Betenkt Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Lær av dine feil og sett pizzaen høyere opp om du skal på dass... Det hendte bare en gang. :!: Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Hehehe. Jeg vet hvordan det er med de bikkjene.. Jeg har en bitteliten tibetansk spaneil, som stod midt på bordet å gomla i seg chipsen min en gang jeg kom fra dass.. Det gjorde ho ikke igjen.. Jeg brølte fy skamme seg eller noe i den duren såppas at ho husker den episoden Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 Jeg er ingen ekspert, men prøv å lukk programmene som bruker filen og prøv på nytt? Alle mulige programmer er jo lukket. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 (endret) Betsson reklamen. Youtube Justin.tv TV Overalt Har lyst til å signere hos motstanderen, bare pga reklamen.. Endret 19. oktober 2011 av Bundy Lenke til kommentar
Rippler Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 Irriterer meg at kjerringa har spist opp sjokoladen som lå i kjøleskapet og ventet på meg til jeg kom hjem fra 12timer skift. Irriterer meg enda mer at hun legger papiret tilbake på plass etter å ha spist den bare for å gni det inn... Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 Hide yo chocolate, hide yo wife. Lenke til kommentar
Rippler Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 Hide yo chocolate, hide yo wife. Hevnen er søt. Skal drysse et lett lag med knekkebrødsmuler på hennes del av senga i natt som kommer og se hvor godt hun sover da. En annen ting som irriterer meg er syklister i trafikken, men akkurat der blir det nok til å lage en helt egen tråd om. Jeg forøvrig å tro at det ikke alt er blitt laget. Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 Jeg er ingen ekspert, men prøv å lukk programmene som bruker filen og prøv på nytt? Alle mulige programmer er jo lukket. Den kjører sikkert noen prosesser i bakgrunnen. Dersom du ikke finner dem; kan du vell bare spare på filen til du tar en reboot; etter det skal den kunne slettes enkelt. Lenke til kommentar
Myst Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 Ansvarsløse hesteridere er noe møkk. En god del av overgangsbroen der jeg bor er strødd med hestemøkk og ingen gidder å rydde. Litt slitsomt å gå sikksakk gjennom den. Tillegg så står heisene alltid minst 4 eller flere etasjer opp når jeg kommer på jobb. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 Har du noen gang sett noen som rydder opp etter hestene sine?? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 (endret) Nettop. Kan ikke sykle her i frykt for å gå hodestupt over med sykkelen Endret 19. oktober 2011 av Bundy Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 (endret) Irriterer meg over at Julebrus selges pdd. Er ikke noe krav at de må vente til desember, men for fuck sake vent til November i det minste. Endret 19. oktober 2011 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 Irriterer meg over at Julebrus selges pdd. Er ikke noe krav at de må vente til desember, men for fuck sake vent til November i det minste. Pervasive Developmental Disorder? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 Riktig. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 Julebrus skal ikke kjøpes før 1. desember, og det skal være Dahls Julebrus. Så henger meg på. 1 Lenke til kommentar
chokke Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 Julebrus skal ikke kjøpes før 1. desember, og det skal være Dahls Julebrus. Så henger meg på. Grans med pære. Før November. Wub, wub, wub. Lenke til kommentar
koots Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 Det irriterer meg at filer ikke vil slette seg. Noen som vet? Gjetter at det er en .iso fil som er mounted i Power Iso eller hvilket program det nå er du bruker. Irriterer meg at jeg har 12 dager perm og ingen venner hjemme. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 Julebrus skal ikke kjøpes før 1. desember, og det skal være Dahls Julebrus. Så henger meg på. Sannere ord har aldri blitt talt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå