Slimda Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Alle som skriver "me gusta" og "le" går jo fortsatt på ungdomsskolen. Synes det er greit at de skriver det, lett å luke ut da. Hva var det de sa, unge herre? FY fader. De gidder ikke å sette ut patruljer så de bare sier til alle, er du kvinne og går alene på natten så blir du voldtatt. Gidder ikke? Det er IKKE det som er problemet for politiet. Problemet for politiet er at de IKKE HAR PENGER til å gjøre denne jobben, og heller IKKE NOK MANNSKAP. Dette kommer av at regjeringen har prioritert at politiet ikke skal eksistere. Politiet gjør det beste de kan, og en advarselsmelding som dette er absolutt å foretrekke fremfor ingenting. Ja, kvinner i Oslo BØR ta innover seg at Oslo er en farlig by. Aldri gå alene om kvelden, aldri bli sørpe dritings, og ha alltid en venn i nærheten. 3 Lenke til kommentar
Saft Suse Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Har jobba ræva av meg for å få Vingsoldat-vinkelen i førstegangstjenesten, og nå ser jeg at en som kom i kontingenten etter meg har fått den på avdelinga vår (13-15 soldater). Har sett fra første stund at sjefen misliker meg litt, men faen heller, favorisering hører ikke hjemme i Forsvaret. Skulle bare mangle at han som går vakt med meg får vinkelen også nå. Han som ikke gjør en drit med mindre sjefen er til stede. 2 Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Herregud begynner å bli helt vilt lei alle disse youtube komedie showene hvor en person sitter foran kamerat og bare babler i vei om masse bullshit. 3 Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 (endret) Seriøst, VG? Hvilket grep er de på, da? Endret 31. oktober 2011 av Diskutant Lenke til kommentar
RastaXP Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Voldtekstbølgen er noe fjolleri media finner på hvert 4. år. Når det er sagt, er folk med foto som hobby rimelig irriterende. Spesielt om de har slengt seg på bølgen bare fordi det er "inn" å være hobbyfotograf. Så sitter de der å tar bilder av asfalt og horisonter med speilrefleksen på og tror de er stilige. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 At avrimingen av kjølern i kjøleskapet mitt går sinnsykt tregt Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Hmm... du er inne på noe der... har hittil bare brukt en kasserolle med varmt vann. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Varmluftspistol kan jeg varmt anbefale. Isen renner som en foss. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Noe som irriterer sinnsykt er når folk somler i sikkerhetskøen på flyplasser, ja det går an å ta ut pcen før, fjerne metall deler som beltespenner, putte tannkrem i forseglede poser, kaste vannflasken osv osv osv! Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Varmluftspistol kan jeg varmt anbefale. Isen renner som en foss. Det er det som er problemet. Hvor blir det av alt vannet? Det samles i et kar over kompressoren og fordamper. Men fordamperen kan ikke ta unna en hel foss. Se posten min her for utfyllende svar. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1389265 Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Klart man setter selvfølgelig et kar under og tørker med kluter mens man holder på. Går helt fint, litt søl blir det uansett. Lenke til kommentar
T.A Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 (endret) Kjemilærere som ikke lærer bort en eneste dritt. Endret 31. oktober 2011 av T.A Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Soldaten min har razer dogtagen Lenke til kommentar
Pungrotta Crash Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Klarte å ødelegge en gjenstand som jeg har lånt. Lenke til kommentar
CFM Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Tilbake i leiligheten på Sola noe som betyr PC og TV dag ut og dag inn. Må se å bli ferdig her borte og komme meg østover igjen... Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Klarte å ødelegge en gjenstand som jeg har lånt. Gjenstand som i bil, hus eller en krakk? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 (endret) feil tråd. Endret 31. oktober 2011 av Mchansern Lenke til kommentar
Pungrotta Crash Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Klarte å ødelegge en gjenstand som jeg har lånt. Gjenstand som i bil, hus eller en krakk? Jeg herpa den radiostyrte bilen til mamma's eks, nå vil han ha den :!: Det blir nok litt vanskelig det. Lenke til kommentar
αкαѕнα Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 å bli ignorert en hel kveld... og ikke vite hvorfor.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå