Carlgutt Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Hvorfor i helvete skal de ALLTID på sånne naturprogram kutte vekk det klippet hvor et dyr blir revet i filler av jeger dyret. f.eks. løven fanger byttet sitt, og skal akkurat til å sette tennene i det, også klipper de til neste scene. Eller klassikeren: "But this time the antelope was lucky, and got away!!!!!!" Er vel stort sett samme metoden de bruker i programmer som Cops og "Verdens villeste politijakter" "This man was trying to get away, but all he got was a trip to jail. CRIME. DOESN'T. PAY!" *Dun dun duuuuun.* Jepp litt av samme greia, men jeg kan til nød overleve det på sånne type program. Det som irriterer meg så grenseløst når de gjør det på naturprogram, er at de kutter vekk en vesentlig og veldig viktig (om ikke den viktigste) del av rovdyrets liv. Det er veldig interessant å følge med på hvordan den dreper bytter, hvordan den spiser det osv. Helt idiotisk og kutte vekk relevante deler av et kunnskapprogram bare fordi det er "støtende". Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Har nå sett fullt av dyreprogram som viser rovdyr som dreper byttet sitt. Hva er det du ser på? Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 At jeg ikke sovna før halv sju imorres. Hva faen er det for no? Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 (endret) Når ei vennine sier at hun har blitt voldtatt av en utelandsk gutt til politiet, men ble egentlig voldtatt av en etnisk norsk gutt til meg. FÅr nesten lyst til å gå til politiet og si at det løgn, men det er nok HUN som må fortelle deg.. Endret 27. oktober 2011 av Laffe Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Du kan fortelle hva hun har sagt til deg til politiet. Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Det er ikke jeg som skal si det, det er hun. Det er hun som må innse at det hun gjør er rett og slett feil. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 jeg hater planleggingsdager! Lenke til kommentar
Kea Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Når ei vennine sier at hun har blitt voldtatt av en utelandsk gutt til politiet, men ble egentlig voldtatt av en etnisk norsk gutt til meg. FÅr nesten lyst til å gå til politiet og si at det løgn, men det er nok HUN som må fortelle deg.. Har ei kusine som gjorde det samme. Løy om voldtekt altså. Kun fordi eksen hennes (som beleilig nok var pakistaner eller noe i den duren) dumpet henne. Slike kvinnfolk irriterer meg noe inni svarte granskauhelvete. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Er det nå det er feil å si "nesten så de fortjener det de hevder å ha blitt utsatt for"? Ingen fortjener å bli voldtatt - men å lyve om det er nesten like ille som å gjøre det. Å bli uskyldig anklaga for sånt kan ødelegge livet til en fyr. Men altså - hvis du blir voldtatt - hvorfor i hule heite lyve om ETNISITETEN til vedkommende? Da vil du jo ikke at fyren skal bli tatt. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 At det kun er problemer med BF3. Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 EA, eller ORIGIN.. irriterer no helt forjævelig Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Glidelåser på jakker, som alltid henger seg fast. Jeg har et par sånne jakker, og de trenger masse fikling før jeg er klar til å gå ut i vinterkulda. Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Sånn typisk stoffet på siden går inn under glidelåsen, så står du der å jukker på den til du er glovarm og klam inni jakka før du går ut ? Samme her isåfall! Ellers så irriterer det at det er 10 PLUSS her om kvelden og minimum 7-8 liksom.. Jeg vil ha vinter! Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 (endret) Alt krasjer når jeg skal eksportere. Vegas krasjer når jeg skal eksportere video. FL studio krasjer når jeg skal eksportere musikk... Faen. Endret 27. oktober 2011 av ikkespisgress Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Det er såppas kaldt på morningen at jeg må bruke jakke, men såppas varmt at jeg ikke kan bruke den på vei hjem igjen. 1 Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Hvorfor i helvete skal de ALLTID på sånne naturprogram kutte vekk det klippet hvor et dyr blir revet i filler av jeger dyret. f.eks. løven fanger byttet sitt, og skal akkurat til å sette tennene i det, også klipper de til neste scene. Eller klassikeren: "But this time the antelope was lucky, and got away!!!!!!" Pga. mange hysteriske folk som ikke tåler synet av det. Så de slår av TVen, drar på butikken og handler biff. 1 Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Har sittet med den nye bærbare PC-en i senga i ca 2 timer nå, og den er ikke varm i det hele tatt. Faktisk er den kald O.o Overrasket! 1 Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Hvorfor er det irriterende? Fryser du? Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 Postet i feil tråd, skulle i Forumkafèen. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 At det skal være så jævla komplisert å få tak i spisskummen her.. ikke verdens uvanligste krydder akkurat, men tydeligvis ikke en slager i butikker i Trondheim.. -.- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå