Mr. A Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 Som coca cola vanilj. Riktigt hemsk smak. - 1 Coca cola vanilla er sykt god! Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 Leste første sida i den selvmordstråden som det ble linket til her. Og det var nok. Fatter ikke at folk gidder lese/se slikt. Glad for at jeg har litt moral. Lenke til kommentar
CODBlackOps Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 Irritierer meg over at jeg nettopp har brukt to timer på å lese ting andre irriterer seg over. Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 Leste første sida i den selvmordstråden som det ble linket til her. Og det var nok. Fatter ikke at folk gidder lese/se slikt. Glad for at jeg har litt moral. Jeg prøvde bare å lære Kaymeerah en lekse. Man oppfordrer ikke til selvmord. 1 Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 Selvmord er noe av det jævligste jeg vet om. Skjedde noen ganger på kort tid i nærmiljøet for noen år siden. Så nei, man oppfordrer ikke til selvmord. Burde vel ikke trenge å skrive det. Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 Jeg prøvde bare å lære Kaymeerah en lekse. Man oppfordrer ikke til selvmord. Herregud da Dermuszdel. Jeg har gått med selvmordstanker i årevis selv, og nei, det er ikke kult. Ett seriøst "kan likevel bare ta selvmord" innlegg hadde jeg aldri svart slik jeg gjorde i denne tråden, men alvorlig talt; det var lett å se at Xenom ikke var seriøs. Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 Beklager hvis jeg dro det litt for langt, men karen på Flashback skrev omtrent likt, med smileyer og spøkte om temaet. Det med selvmord rokker bare ved sjelen min, og jeg synes ikke man kan være for forsiktig om det. Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 Det er jeg jo helt enig i, som sagt har jeg vært borti selvmordstanker i årevis, skal være ærlig så har jeg prøvd en del ganger uten å klare det fysisk eller andre ganger psykisk også. Poenget er jo det at man sier jo ikke i en "ting som irriterer grenseløst" tråd at alt irriterer og det er like greit å skyte seg selv med en smiley bak hvis man er seriøs. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 (endret) *for frekt* Endret 14. november 2010 av medlem-1432 Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 Gypsy, du kan bare PMe meg det. :!: Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 Et par damer som gjorde litt narr av at jeg gikk litt penere kledd i går kveld. WTF... Lenke til kommentar
Hestekølle Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 Et par damer som gjorde litt narr av at jeg gikk litt penere kledd i går kveld. WTF... Ser den...jævla horer i løs lue og slappe grå-hvite joggebukser med piercing og brunkrem misbruk. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 Et par damer som gjorde litt narr av at jeg gikk litt penere kledd i går kveld. WTF... What up bro! Får av og til kommentarer på bussen(!) når jeg sitter i skjorte, blazer og chinos på vei til jobben. Jævla grevlinger. Er ikke min feil at jeg kler meg bedre enn dere. :!: 5 Lenke til kommentar
Getingar Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 Et par damer som gjorde litt narr av at jeg gikk litt penere kledd i går kveld. WTF... Jävla kommunister! :mad: Lenke til kommentar
Cl1ck Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 Sure gamle damer Jeg og en kompis var ute i stad, da så vi at en gammel dame mistet lommeboken hennes uten at hun merket det. Da vi plukket den opp å gikk bort til hun med lommeboken fikk vi som takk: "jævla drittunger! har dere faen meg ikke noe bedre å gjøre en å stjele andres lommebøker!?" så tok hun den å gikk sin vei.. 1 Lenke til kommentar
Crumpler Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 Sure gamle damer Jeg og en kompis var ute i stad, da så vi at en gammel dame mistet lommeboken hennes uten at hun merket det. Da vi plukket den opp å gikk bort til hun med lommeboken fikk vi som takk: "jævla drittunger! har dere faen meg ikke noe bedre å gjøre en å stjele andres lommebøker!?" så tok hun den å gikk sin vei.. Og de kommentarene om "Ungdommen nå tildags" Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 (endret) Men i hesteræven så forbanna lang tid det tok for å oppdatere iTunes da.. Jeg må sove for faen... Teite Apple.. De røver meg for nattesøvnen min >.< Og gamle gubber som tror at det å vaske hendene etter de har pisset er unødvendig.. Aldri håndhils på de. Aldri... Gi de heller en klem! Endret 14. november 2010 av -Léon- Lenke til kommentar
Getingar Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 Jag vaskar aldrig händrna efter att ha kissat. Kuken är ren, ju. Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 Jag vaskar aldrig händrna efter att ha kissat. Kuken är ren, ju. Møter jeg deg noen gang, får du en klem, ingen håndhilsning! Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 Jeg er sulten men har ikke middagsmat. Og det er mitt på natta! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå