Rudde Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 Jeg stoler ikke på folk som er avholds. Får jeg spørre hvorfor? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 De er typisk sleipe og slu. 5 Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 Discovery og Nat.Geo sender ikke mange gode programmer lengre. Jeg har fått meg en ny favoritt: BBC Knowledge. 1 Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 Jeg liker ikke flere n00b http://www.cracked.com/article_19431_5-mind-blowing-things-crowds-do-better-than-experts.html Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 Discovery og Nat.Geo sender ikke mange gode programmer lengre. Jeg har fått meg en ny favoritt: BBC Knowledge. Enig! Nå er det bare fiskere, tømmerhoggere og bilmekanikere! 1 Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 Jeg lasta ned full sesong av det jeg vil se. Mythbusters Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 De er typisk sleipe og slu. Her er vi fordomsfulle gætt. Lenke til kommentar
KarlRoger Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 (endret) Skjult minstepris på QXL. Enda mer irriterende, skjult minstepris som ser ut til å være nesten like høy som kjøpsprisen. Hva er hensikten? Hvorfor skal man kunne legge inn et bud som ikke vil bli akseptert? Hvorfor skal man legge inn bud når de bare er interessert i å selge for en fast pris? Endret 25. oktober 2011 av KarlRoger 2 Lenke til kommentar
Bordplate Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 Discovery og Nat.Geo sender ikke mange gode programmer lengre. Jeg har fått meg en ny favoritt: BBC Knowledge. Enig. Går mye i det samme også, motor og "How its made". Gleder meg til de begynner å vise "elitesoldatene". Fårhåpentligvis vil de begynne å sende mer variert og interessant igjen. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 (endret) Her er vi fordomsfulle gætt. Hansern du snakker om nå. Tjener du under 700k i året, spytter han på deg. Endret 25. oktober 2011 av Bundy 2 Lenke til kommentar
Willa_C Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 (endret) Én ting jeg har irritert meg mye over i det siste er folk som hele tiden skal drive å sitere kloke visdomsord og setninger fra filmer o.l. For en stund tilbake var jeg på dealern med en fyr som var veldig flink til dette. Drev hele tiden og sendte meg sms med sitater, gjerne på engelsk, som kom fra sanger og filmer han hadde sett. UTROLIG usexy spørr du meg. Hva skal man svare liksom. Hva er det med mennesker som praktiserer dette i hverdagen? "Jeg sier som xxxx i filmen xxxx: *ett-eller-annet-dypt-noe-til-refleksjon-og-ettertanke*" Skriv i det minste noe du har kokt ihop selv Endret 25. oktober 2011 av Peppermynte Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 Jeg har et dypt og reflektert ordtak jeg har tenkt ut selv: "Alle mennesker i verden er idioter inntil det motsatte er bevist" 1 Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 "uansett om du tror du kan gjøre det eller ikke; har du helt rett" Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 "Du må ikke gjøre det" Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 Her er vi fordomsfulle gætt. Hansern du snakker om nå. Tjener du under 700k i året, spytter han på deg. Hæ hva har det med saken å gjøre? Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 Her er vi fordomsfulle gætt. Hansern du snakker om nå. Tjener du under 700k i året, spytter han på deg. Hæ hva har det med saken å gjøre? Hansern har lov å være fordomsfull, for han er bedre enn deg. Og - du blir sannsynligvis spyttet på. Det har det med saken å gjøre. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 What, hvorfor snakker dere om meg? Ja, jeg er ganske fordomsfull forresten. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 Og du spytter på folk. Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 Skal uansett sies at han hadde et poeng, folk som er avholds har ofte en tendens til å leke politi. I alle fall etter hva jeg har opplevd. 3 Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 (endret) Fordi vi elsker deg, pus @Hansern Det at jeg ikke har mer cola irriterer meg grenseløst. Endret 25. oktober 2011 av Bundy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå