Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har kjøpt to flasker Nissens Julebrus (Oskar Sylte), syns det er den beste julebrusen jeg noen gang har smakt, og sitter og koser meg med et glass nå.

Irriterer meg at jeg var midt i en interessant samtale på Omegle, så datt nettet ut.

Lenke til kommentar

http://oslopuls.aftenposten.no/byliv/article616081.ece

Kan man ikke drite i skogen lenger nå? En ting er å sette seg ned på stien drite, men å klage over at noen går på do i terrenget når man telter blir bare for dumt.

Hahahahaa politi som tråkker i dritt mens dem rydder opp. Thats hilarious.

Hvor ellers forventer egentlig folk at man skal drite? Skal man ha med seg en bøtte å ta den med hjem etterpå eller? Det der var forferdelig teit.

Lenke til kommentar

Kan man ikke drite i skogen lenger nå? En ting er å sette seg ned på stien drite, men å klage over at noen går på do i terrenget når man telter blir bare for dumt.

Hahahahaa politi som tråkker i dritt mens dem rydder opp. Thats hilarious.

Hvor ellers forventer egentlig folk at man skal drite? Skal man ha med seg en bøtte å ta den med hjem etterpå eller? Det der var forferdelig teit.

Pling!

Denne saken gjelder misbruk av narkomane og rom-folket. De kommer i store grupper og bruker skogen som et toalett. DET er problemet.

Lenke til kommentar

Irriterer meg at hvert bidige år driver folk å krangler om hva som er ekte julebrus.

På Sørlandet (bortsett fra Arendals julebrus) og på Hamar og andre midtre og nordlige deler av Østlandet (Oppland og Hedmark), i Trondheim og sørlige deler av Nord-Norge, er julebrusen brun og smaker litt som champagnebrus. På Østlandet, Gjøvik og sørover, samt Vestlandet og i deler av Nord-Norge er julebrusen stort sett rød, og er litt kraftigere i smaken enn eventyrbrus som er den vanligste røde brusen resten av året.

Nå, fuck off. Begge deler er julebrus.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...