medlem-173043 Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 Filmen sponses av jordan maleverktøy! Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 Ser nesten ikke reklame utenom på kino jeg Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 Ser nesten ikke reklame utenom på kino jeg Rart at det irriterer deg, for deg hadde ikke irritert meg. 2 Lenke til kommentar
Kea Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 Jeg er lei av hun blonde bimboen som sitter i en oppankret båt og spiller nettpoker. Plagsom reklame. Jeg KUNNE ikke vært mer enig. Hver gang jeg ser den reklamen får jeg lyst til å angripe TVen med moppen. Men nå er det ikke min TV, så det hadde ikke vært lurt. Lenke til kommentar
KarmaZ Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 (endret) Reklame! Lyst å kaldkvele hver jævla reklameprodusent... Jeg er lei av hun blonde bimboen som sitter i en oppankret båt og spiller nettpoker. Plagsom reklame. Jeg KUNNE ikke vært mer enig. Hver gang jeg ser den reklamen får jeg lyst til å angripe TVen med moppen. Men nå er det ikke min TV, så det hadde ikke vært lurt. Enig der, foruten at jeg kunne glatt kjørt doggy på kjerringa, så hu fikk blekksmak i kjeften Endret 30. oktober 2011 av KarmaZ Lenke til kommentar
Khani Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 Reklame! Lyst å kaldkvele hver jævla reklameprodusent... Jeg er lei av hun blonde bimboen som sitter i en oppankret båt og spiller nettpoker. Plagsom reklame. Jeg KUNNE ikke vært mer enig. Hver gang jeg ser den reklamen får jeg lyst til å angripe TVen med moppen. Men nå er det ikke min TV, så det hadde ikke vært lurt. Enig der, foruten at jeg kunne glatt kjørt doggy på kjerringa, så hu fikk blekksmak i kjeften Hva er deilig med ei kjerring som er så dum at hu nesten trenger hjelp til og huske på og puste ved annledninger? Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 Reklame! Lyst å kaldkvele hver jævla reklameprodusent... Hadde du heller betalt 400 kroner mer i måneden får å slippe den? Lenke til kommentar
Pungrotta Crash Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 Forhjulstrekk! Me gusta le forhjulstrekk 1 Lenke til kommentar
Khani Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 Reklame! Lyst å kaldkvele hver jævla reklameprodusent... Hadde du heller betalt 400 kroner mer i måneden får å slippe den? Ja, jeg hadde i allefall gjordt det. Men nå ser jeg ikke akkurat så mye på tv, mest pga alle reklamepausene. Laster heller ned det som skal ses, om det er serier eller filmer. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 Ser nesten ikke reklame utenom på kino jeg Rart at det irriterer deg, for deg hadde ikke irritert meg. Irriterer meg ikke, bare kommenterte de over meg. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 At det er så mange voldtekter og drap i Oslo at jeg ikke gidder å lese mer enn overskriftene lenger. 2 Lenke til kommentar
Zodihax Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 Forhjulstrekk! Me gusta le forhjulstrekk Folk som skriver sånn irriterer meg. 7 Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 At det fortsatt er 10 plussgrader ute.. Hvor er vinteren og sladdeføret hen???!!! 1 Lenke til kommentar
Pungrotta Crash Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 (endret) Forhjulstrekk! Me gusta le forhjulstrekk Folk som skriver sånn irriterer meg. Y O no liek good quality? U jelly on fwd? Endret 30. oktober 2011 av Quattro123 Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 Me gusta le AWD 1 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 Alle som skriver "me gusta" og "le" går jo fortsatt på ungdomsskolen. Synes det er greit at de skriver det, lett å luke ut da. 5 Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 Snålt, for jeg er ferdig med læretiden, og har jobbet ett år som prosessoperatør med fagbrev. Men noen folk eier humor, andre gjør ikke. Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 Når ble humor å skrive som en tretten år gammel reetfuck? 1 Lenke til kommentar
Zodihax Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 Det irriterer meg at noen synes det er morsomt. 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå