Gjest medlem-1432 Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 Ikke oppfordre til selvmord på nettet. Idiotisk ting å gjøre.. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 At jeg blir trukket 50 prosent i skatt pga det skal være Så JÆVLIG KOMPLISERT OG FÅ SKATTEKORT tilsendt og enda VERRE blir det siden jeg har flere arbeidsgivere forbanna DRIT jeg har faen ikke penger til husleie eller mat. Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 (endret) Ikke oppfordre til selvmord på nettet. Idiotisk ting å gjøre.. Trodde du var oppegående nok til å skjønne at det var en spøk. At jeg blir trukket 50 prosent i skatt pga det skal være Så JÆVLIG KOMPLISERT OG FÅ SKATTEKORT tilsendt og enda VERRE blir det siden jeg har flere arbeidsgivere forbanna DRIT jeg har faen ikke penger til husleie eller mat. Føler med deg der, sitter fast i barnevernets byråkratiske vrede, men det finnes mye verre byråkrati enn Norge sitt. Endret 14. november 2010 av Kaymeerah Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 Ikke oppfordre til selvmord på nettet. Idiotisk ting å gjøre.. Trodde du var oppegående nok til å skjønne at det var en spøk. Det har lite å si, du vet aldri hva personen som leser tenker. Ikke oppfordre til selvmord på nettet. Uansett hvor morsomt du synes det er. 1 Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 Føler med deg der, sitter fast i barnevernets byråkratiske vrede, men det finnes mye verre byråkrati enn Norge sitt. Det tror jeg nesten ikke på! Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 Jogget i frognerparken i dag. Så møtte jeg tilfeldigvis Jens Stoltenberg. Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 (endret) . Endret 14. juni 2017 av medlem-173043 1 Lenke til kommentar
CFM Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 Bilen runda 94 000km i går kveld Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 Det har lite å si, du vet aldri hva personen som leser tenker. Ikke oppfordre til selvmord på nettet. Uansett hvor morsomt du synes det er. Hvis jeg hadde skrevet "Do it!" hadde det vært helt annerledes, men nå skrev jeg det faktisk på en useriøs måte med vilje. Det tror jeg nesten ikke på! Se deg litt rundt i verden. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 Hvis jeg hadde skrevet "Do it!" hadde det vært helt annerledes, men nå skrev jeg det faktisk på en useriøs måte med vilje. Det har også med tiden det ble skrevet på. Du kan ikke bruke rasjonalitetsargument mot noe som ikke er rasjonelt. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 Jogget i frognerparken i dag. Så møtte jeg tilfeldigvis Jens Stoltenberg. Det irriterer deg ikke grenseløst. Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 Det har også med tiden det ble skrevet på. Du kan ikke bruke rasjonalitetsargument mot noe som ikke er rasjonelt. Greit nok, men det er krystallklart at han ikke var helt seriøs heller: Irriterer meg over alt. Bare å skyte seg selv Lenke til kommentar
Icetears Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 At sitronpepsi er borte! Noen som vet hvorfor den ble tatt vekk? Lenke til kommentar
Roger865 Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 At sitronpepsi er borte! Noen som vet hvorfor den ble tatt vekk? Er vel enkelt og greit at den ikke solgte godt nok. Lenke til kommentar
Icetears Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 At sitronpepsi er borte! Noen som vet hvorfor den ble tatt vekk? Er vel enkelt og greit at den ikke solgte godt nok. Hmm, nåja. Lenke til kommentar
Getingar Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 Som coca cola vanilj. Riktigt hemsk smak. Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 (endret) Ikke oppfordre til selvmord på nettet. Idiotisk ting å gjøre.. Trodde du var oppegående nok til å skjønne at det var en spøk. STREKT STERKT INNHOLD I LINKEN https://www.flashback.org/t1322408 Ikke oppfordre til selvmord. Uansett. EDIT: Hvis dere lurer, ja, han hengte seg på livestream. Endret 14. november 2010 av Dermuszdel Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 (endret) Strekt innhold i linken? Godt det ikke er sterkt innhold i hvertfall! Endret 14. november 2010 av Mchansern Lenke til kommentar
Getingar Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 https://www.flashback.org/t1322408 Såg den tråden live. Inte kul att han dog, naturligtvis. Men spännande var det Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 Strekt innhold i linken? Godt det ikke er sterkt innhold i hvertfall! Oisann, gitt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå