Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Hvorfor i helvete skal de ALLTID på sånne naturprogram kutte vekk det klippet hvor et dyr blir revet i filler av jeger dyret. f.eks. løven fanger byttet sitt, og skal akkurat til å sette tennene i det, også klipper de til neste scene. Eller klassikeren: "But this time the antelope was lucky, and got away!!!!!!"

 

Er vel stort sett samme metoden de bruker i programmer som Cops og "Verdens villeste politijakter"

 

"This man was trying to get away, but all he got was a trip to jail. CRIME. DOESN'T. PAY!" *Dun dun duuuuun.*

 

 

Jepp litt av samme greia, men jeg kan til nød overleve det på sånne type program. Det som irriterer meg så grenseløst når de gjør det på naturprogram, er at de kutter vekk en vesentlig og veldig viktig (om ikke den viktigste) del av rovdyrets liv. Det er veldig interessant å følge med på hvordan den dreper bytter, hvordan den spiser det osv. Helt idiotisk og kutte vekk relevante deler av et kunnskapprogram bare fordi det er "støtende".

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Når ei vennine sier at hun har blitt voldtatt av en utelandsk gutt til politiet, men ble egentlig voldtatt av en etnisk norsk gutt til meg. FÅr nesten lyst til å gå til politiet og si at det løgn, men det er nok HUN som må fortelle deg..

Endret av Laffe
Lenke til kommentar

Når ei vennine sier at hun har blitt voldtatt av en utelandsk gutt til politiet, men ble egentlig voldtatt av en etnisk norsk gutt til meg. FÅr nesten lyst til å gå til politiet og si at det løgn, men det er nok HUN som må fortelle deg..

Har ei kusine som gjorde det samme. Løy om voldtekt altså. Kun fordi eksen hennes (som beleilig nok var pakistaner eller noe i den duren) dumpet henne. Slike kvinnfolk irriterer meg noe inni svarte granskauhelvete.

Lenke til kommentar

Er det nå det er feil å si "nesten så de fortjener det de hevder å ha blitt utsatt for"?

 

Ingen fortjener å bli voldtatt - men å lyve om det er nesten like ille som å gjøre det. Å bli uskyldig anklaga for sånt kan ødelegge livet til en fyr.

 

Men altså - hvis du blir voldtatt - hvorfor i hule heite lyve om ETNISITETEN til vedkommende? Da vil du jo ikke at fyren skal bli tatt.

Lenke til kommentar

Hvorfor i helvete skal de ALLTID på sånne naturprogram kutte vekk det klippet hvor et dyr blir revet i filler av jeger dyret. f.eks. løven fanger byttet sitt, og skal akkurat til å sette tennene i det, også klipper de til neste scene. Eller klassikeren: "But this time the antelope was lucky, and got away!!!!!!"

Pga. mange hysteriske folk som ikke tåler synet av det. Så de slår av TVen, drar på butikken og handler biff.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...