Tbau5 Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 Dahls er helt korrekt, men den kjøpes med høy frekvens fra den kommer i hyllene helt til den forsvinner. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 Jeg har kjøpt to flasker Nissens Julebrus (Oskar Sylte), syns det er den beste julebrusen jeg noen gang har smakt, og sitter og koser meg med et glass nå. Irriterer meg at jeg var midt i en interessant samtale på Omegle, så datt nettet ut. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 http://oslopuls.aftenposten.no/byliv/article616081.ece Kan man ikke drite i skogen lenger nå? En ting er å sette seg ned på stien drite, men å klage over at noen går på do i terrenget når man telter blir bare for dumt. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 Jeg kan ikke kjøpe julebrus her! Men at 2 liter cola koster 15kr, rettferdiggjør alt. Lenke til kommentar
Rayleigh Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 http://oslopuls.aftenposten.no/byliv/article616081.ece Kan man ikke drite i skogen lenger nå? En ting er å sette seg ned på stien drite, men å klage over at noen går på do i terrenget når man telter blir bare for dumt. Hahahahaa politi som tråkker i dritt mens dem rydder opp. Thats hilarious. Hvor ellers forventer egentlig folk at man skal drite? Skal man ha med seg en bøtte å ta den med hjem etterpå eller? Det der var forferdelig teit. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 Det er nok ikke snakk om "vanlige" folk på telttur... Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 Er vel snakk om nærkiser og sigøynere her. Hvis jeg drar på telttur i skauen driter jeg da hvor jeg vil. Jeg liker dog å være på telttur på steder der det er 0,01% sjanse for å møte andre mennesker. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 Jeg kan ikke kjøpe julebrus her! Men at 2 liter cola koster 15kr, rettferdiggjør alt. God jul! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 Kan man ikke drite i skogen lenger nå? En ting er å sette seg ned på stien drite, men å klage over at noen går på do i terrenget når man telter blir bare for dumt. Hahahahaa politi som tråkker i dritt mens dem rydder opp. Thats hilarious. Hvor ellers forventer egentlig folk at man skal drite? Skal man ha med seg en bøtte å ta den med hjem etterpå eller? Det der var forferdelig teit. Pling! Denne saken gjelder misbruk av narkomane og rom-folket. De kommer i store grupper og bruker skogen som et toalett. DET er problemet. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 Jeg kan ikke kjøpe julebrus her! Men at 2 liter cola koster 15kr, rettferdiggjør alt. God jul! Og ha et jævla godt nyttår! Lenke til kommentar
Zodihax Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 Julebrus > Cola, da. 1 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 Julebrus > Cola, da. Du er dårlig til å lyve. Jeg har nok av utvalg, så det trenger ikke å være Cola! Lenke til kommentar
Zodihax Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 Ok da, julebrus > all annen brus. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 Derfor du alltid kjøper rødbrus om sommeren? Lenke til kommentar
Zodihax Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 Men julebrus er jo ikke julebrus før det heter julebrus. Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 Irriterer meg at rød julebrus blir omtalt som julebrus, det er jo den brune varianten som er den eneste riktige (Dahls!) Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 Alt annet er bare tullebrus Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 Irriterer meg at hvert bidige år driver folk å krangler om hva som er ekte julebrus. På Sørlandet (bortsett fra Arendals julebrus) og på Hamar og andre midtre og nordlige deler av Østlandet (Oppland og Hedmark), i Trondheim og sørlige deler av Nord-Norge, er julebrusen brun og smaker litt som champagnebrus. På Østlandet, Gjøvik og sørover, samt Vestlandet og i deler av Nord-Norge er julebrusen stort sett rød, og er litt kraftigere i smaken enn eventyrbrus som er den vanligste røde brusen resten av året. Nå, fuck off. Begge deler er julebrus. 1 Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 Krangling om julebrus er jo en årlig tradisjon, og bør ikke forsvinne Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå