Gitarhm Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 Bestiller dere varer som ikke er på lager, og Komplett kun har en ubekreftet lagerdato, så er det deres egen skyld at dere ikke har varen. Så da kan du kanskje finne en Asus N53SN til under 7.500 kroner, før du klager. Takk http://www.spaceworld.no/produkt.shtml?31699&ref=prisjakt Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 http://www.spaceworl...99&ref=prisjakt Lol. Smart å bare slenge ut en link uten å sjekke nærmere. Du skulle gjort leksa di grundigere. En liten detalj nederst i høyre hjørne du glemmer, kanskje? Takk. 2 Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 Du spesifiserte ikke. Hadde du gjort din egen lekse før du bestilte, så hadde du sett at PCen ikke er på lager hos alle butikker. Du kan ikke forvente å få en vare som ikke er sluppet ennå. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 Hele grunnen til at jeg irriterte meg over det var at Komplett ikke hadde den på lager, og har ikke funnet den hos noen andre forhandlere, heller. Og FYI: Har ikke forventet å få noe som helst. 1 Lenke til kommentar
lur4d Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 At min nærmeste dagligvarebutikk holder stengt i 4 dager for ombygning, og at nærmeste butikk nå er dritlangt unna. Og at jeg ikke har bil. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 KP for you Zeromac Lenke til kommentar
Pungrotta Crash Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 At den helvetes Posten/Elkjøp fitte faen er så Jævla treige!!!! Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 Hva med å finne seg noen gode venner man kan stole på og hygge seg med uten drikke? Hva med å ha gode venner man kan stole på og hygge seg med drikke? Hva faen har venner man kan stole på med saken å gjøre, man kan da vel stole på folk om man drikker med dem eller ikke vel? Ser ikke sammenhengen. Uansett, alkohol skal nytes ikke svelges. If not, you are doing it wrong! Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 Jeg stoler ikke på folk som er avholds. 2 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 Folk stoler ikke på meg. Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 Hva faen har venner man kan stole på med saken å gjøre, man kan da vel stole på folk om man drikker med dem eller ikke vel? Ser ikke sammenhengen. Sammenhengen finner du i innlegget over det du siterte. Jeg foreslo at brukeren IntoGear fant seg noen gode venner man kan stole på, som han ikke trenger å drikke med. Å drikke er strengt tatt ikke nødvendig, og dersom vedkommende ikke har noe spesielt ønske om å begynne nå så ser jeg ikke vitsen med å blande alkohol inn i bildet. 1 Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 Uansett, alkohol skal nytes ikke svelges. If not, you are doing it wrong! Helt feil. Alkohol skal konsumeres for å bli ruset. Om jeg ønsker noe godt å drikke, så drikker jeg noe annet. 2 Lenke til kommentar
Lolliken Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 Å skru på discovery eller nat geo for å se noen interessante programmer, så er bare American chopper, axmen, på jakt etter kull eller noen totalt uinteressante programmer på ... Og folk som kjører i 75 i 80 sonen og ligger i venstre felt på motorveien... 3 Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 Er så sykt enig med deg på begge punktene, lolliken!! Lenke til kommentar
Pungrotta Crash Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 Jeg rager snart til helvete! Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 (endret) Discovery og Nat Geo er blitt direkte drittkanaler I stedefor interessante programmer om ting som universet osv. er det bare serier som er lagd for å "sjokkere" sånn som "Verdens største/farligste <insert anything>", flyulykker, osv. Har sett ett (!) bra program (som ikke var en bedriten serie) i løpet av det siste året ogdet handlet om Jordens historie helt fra da den først ble dannet. Endret 24. oktober 2011 av Patrick123 Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 Universet er kjedelig. Krabbefiske er awesome. 1 Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 Det er rett og slett dørgende kjedelig. Universet er stort og spennende, mens de krabbeprogrammene er overdrevne, latterlige, langdryge og repeterende. "Åååh, nå er det dårlig vær! Vi kan gå under! Vi gjør det ikke og vil aldri gjøre det, MEN VI KAN!" 2 Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 Discovery Channel endret profil for noen år siden for å bli mer spiselig for flere. Og så dyttet de alle de interessante programmene over på sine betalkanaler. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 Jeg liker ikke flere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå