Hyperio Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 Du er sikkert skyld i det selv uansett. Men du blir i hvert fall i riktig (trøtt) stemning til Newcastle-kampen da. Lenke til kommentar
""" Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 Det stemmer nok. Pfft. Man blir trøtt etter en Newcastle-kamp, men hvem blir ikke trøtt etter over 90 minutter med konstant ejakulering? Blir bra med kamp på pub i dag. Folk kommer til å drukne i mannekrem. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 Å vente på pakker irriterer meg grenseløst. Jeg vil ha PC-en min nå. Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 Å vente på pakker irriterer meg grenseløst. Jeg vil ha PC-en min nå. Komplett? Jeg bestile også pc, fra Komplett, men kabinettet har ikke kommet inn enda. Er det som drøyer her. Ventet i snart 2 uker og det står fortsatt ubekreftet Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 Å vente på pakker er jo det kjekkeste! Så lenge det ikke blir for lenge! Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 Irriteret over det meste av sensurering. Tenker mest på banneord i sanger, tvprogrammer, filmer osv osv. Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 At Tetris Battle på facebook er så avhengighetsskapende Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 At jeg sto opp for 10 minutter siden... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8723 Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 Alle de fuckings tilbakesåtende, trege, svekka, generelt svake mennesker som er i rekrutten med meg. FAEN I HELVETTE. Utdanninga går tregt siden befalet må terpe på alt om OG OM OG OM IGJEN. OG det er så latterlig enkelt, faen meg verdens største barnehage...Skulle gått fallskjermjeger, hvorfor i helvette trodde jeg at geværtroppen skulle ha en høy standard. Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 Sånn hadde jeg det i tysken på ungdomsskolen. Repetere, repetere, repetere.. Jeg er blitt en jævel på durch, für, gegen, ohne, um, men ellers så kan jeg lite tysk takket være de inkompetente klassekameratene jeg hadde... Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 Drittnaboen som begynte med vinkelsliperen utenfor vinduet her kl 9 på morran og driver på enda. Er jo faen meg aldri stille en eneste helg lenger. Må finne et anna sted å bo. 1 Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 At jeg skal på jobb på en lørdag. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 At jeg skal på jobb på en lørdag. Jeg gleder meg til jobb hver dag. Jeg har en kjekk jobb. Til og med når jeg jobber lørdag. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 Drittnaboen som begynte med vinkelsliperen utenfor vinduet her kl 9 på morran og driver på enda. Er jo faen meg aldri stille en eneste helg lenger. Må finne et anna sted å bo. I feel your pain. Når jeg bodde sørpå, og hadde naboer Så begynte jeg med murborr en gang klokken 4 på natten ^^ Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 Føler et gigantisk press til å begynne med WoW eller EVE akkurat nå! Jeg har skole å tenke på, men føler meg så lite inkludert i miljøet her! Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 Naboen spiller høy musikk og skal nok ha fest Vil virkelig ikke være "han fyren" som banker i veggen Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 Jeg har skole å tenke på, men føler meg så lite inkludert i miljøet her! Du får heve deg over å tenke hvor utrolig trist det er å ikke være i "miljøet" fordi man ikke spiller WoW eller Eve. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 Jeg har skole å tenke på, men føler meg så lite inkludert i miljøet her! Du får heve deg over å tenke hvor utrolig trist det er å ikke være i "miljøet" fordi man ikke spiller WoW eller Eve. Ikke misforstå meg! Jeg blir ikke ekskludert eller stigmatisert fordi jeg ikke spiller WoW. Men med engang en diskusjon om WoW starter, så står jeg der som en annen dust, som kun kan bidra med den gangen jeg spilte til level 20! Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 Naboen spiller høy musikk og skal nok ha fest Vil virkelig ikke være "han fyren" som banker i veggen 02800 1 Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 Naboen spiller høy musikk og skal nok ha fest Vil virkelig ikke være "han fyren" som banker i veggen 02800 Was ist das? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå