Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg prøvde bare å lære Kaymeerah en lekse. Man oppfordrer ikke til selvmord.

Herregud da Dermuszdel. Jeg har gått med selvmordstanker i årevis selv, og nei, det er ikke kult.

Ett seriøst "kan likevel bare ta selvmord" innlegg hadde jeg aldri svart slik jeg gjorde i denne tråden, men alvorlig talt; det var lett å se at Xenom ikke var seriøs.

Lenke til kommentar

Det er jeg jo helt enig i, som sagt har jeg vært borti selvmordstanker i årevis, skal være ærlig så har jeg prøvd en del ganger uten å klare det fysisk eller andre ganger psykisk også.

Poenget er jo det at man sier jo ikke i en "ting som irriterer grenseløst" tråd at alt irriterer og det er like greit å skyte seg selv med en smiley bak hvis man er seriøs.

Lenke til kommentar

Sure gamle damer :thumbdown:

Jeg og en kompis var ute i stad, da så vi at en gammel dame mistet lommeboken hennes uten at hun merket det. Da vi plukket den opp å gikk bort til hun med lommeboken fikk vi som takk: "jævla drittunger! har dere faen meg ikke noe bedre å gjøre en å stjele andres lommebøker!?" så tok hun den å gikk sin vei..

• Liker 1
Lenke til kommentar

Sure gamle damer :thumbdown:

Jeg og en kompis var ute i stad, da så vi at en gammel dame mistet lommeboken hennes uten at hun merket det. Da vi plukket den opp å gikk bort til hun med lommeboken fikk vi som takk: "jævla drittunger! har dere faen meg ikke noe bedre å gjøre en å stjele andres lommebøker!?" så tok hun den å gikk sin vei..

Og de kommentarene om "Ungdommen nå tildags" :roll:

Lenke til kommentar

Men i hesteræven så forbanna lang tid det tok for å oppdatere iTunes da.. Jeg må sove for faen... Teite Apple.. De røver meg for nattesøvnen min >.<

Og gamle gubber som tror at det å vaske hendene etter de har pisset er unødvendig.. Aldri håndhils på de. Aldri...

Gi de heller en klem!

Endret av -Léon-
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...