Mchansern Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 At det skal være så jævla komplisert å få tak i spisskummen her.. ikke verdens uvanligste krydder akkurat, men tydeligvis ikke en slager i butikker i Trondheim.. -.- Ja, det går vel mest i sukker og gjær i de traktene der. 7 Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 At det skal være så jævla komplisert å få tak i spisskummen her.. ikke verdens uvanligste krydder akkurat, men tydeligvis ikke en slager i butikker i Trondheim.. -.- Ja, det går vel mest i sukker og gjær i de traktene der. Meget sant. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 Helvetes sosial-liv. Snart mister jeg vell sikkert evnen til å snakke og... Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 Helvetes sosial-liv. Snart mister jeg vell sikkert evnen til å snakke og... Slutt å sosialiser! Funket for meg! Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 Helvetes sosial-liv. Snart mister jeg vell sikkert evnen til å snakke og... Slutt å sosialiser! Funket for meg! Sosialisere? Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 That's the spirit! 1 Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 Skyt meg i analen med en hagle! Jeg løp for å rekke ølutsalget og kom dit 19:55 cirka. Kjøpte en sekspakning med Mack på glassflaske og var på vei hjem. Når jeg kommer til døren min så begynner jeg å famle med nøklene mine og plutselig glipper posen og den deiser i asfalten! Jeg så oppi posen, det var en massakre... bare 2 søte små overlevde Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 Er greit, Mack pilsner smaker jall uansett. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 Jeg regner med at han ikke skulle nyte de, så det er neppe vesentlig. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 Når folk klarer å smadre humøret mitt i fillebiter og gjør meg så sint hendene mine skjelver i fem minutter etter at jeg har lagt på. Så kommer depresjonen, og med det, tårene. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 Jeg voldtar dere med ei veistikke dersom dere fortsetter å rakke ned på Mack. Det er kongen blant folkelig øl. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 Mack-øl er piss. Men nå syns jeg all øl er piss og skvip uten like. Gi meg en god julebrus. 1 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 Jeg voldtar dere med ei veistikke dersom dere fortsetter å rakke ned på Mack. Det er kongen blant folkelig øl. Mack er piss, og slik er det bare! Also: lmao @ stengt ølsalg! Her kan jeg kjøpe meg sprit, midt på natten, på en søndag... julaften. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 hohoh,, mamma fikk si iphone4 and i'm stuck with htc Tatt fra Facebook. Men så er jo jeg "stuck" med min Sony Ericsson W200i. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 Mack-øl er piss. Men nå syns jeg all øl er piss og skvip uten like. Gi meg en god julebrus. 5 Lenke til kommentar
Saft Suse Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 Men så er du så heldig å ikke bo her til lands da, Gavekort. Og jeg er misunnelig, ja. Eneste positive jeg kommer på i farta med å være norsk er at resten av verdenen ser på meg som viking. Særlig om jeg lar skjegget gro. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå