Atald Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 Bussen, som i skrivende stund er ti minutter forsinket. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 Jeg har sittet i fem minutter og prøvd å fjerne en flekk på skjermen - som viste seg å være et punktum. Suger å ikke ha briller når man trenger det. 4 Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 Knivdrept VG/Dagbladet bruker det hele tiden, men det kan jo umulig være et ordentlig ord? Man geværskyter jo aldri. Nei, selvsagt ikke. Man geværdreper. 2 Lenke til kommentar
Wakarimasen Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 Planleggingsdag... Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 Irriterer meg når man får for liten tid på prøver! Prøven var lett som bare fy, men det var mye å skrive, og detaljer er viktig når man driver med programmering! Mistet nok noen poeng, men tror ellers at det gikk bra! Om alt går galt, så er det en prøve senere som kan nøytralisere denne! Lenke til kommentar
αкαѕнα Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 jeg syntes egentlig prøver var ganske irriterende på generelt grunnlag Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 Irriterer meg når man får for liten tid på prøver! Prøven var lett som bare fy, men det var mye å skrive, og detaljer er viktig når man driver med programmering! Mistet nok noen poeng, men tror ellers at det gikk bra! Om alt går galt, så er det en prøve senere som kan nøytralisere denne! Du skriver for tregt. QQ 1 Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 Folk som ikke holder avtaler! Tapte nettopp 250kr i frakt, fordi en gjøk ikke hentet noe jeg solgte til han på postkontoret. Lenke til kommentar
CFM Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 At mobildekninga i området her er helt på trynet. Telefonen kan vise full dekning, men alikevel så skurrer det og noen ganger blir det pauser i samtalen... Er aldri slik hjemme på østlandet. Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 Tråkka i glass og fikk langt inn i foten. Fikk det ikke ut og måtte på legevakta for å få det plukka ut. Ævvv... Lenke til kommentar
Kea Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 Hat. Selve følelsen irriterer. Har vært sur i hele kveld pga. det. Nå snakker jeg ikke om hat som i "jeg hater yoghurt med banansmak", men ekte hat mot et menneske. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 (endret) At mobildekninga i området her er helt på trynet. Telefonen kan vise full dekning, men alikevel så skurrer det og noen ganger blir det pauser i samtalen... Er aldri slik hjemme på østlandet. Er det to mobilsendere som du har kontakt med, slik at telefonen din bytter mellom dem hele tiden? Jeg har ikke kompetanse på dette i det hele tatt, men hvis du velger å stille spørsmålet i mobilkategorien er det kanskje noen som vet om en løsning. Folk som ikke holder avtaler!Tapte nettopp 250kr i frakt, fordi en gjøk ikke hentet noe jeg solgte til han på postkontoret. Neste gang krever du bare at mottaker forskuddsbetaler vie f.eks. PayPal før du sender. Om han ike går på postkontoret og henter varen, er det hans tap, for han har allerede betalt. Lett for meg å si i ettertid, selvsagt... Jeg har selv gjort som deg flere ganger, men alle jeg har handlet med har vært ærlige. Endret 4. november 2011 av Mannen med ljåen Lenke til kommentar
Samegerilja Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 At ikke Google kan være Google. Når jeg søker Google forventer jeg at resultatene dukker opp i Google, IKKE Yahoo! Vet dette ikke er en diskuter tråd, men noe som har en rask løsning? Lenke til kommentar
CFM Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 Er det to mobilsendere som du har kontakt med, slik at telefonen din bytter mellom dem hele tiden? Jeg har ikke kompetanse på dette i det hele tatt, men hvis du velger å stille spørsmålet i mobilkategorien er det kanskje noen som vet om en løsning. Aner ikke, har ikke kompetanse jeg heller. Det er bare irriterende, særlig når jeg snakker med dama. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 Har hørt andre snakke om problemer som likner dine, og problemet er at du har dekning fra to master som er ca. like sterke. Mobilen er programmert til å bruke den sterkeste, og ombestemmer seg hele tiden. Dette kan visst slås av. Vet ikke detaljene. Spør i mobilforumet. Lenke til kommentar
CFM Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 Hmm kan sjekke det opp. Takker. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 (endret) HHHHHNNNNNNNNNNNNGGGGGGHH Endret 13. desember 2012 av Gjest Lenke til kommentar
Atald Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 Bussen, som i skrivende stund er ti minutter forsinket. Det ble flere minutter, jeg rakk ikke flyet og måtte dermed booke om. Stor irritasjon. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 Samsung Kies. Hver gang jeg skal bruke det er det en ny versjon som jeg må laste ned. Etter at jeg hadde lasta det ned, finner den ikke enheten som er koblet til! Lenke til kommentar
Pungrotta Crash Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 Den helvetes torrenten som jeg laster ned, med dette internettet så tar det 8 timer.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå