chokke Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 Syk med symptomer som ikke minner passer til vanlige folkesykdommer som gjør at jeg ikke kan selvdiagnosere meg . Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 Hvilke symptomer har du? Folk som faceraper ved å skrive "Facerape!" Kjempeartig... 3 Lenke til kommentar
chokke Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 Hvilke symptomer har du? Meget røde øyne, hodepine og null matlyst. Og ubehag . Teite google sier ikke "du har X". Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 Gnagsår, flyseter som ikke tilhører business class eller first class, at jeg aldri klarer å sove på fly og facebook-events laget i fylla. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 Syk med symptomer som ikke minner passer til vanlige folkesykdommer som gjør at jeg ikke kan selvdiagnosere meg . Selvdiagnosering over internett er ikke noen god idé. Man blir bare paranoid. Jeg har hatt en rekke forskjellige symptomer den siste tiden, og det google kunne fortelle meg var alt fra tarmkreft til diabetes. Lenke til kommentar
jigaplow Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 Tom for snus. Hadde et par bokser på hylla som det var igjen litt i, i tilfelle rottefelle musefelle. Men jeg mistenker at min mor har... mhm, kasta dem. Så nå sitter jeg i revesaksa til langt utpå mårran Om du bor hjemme hos din mor, har du ikke snust lenge nok til at du ikke klarer deg til i morgen Det har du rett i :-) Men jammen som jeg kjenner at det mangler noe både når jeg legger meg, og når jeg våkner på morgenen. Og det er selvfølgelig irriterende. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 Selvdiagnosering over internett er ikke noen god idé. Man blir bare paranoid. Jeg har hatt en rekke forskjellige symptomer den siste tiden, og det google kunne fortelle meg var alt fra tarmkreft til diabetes. Neinei, tenkte mer ufarlige, men ubehagelige sykdommer. Om symptomene åpasser til lungebetennelse og hvis ditt og datt oppstår så burde lege vurderes. En indikasjon på hva det kan være mer enn noe. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 Fikk melding på ITL hvor det sto at de fikk inn en bok på skolebiblioteket. det var 2 UKER FOR SENT og meldingen ble sendt til HELE SKOLEN! Lenke til kommentar
CFM Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 (endret) At nå først etter over et halvt år som sykmeldt, og at jeg starter i jobb igjen til mandag, så begynner jeg å bli syk. Om det bare er forkjølelse eller begynnende influensa vet jeg ikke, men alle andre har hatt halsbetennelse osv. så nå er det vel min tur... Endret 26. oktober 2011 av CFM Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 At nå først etter over et halvt år som sykmeldt, og at jeg starter i jobb igjen til mandag, så begynner jeg å bli syk. Om det bare er forkjølelse eller begynnende influensa vet jeg ikke, men alle andre har hatt halsbetennelse osv. så nå er det vel min tur... Jeg har akkurat hatt halsbetennelse. Det var helt forferdelig. Kunne ikke spise uten relativt store problemer/ smerter. På det verste var det smertefult både å svelge, og til og med å puste gjennom halsen. Og det måtte jeg. Jeg kunne nemlig ikke puste gjennom nesen. For den var tett. Helt tett. Så fikk jeg feber. Høy feber. Så ble jeg svimmel og spysyk. Verden gikk rundt og rundt og rundt og rundt og rundt når jeg egentlig skulle sove. Hah.. Sove, ja.. Det var den tiden. Sove går forresten heller ikke. Var farlig nærme medisinskapet etter sovemedisin til tider. Utrolig trøtt, ikke sjans om å sovne. Forbered deg på å måtte dope deg ned på Ibux, søvnløshet, store smerter, kvalme, svimmelhet, feber osv osv osv. For å si det sånn; jeg tok fri. Lenke til kommentar
Pungrotta Crash Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 Hvor latterlig dårlig Elkjøps kundeservice er. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 Hvor latterlig dårlig Elkjøp kundeservice er. Sånn, da var det fikset. Ikke kjøp ting hos Elkjøp. Av alle butikker som har irritert meg mest opp gjennom tidene, har Elkjøp irritert meg mest av mest, i den grad den setningen gav mening. Jeg har totalt boikottet Elkjøp. Kjøper aldri ting der lenger. Holder meg til skikkelige butikker. Lenke til kommentar
Pungrotta Crash Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 Altså, jeg hadde ikke noe valg pga en forsikring der. Det eneste postive er prisene. Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 (endret) Mac. Har hatt den i tre måneder nå, og må si at det er noe skikkelig herk! Min 5 år gamle pc gjør alt bedre. Endret 26. oktober 2011 av NoNamesLeft 4 Lenke til kommentar
RastaXP Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 (endret) Mac. Har hatt den i tre måneder nå, og må si at det er noe skikkelig herk! Min 5 år gamle pc gjør alt bedre. Nå kommer det høy-religiøse Mac-folket og roper: "OBVIOUS TROLL" Irriterer meg forøvrig over kjedelige utgifter som mat og annet nødvendig tull. Mat er avsindig dyrt om dagen. Endret 26. oktober 2011 av RastaXP Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Mac. Har hatt den i tre måneder nå, og må si at det er noe skikkelig herk! Min 5 år gamle pc gjør alt bedre. Du er ikke alene. Macen fungerer fint den, men kan jeg velge, så velger jeg windows pcen. Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Hvorfor i helvete skal de ALLTID på sånne naturprogram kutte vekk det klippet hvor et dyr blir revet i filler av jeger dyret. f.eks. løven fanger byttet sitt, og skal akkurat til å sette tennene i det, også klipper de til neste scene. Eller klassikeren: "But this time the antelope was lucky, and got away!!!!!!" 2 Lenke til kommentar
iverha2 Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 (endret) Mac. Har hatt den i tre måneder nå, og må si at det er noe skikkelig herk! Min 5 år gamle pc gjør alt bedre. Synes Mac er omtrent like bra til det meste, men det er så stor fordel med mange fleire program og spel til PC.. Irriterer meg forresten over ID-dag på skulen. Måtte leike heile skuledagen, for at vi skal "skjønne" kor forferdelig det er i Rwanda. Hallo, det hjelper ingen å male eit hus for å forstå.. Endret 27. oktober 2011 av iverha2 1 Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 (endret) Hvorfor i helvete skal de ALLTID på sånne naturprogram kutte vekk det klippet hvor et dyr blir revet i filler av jeger dyret. f.eks. løven fanger byttet sitt, og skal akkurat til å sette tennene i det, også klipper de til neste scene. Eller klassikeren: "But this time the antelope was lucky, and got away!!!!!!" Er vel stort sett samme metoden de bruker i programmer som Cops og "Verdens villeste politijakter" "This man was trying to get away, but all he got was a trip to jail. CRIME. DOESN'T. PAY!" *Dun dun duuuuun.* Jeg irriterer meg over programlederen i Filmbonanza på NRK. Når han sitter der foran kamera så ser det ut som han er dårlig i magen, som han prøver å forføre deg, tidlig sædavgang og en ståpikk som han halvveis prøver og skjule. En fin miks. Også er det øyebrynene som beveger seg opp og ned hele tiden da. Endret 27. oktober 2011 av Demonfudge 3 Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Irriterer meg forresten over ID-dag på skulen. Måtte leike heile skuledagen, for at vi skal "skjønne" kor forferdelig det er i Rwanda. Hallo, det hjelper ingen å male eit hus for å forstå.. Jeg nekta OD-dagen siste året på videregående. Ble pælma i et rom sammen med de andre nekterne og bedt om å skrive en tekst hvor vi forklarte hvorfor vi nekta. De andre skrev one-liners av typen "jeg hater niggere" og lignende. Jeg med 10 tettskrevne A4 om hvordan de inntjente pengene vi samlet inn i Norge ville være oppbrukt lenge før de kom til Afrika for å bygge skoler, og at det fantes tusen bedre måter å hjelpe på, og så videre og så videre. Jeg er ikke imot u-hjelp. Jeg er imot u-hjelp som ikke funker. 7 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå