Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hmm... tenkte meg det, det var noe kjent med det. :hmm:

 

Her er det 1 måneds gjensidig oppsigelse og er rimelig sikker på at han ble "kastet ut" for nøyaktig 29 dager siden så da burde jeg være kvitt kødden om 2 dager.

 

Hva er problemet me å være "han fyren" om han er borte om to dager? Hvis du er større enn han ser jeg i hvert fall ingen problem.

Lenke til kommentar

Hva har det seg med at jeg er 16 år og aldri har vært i nærheten av verken tobakk eller alkohol?

 

:hmm:

 

Fordi du er et fornuftig menneske. Du går ikke glipp av mye, ihvertfall ikke om vi snakker om tobakk.

Er rimelig sikker på at personer som meg går glipp av mye fest og moro.

 

Men slik er det å være forever alone.

Lenke til kommentar

Hva har det seg med at jeg er 16 år og aldri har vært i nærheten av verken tobakk eller alkohol?

 

:hmm:

 

Fordi du er et fornuftig menneske. Du går ikke glipp av mye, ihvertfall ikke om vi snakker om tobakk.

Er rimelig sikker på at personer som meg går glipp av mye fest og moro.

 

Men slik er det å være forever alone.

 

Tobakk gir deg ingenting annet enn lungekreft, så der går du ikke glipp av noen ting.

 

Første gang jeg var på fest, da var jeg eldre enn deg. Vent til tiden byr seg! Om du absolutt skal drikke, så får du med deg noen som du er komfortabel rundt, og som er ansvarlige! Å gå på random fyllefester og sprelle, synes jeg ikke det er noe glede i.

 

 

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Man skal ikke undervurdere alkoholens gleder og muligheter, til en viss grad. Men røyk, snus og tobakk er søppel. Sorry alle røykere, men min erfaring med dere er at dere er på et litt lavere nivå. Forrige gang jeg var ute f. eks. kom det en kar og tilbød meg røyk. Jeg takket pent nei og da skulle han begynne å yppe. Impliserte at jeg var homo osv. fordi jeg ikke "turte" å røyke. Ble tydelig at han ville lage kvalm så jeg bare gikk. Nå er ikke alle røykere like uspiselige som denne skitne øst-europeeren var, men generelt har jeg et dårlig inntrykk. Og mine fordommer stemmer alt for ofte.

 

Så om du IntoGear tror du går glipp av noe når det gjelder røyk og røykere er mitt svar nei. Alkohol; tja. Du er litt ung ennå.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Man skal ikke undervurdere alkoholens gleder og muligheter, til en viss grad. Men røyk, snus og tobakk er søppel. Sorry alle røykere, men min erfaring med dere er at dere er på et litt lavere nivå. Forrige gang jeg var ute f. eks. kom det en kar og tilbød meg røyk. Jeg takket pent nei og da skulle han begynne å yppe. Impliserte at jeg var homo osv. fordi jeg ikke "turte" å røyke. Ble tydelig at han ville lage kvalm så jeg bare gikk. Nå er ikke alle røykere like uspiselige som denne skitne øst-europeeren var, men generelt har jeg et dårlig inntrykk. Og mine fordommer stemmer alt for ofte.

 

Så om du IntoGear tror du går glipp av noe når det gjelder røyk og røykere er mitt svar nei. Alkohol; tja. Du er litt ung ennå.

 

Helt enig. Burde heller finne seg noen gode venner man kan stole på og hygge seg med god drikke.

 

 

Bare husk, drikk med måte. Trenger ikke å drikke til man ikke husker mere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...