Quote Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 Herregud så irriterende det er med folk som lager HØYE slafselyder når de tygger tyggis eller har drops i kjeften. Det virker som om de samler én liter med spytt i kjeften for så å smatte så høyt som mulig kontinuerlig. AAAARGH. Lenke til kommentar
SirUstinov Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 Folk som snakker HØYT i telefonen når de sitter på bussen. Jeeeez Lenke til kommentar
iverha2 Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 Folk som snakker HØYT i telefonen når de sitter på bussen. Jeeeez Like ille med folk som absolutt skal ha full guffe på musikken sin. Og det hjelper lite å bruke Koss headset, som enn skulle tru var designa for at alle andre skal høyre musikken og.. Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 folk som forsetter å snakke etter at jeg avbryter dem. Lenke til kommentar
jigaplow Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 Tom for snus. Hadde et par bokser på hylla som det var igjen litt i, i tilfelle rottefelle musefelle. Men jeg mistenker at min mor har... mhm, kasta dem. Så nå sitter jeg i revesaksa til langt utpå mårran Lenke til kommentar
Ntaw Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 Hmm. ! . folk som avbryter meg når jeg snakker slik at jeg må snakke med irriterende bakgrunnsstøy. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 folk som forsetter å snakke etter at jeg avbryter dem. Folk som avbryter. Og folk som lar meg tro at de er ferdige åsnakke, men så fortsetter rett etter at jeg har begynt. Og folk som absolutt MÅ snakke ferdig til tross for at jeg sier "jeg vet det" i midten av setningen. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 (endret) Hunder som lager lyd konstant. Naboen har fått seg hund. Den lager lyd konstant. Spesielt når jeg skal legge meg. Sikkert derfor han skaffet seg hund. Gjøk. Endret 25. oktober 2011 av Diskutant Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 Vet dette kanskje høres litt rart ut, men de fleste vil vel skjønne hva jeg mener. De "populære" som liksom skal snakke "høyt" og kommentere alt for oppmerksomhet. 2 Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 Hvorfor gjør du narr av meg? Lenke til kommentar
Pungrotta Crash Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 Hvorfor gjør du narr av meg? Hahahahahaah Lenke til kommentar
SirUstinov Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 Tom for snus. Hadde et par bokser på hylla som det var igjen litt i, i tilfelle rottefelle musefelle. Men jeg mistenker at min mor har... mhm, kasta dem. Så nå sitter jeg i revesaksa til langt utpå mårran Om du bor hjemme hos din mor, har du ikke snust lenge nok til at du ikke klarer deg til i morgen 1 Lenke til kommentar
Kea Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 Melk. Jeg liker melk, men den ekle ettersmaken som sitter i bak i munnen i flere timer er irriterende. Samme med enkelte yoghurter. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 Én ting jeg har irritert meg mye over i det siste er folk som hele tiden skal drive å sitere kloke visdomsord og setninger fra filmer o.l. Hvis man søker inspirasjon finnes det jo ikke noe bedre enn å lese sitater, sangtekster og replikker. Men å sende sms-er om det... næææh. Lenke til kommentar
Frigata Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 (endret) Irriterer meg når folk kommenterer dislikes på youtube. T.d. "15 stk liker ikke *insert dårlig vits*. FAEN EG BLIR IRRITERT Endret 25. oktober 2011 av Frigata Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 (endret) I am sending this with a voice recognition tool on my samsung galaxy tab . it does not work very good and it doesn't support norwegian language just really annoying. but it's faster than typing it does need some editing manually afterwards Jeg vil ha norsk språk nå, så jeg kan bruke det fast. Endret 26. oktober 2011 av Mannen med ljåen 1 Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 Føler meg totalt isolert her i kina. Har ikke dekning på mobilen, myndighetene har sperret facebook/Twitter og hotellet skal ha 200 yuan for at jeg skal få ringt til norge 1 Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 Men du har internett? Prøvd Skype eller tilsvarende? Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 Ja, hotellet har internett, og jeg bruker mobilen. Skal hjem imorgen, så la gå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå