Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Irriterer meg at rød julebrus blir omtalt som julebrus, det er jo den brune varianten som er den eneste riktige (Dahls!)

 

Irriterer meg at hvert bidige år driver folk å krangler om hva som er ekte julebrus.

 

Krangling om julebrus er jo en årlig tradisjon, og bør ikke forsvinne :tease:

 

Helt riktig. Dere husker tråden fra forrige år. Ta den opp igjen?

 

Rød eller brun julebrus? (klikkbar)

Endret av Diskutant
Lenke til kommentar

Julebrus diskusjoner over alt er irriterende. Det er det samme hvert år. Det er litt som å være på reunion fest.

 

"Hei, det var lenge sida sist, hva gjør du for tida da?" x 30

 

Utrolig nok, også i dette tilfelle har folk forskjellig oppfatning på hva som er best, og er det i det noen vits i å prøve overbevise folk om noe annet? Hva folk velger å bruke penger og ødelegge tennene sine på er vel helt opp til dem selv.

 

Lenge leve vann!

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

og kaffe :ph34r:

Endret av Neppe
Lenke til kommentar

 

 

Julebrusdiskusjon over here, folkens, før moderatorene går agurk.

 

JEg for min del irriterer meg over at folk hvert bidige år blir overraska over den "tidlige" vinteren og glemmer å skifte dekk og ender i grøfta.

 

Hva med å se på de klassiske værtegnene? Det blir kaldere i været, det begynner å regne mer, blåse mer, trærne blir gule, julebrusen kommer i butikken, et cetera.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Jeg irriterer meg også kraftig over at vinteren kommer så vanvittig fort. I fjor på denne tiden var det sol og varmt i været.

Ifjor var temperaturen i Oslo rundt 8 grader i starten av oktober, til 4 grader i slutten av oktober. Sol og varmt i været?

 

Gjennom-snitt: 5,7°

Normal: 6,3°

Varmest: 16,1° - 7. okt

Kaldest: -5,0° - 21. okt

Endret av Slimda
Lenke til kommentar

Jeg irriterer meg også kraftig over at vinteren kommer så vanvittig fort. I fjor på denne tiden var det sol og varmt i været.

Ifjor var temperaturen i Oslo rundt 8 grader i starten av oktober, til 4 grader i slutten av oktober. Sol og varmt i været?

 

Gjennom-snitt: 5,7°

Normal: 6,3°

Varmest: 16,1° - 7. okt

Kaldest: -5,0° - 21. okt

 

Hvordan husker du det der?

Kanskje det var to år siden da? Uansett, ikke så lenge siden det ikke var så kaldt? Eller er jeg virkelig helt bortevekk nå?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...