Patrick123 Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 At ingen tar meg seriøst bare fordi jeg spøker mye Det minner meg om en historie jeg leste en gang. Det handlet om en gutt og noe med en ulv tror jeg. De spøkene jeg kan finne på å slå har ikke noe med situasjonen å gjøre Kun pga. av at jeg noen ganger prøver å livne opp dødskjedelige forelesninger med litt humor om temaet så vil ingen gjøre en felles prosjektrapport med meg Selv om jeg gang på gang er den eneste som faktisk har innsiktsfulle spørsmål til foreleseren, mens alle andre sitter der som saltstøtter. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=10022979 De drittungene skulle fått seg en 2x4 opp i ræven alle sammen. Overfalle en 8år gammel gutt, hallo?!?! 1 Lenke til kommentar
Kea Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 Man skal ikke undervurdere alkoholens gleder og muligheter, til en viss grad. Men røyk, snus og tobakk er søppel. Sorry alle røykere, men min erfaring med dere er at dere er på et litt lavere nivå. Forrige gang jeg var ute f. eks. kom det en kar og tilbød meg røyk. Jeg takket pent nei og da skulle han begynne å yppe. Impliserte at jeg var homo osv. fordi jeg ikke "turte" å røyke. Ble tydelig at han ville lage kvalm så jeg bare gikk. Nå er ikke alle røykere like uspiselige som denne skitne øst-europeeren var, men generelt har jeg et dårlig inntrykk. Og mine fordommer stemmer alt for ofte. Helt enig. Alle jeg kjenner som røyker er ikke særlig oppegående. Disse inkluderer to stykker som pleide å være venner av meg, eksen, mamma og stefaren min. Jeg mener, da de feiret "nyttår" etter den gamle kalenderen nede i Thailand eller hvor det var i Februar en gang, trodde mamma at det først da ble 2011 der nede. For å ta et eksempel. Røyking ødelegger kroppen, tømmer lommeboken din og smaker vondt. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 Komplett? Jeg bestile også pc, fra Komplett, men kabinettet har ikke kommet inn enda. Er det som drøyer her. Ventet i snart 2 uker og det står fortsatt ubekreftet Jepp. Ventet en uke nå, fortsatt ubekreftet. Vurderer å kansellere bestillinga og kjøpe fra et annet sted. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 Bestiller dere varer som ikke er på lager, og Komplett kun har en ubekreftet lagerdato, så er det deres egen skyld at dere ikke har varen. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 Min fetter går på internatskole. Da blir det mange facerapes. Jeg hater teite dårlige facerapes. Denne får han om og om igjen. Like lite morsomt hver gang. Blir bare mer og mer irritert. Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 De verste er vel de som skriver "Omg jeg elsker å suge kuk<3 xD xD xD". :nei2: Lenke til kommentar
The_Tom Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 Hater whinere... Leste også et sted at de fleste whinere i spill osv er sånn slutten av 20åra og i 30åra. Er det mulig.....? Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 De som skriver sånt burde skamme seg Her har de en sjelden mulighet til å facerape noen å så kaster de den bort sånn Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 Bestiller dere varer som ikke er på lager, og Komplett kun har en ubekreftet lagerdato, så er det deres egen skyld at dere ikke har varen. Klager ikke. Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 Var ikke sulten, så spiste jeg middag, å da ble jeg plutselig sulten Lenke til kommentar
Quote Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 De verste er vel de som skriver "Omg jeg elsker å suge kuk<3 xD xD xD". :nei2: Amen to that. Hvorfor ikke dra noe som er litt morsomt? Jeg byttet navn på en venninne som hadde glemt å logge seg ut, til mitt eget. Tok like godt å endret profilbilde til et bilde av meg også. Hun brukte litt tid på å finne ut av at hun faktisk var på sin egen profil da hun kom tilbake. Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 Det var en for ikke så lenge siden som ble bra facerapet.. "Argh! Analkløe! Også er jeg tom for hemoridesalve.. vel får ta turen til apoteket.." Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 De verste er vel de som skriver "Omg jeg elsker å suge kuk<3 xD xD xD". :nei2: Amen to that. Hvorfor ikke dra noe som er litt morsomt? Jeg byttet navn på en venninne som hadde glemt å logge seg ut, til mitt eget. Tok like godt å endret profilbilde til et bilde av meg også. Hun brukte litt tid på å finne ut av at hun faktisk var på sin egen profil da hun kom tilbake. Oh, dette må gjøres! Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 Bestiller dere varer som ikke er på lager, og Komplett kun har en ubekreftet lagerdato, så er det deres egen skyld at dere ikke har varen. Så da kan du kanskje finne en Asus N53SN til under 7.500 kroner, før du klager. Takk 1 Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 Dama foran meg i køen på butikken, som ETTER at alle tusen varene hennes er bipa inn, begynner å fomle ned i den gigantiske veska si for å finne lommeboka. I prosessen tar hun ut alle andre duppeditter for å finne dem lettere. Selvfølgelig finner hun ikke lommeboka og begynner å kjefte på stakkars mannen sin som står og venter.. Mens jeg bare vil betale tyggisen min -.- Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 Bestiller dere varer som ikke er på lager, og Komplett kun har en ubekreftet lagerdato, så er det deres egen skyld at dere ikke har varen. Så da kan du kanskje finne en Asus N53SN til under 7.500 kroner, før du klager. Takk http://www.spaceworld.no/produkt.shtml?31699&ref=prisjakt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå