Dragen Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 Gud som jeg hater folk som smiler 24/7. Lenke til kommentar
Boris Yeltsin Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 Jeg hater å ikke være trøtt når du skal stå opp kl 7.. altså om 5 og en halv time... Blææh. Lenke til kommentar
Populært innlegg Gavekort Skrevet 4. november 2011 Populært innlegg Del Skrevet 4. november 2011 (endret) Gud som jeg hater folk som smiler 24/7. Er det ikke grusomt? Hater folk som har det bra! Jeg hadde det moro en gang! Det var forferdelig! Endret 4. november 2011 av Gavekort 10 Lenke til kommentar
Boris Yeltsin Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 (endret) DETTE irriterer meg: + som Gavekort sier, så koster det en formue å forsikre dette kunstverket av en drømmebil. Da jeg kjøpte bil i fjor, så så jeg etter noe til maks 300k.. fant en fin mustang til 320k, noe jeg var villig å strekke meg. Men da jeg ikke hadde så stor peiling på dette fra før, så fant jeg ut at bilen var faktisk i Sverige og, at det kostet over 1 mill å importere den.. FY FAEN I HELVETE!!!!!! Endret 4. november 2011 av Tiugama Kaa 6 Lenke til kommentar
Bordplate Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 Welcome to norway! Irriterer meg at dagens regjeringe har fått sittet så lenge og misbrukt all makt og penger. Krever inn skatter her og der, elendige unskyldninger for penger som de har klart å rote bort. Bare se på svenskene! De har mindre penger enn oss å rutte med, likevel klarer de å gjøre ting bedre, som veier, utvikling osv... 3 Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 Jaja, hadde jeg vært som knut storberget så hadde jeg lagt de f.....s livaktene patrulere i oslo på nattan. Jævla d.k. Mere politi=NEI Mere livakter=JA 1 Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 Selv om det ikke er min PC, irriterer jeg meg over måten HP har skrudd sammen Pavillion DV7-laptopene sine. En kompis må bytte vifta (støvsugde vifteporten mens vifta gikk), og jeg tilbød meg å hjelpe ham å skru den opp for å se. På min PC av annet fabrikat kommer man til vifta ved å ta av 3 skruer og løfte av en liten bit av underlokket. På hans HP-pc måtte jeg skru ut 55 skruer, og ta av skjerm, tastatur, harddisk, cd-drev og hovedkort, og vifta var den absolutt siste delen jeg kunne ta ut av pcen (som da basically var et strippa pc-chassis med en vifte inni). Sånn så det ut: Det er en ekstra pc der, forresten, det bedrar litt. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 Pavilion er jo billigmerke, så det er ikke rart at det er plagsomt. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 Jeg måtte faktisk slå opp en veiledning. Lenke til kommentar
Tbau5 Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 Knivdrept VG/Dagbladet bruker det hele tiden, men det kan jo umulig være et ordentlig ord? Man geværskyter jo aldri. 4 Lenke til kommentar
Zodihax Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 Lettere å skrive det enn "drept med kniv". Man sier jo skutt når noen er drept med gevær. Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 Blir en lang skoledag... 1 Lenke til kommentar
Myst Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 Hater Sony for øyeblikket. Makan så vanskelig det skulle være å registrere et produkt for å benytte seg av en kampanje. Feilen er mest sannsynlig på deres side, men irriterende når ingen finner ut av det. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 Det irriterer meg virkelig at alt som er usunt skal smake så godt. 1 Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 Enig i den. Hvorfor kunne de ikke laget noe som var sunt men smakte som melkesjokolade? Lenke til kommentar
Myst Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 (endret) Enig i den. Hvorfor kunne de ikke laget noe som var sunt men smakte som melkesjokolade? Brokkolade? Endret 4. november 2011 av Myst Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 Høres ut som sykdom på boks. 4 Lenke til kommentar
chokke Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 Æsj.. Installere Ubuntu 11.10 og det ser jo helt jævlig ut, og til og med hakker på maskinen fordi det er grafisk krevende eller noe skit. Og det ser forferdelig ut iforhold til 11.04 . Lenke til kommentar
Lovegame Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 Høres ut som sykdom på boks. hahahahahahhahah, hahah, ha! herregud. kaffe overalt nå, takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå