Lycantrophe Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Protip: Hun er hetro. 5 Lenke til kommentar
αкαѕнα Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Protip: Hun er hetro. touché Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 å bli ignorert en hel kveld... og ikke vite hvorfor.... Samme her hvis du endrer kveld til helg... Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Å kvele bilen i et lyskryss (noe jeg normalt ikke gjør) når det blir grønt for så å få tuting fra en blond kjerring i 40-årne i en bmw, som snakker i mobilen og som ser dumt på meg. Takk for hjelpen. -Balltre mot frontruten- Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 TV-Shop TV-shop er underholdning! Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Husker da jeg var yngre, og pleidde å se på TV-shop som underholdning. Alle de latterlige scenarioene de stelte i stand for å bevise hvor effektivt produktet deres rengjorde, for eksempel. De skulle demonstrere hvor skarp en kniv fra et knivsett de solgte til *kremt* rabattpris var. De skar gjennom en eske med frossen mat lett som ingenting. Hvordan kan kniven være så skarp? Fordi esken åpenbart var tom. En sløv Biltema fiskekniv kan skjære i en tom eske like lett som det der. Og så demonstrerte de våtstøvsugeren Little Green Clean Machine™ ved å la et dusin golden retrievervalper skitne ut en bil, og deretter rengjøre bilen usannsynlig raskt. Det fantes ikke mange kanaler på den tiden, så det hendte at jeg så på TV Shop bare som underholdning. 1 Lenke til kommentar
fenele Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Husker da jeg var yngre, og pleidde å se på TV-shop som underholdning. Alle de latterlige scenarioene de stelte i stand for å bevise hvor effektivt produktet deres rengjorde, for eksempel. De skulle demonstrere hvor skarp en kniv fra et knivsett de solgte til *kremt* rabattpris var. De skar gjennom en eske med frossen mat lett som ingenting. Hvordan kan kniven være så skarp? Fordi esken åpenbart var tom. En sløv Biltema fiskekniv kan skjære i en tom eske like lett som det der. Og så demonstrerte de våtstøvsugeren Little Green Clean Machine™ ved å la et dusin golden retrievervalper skitne ut en bil, og deretter rengjøre bilen usannsynlig raskt. Det fantes ikke mange kanaler på den tiden, så det hendte at jeg så på TV Shop bare som underholdning. aaah Nikkeis kniver. Good times *mimre* :!: Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Å sove 4 timer og føle at jeg er uthvilt. Det tyder bare på at jeg i løpet av dagen kommer til å bli ekstremt trett og si til meg selv at jeg bare skal duppe litt etter middag og våkne opp igjen i natt og ha fucket døgnrytma mi. >< Husker da jeg var yngre, og pleidde å se på TV-shop som underholdning. Alle de latterlige scenarioene de stelte i stand for å bevise hvor effektivt produktet deres rengjorde, for eksempel. De skulle demonstrere hvor skarp en kniv fra et knivsett de solgte til *kremt* rabattpris var. De skar gjennom en eske med frossen mat lett som ingenting. Hvordan kan kniven være så skarp? Fordi esken åpenbart var tom. En sløv Biltema fiskekniv kan skjære i en tom eske like lett som det der. Og så demonstrerte de våtstøvsugeren Little Green Clean Machine™ ved å la et dusin golden retrievervalper skitne ut en bil, og deretter rengjøre bilen usannsynlig raskt. Det fantes ikke mange kanaler på den tiden, så det hendte at jeg så på TV Shop bare som underholdning. Høres ut som meg. Bare det at jeg bestilte fra dem også. Alt fra muskelstimulatorer med elektroder til selvlysende "fiskekroker" / makk til skremmende mange CD-er. Lenke til kommentar
Docal22 Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Å sove i fire timer og IKKE føle seg uthvilt.. !!!! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Ser den, på en måte litt verre, men mer forståelig også. 4 timer søvn er jo egentlig alt for lite i lengden. For øvrig irriterer det meg fælt at ingenting skjer, forum er døde eller nede for maintenance, folk stresser for å komme seg fra senga og til jobb / skole og interessante ting skjer ikke før rundt 9. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Fant nettopp ut at forelesningen jeg sto opp for virker totalt unyttig, så jeg gidder ikke dra. Men er heller ikke særlig vits å sove før neste forelesning heller.. Lenke til kommentar
Docal22 Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Og etter de fire timene med søvn så får man jo ikke sove igjen. (nei, jeg har ingenting jeg skulle gjort idag) Det er det som er verst.. Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Dette irriterer. http://www.itavisen.no/881715/politianmelder-cod Politianmelder COD Mener det inspirerte Breivik. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Det irriterer også at ABB ikke kan bli dømt til 30 års fengsel for terror, siden politiets IKT-systemer ikke har blitt oppdatert raskt nok til å kunne takle den nye loven. -_- Lenke til kommentar
abbflex Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Det irriterer også at ABB ikke kan bli dømt til 30 års fengsel for terror, siden politiets IKT-systemer ikke har blitt oppdatert raskt nok til å kunne takle den nye loven. -_- This! Kan ikke kongen overstyre noe her a? Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Det burde han ikke. 1 Lenke til kommentar
Bordplate Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Noen ting er simpelthen bare best på engelsk. 6 Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Ekstremt voldelige dataspill er opplæring i å drepe og bør forbys! Jeg hater ignorante mennesker som den dama her. Jeg hater Vg og Dabladet som poster slikt SØPPEL. Jeg HATER samfunnet vårt om det er sånn som det her vi er i ferd med og bli! 4 Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Er drittlei av folk som bruker "homo" som skjellsord. Har virkelig lyst å knuse trynet på slike personer. Begynner å lure om absolutt alle er homofile. Er hetero selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå