Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Har en stygg coilwhine enten fra PSU, motherboard eller skjermkort. Begynner å bli gal. Den tar helt av når jeg beveger på musa, eller har visse applikasjoner åpen. Alle vidunder-råd på nettet ser heller ikke ut til å ha noen effekt. Maskinen er jo i utgangspunktet rimelig stille, og det gjør bare lyden enda mer plagsom.

 

Hadde samme problemet med det gamle HD4870 skjermkortet mitt. Selv om det bare var hos meg når jeg ikke belastet skjermkortet. Var spesielt mye i nettleseren helt til jeg scrollet med musehjulet. Plagsomt er det.

 

 

Faktisk akkurat sånn det fungerer. Når jeg starter opp Google Chrome tar den rett å slett av. Er nesten uholdbart å surfe. Har også AMD skjermkort. HD5770, så kanskje det faktisk er det. Er vanskelig å lokalisere hvor lyden kommer fra. Om det er skjermkortet så antar jeg at coil lwhine ikke er noe jeg kan reklamere på?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Eller du kan gjøre livet hans surt, og anmelde han for trusler. Da kan du ta det til konfliktråd og skvise ut nåde fra den lille jævelen.

 

Edit: Når jeg tenker meg om, så hadde jeg faktisk ringt 02800, og anmeldt forholdet rett foran nesen på han. Men det er lett å være stor i ord når man sitter bak et tastatur da.

 

Du beviser din store klokskap gang på gang. Ikke ironisk ment, dette var faktisk ikke så dumt..

 

Jeg er så lei av drittunger at jeg har begynt å gjøre det. Driver de med noe ulovlig, så anmelder jeg dem.

 

Har faktisk allerede en sak under behandling, da jeg anmeldte en som truet meg med kniv. Han var ikke så tøff i kjeften etterpå, for å si det slik.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Har en stygg coilwhine enten fra PSU, motherboard eller skjermkort. Begynner å bli gal. Den tar helt av når jeg beveger på musa, eller har visse applikasjoner åpen. Alle vidunder-råd på nettet ser heller ikke ut til å ha noen effekt. Maskinen er jo i utgangspunktet rimelig stille, og det gjør bare lyden enda mer plagsom.

 

Hadde samme problemet med det gamle HD4870 skjermkortet mitt. Selv om det bare var hos meg når jeg ikke belastet skjermkortet. Var spesielt mye i nettleseren helt til jeg scrollet med musehjulet. Plagsomt er det.

 

 

Faktisk akkurat sånn det fungerer. Når jeg starter opp Google Chrome tar den rett å slett av. Er nesten uholdbart å surfe. Har også AMD skjermkort. HD5770, så kanskje det faktisk er det. Er vanskelig å lokalisere hvor lyden kommer fra. Om det er skjermkortet så antar jeg at coil lwhine ikke er noe jeg kan reklamere på?

 

Jeg mener du skal ha muligheten for å kjøre RMA på kortet ditt. Greia er at du enten ender opp med et kort som ikke har coilwhine eller et kort som har enda værre coilwhine. Altså det er ikke noe feil med kortet så det neste kan også ha dette problemet. Coilwhine vil du alltid ha bare på forskjellige frekvenser.

Lenke til kommentar

Jeg får ikke sove om nettene lenger! Er dautrøtt rundt klokken 1-2, men sovner ikke før 4 på natten, og om jeg først sovner, så skal det ikke mye til for at jeg våkner igjen!

 

Vet ikke hva jeg skal skylde på, men er farlig fristet til å få meg noe sovemedisin.

 

Er noe lignende hos meg og. Øynene mine blir sykt trøtte, men ikke kroppen, så jeg blir liggende i senga og hviler øynene uten å sovne. :hm:

Lenke til kommentar

Kommer an på pizza'n her i gården. Grandis\Big one benytter man ikke bestikk, men italian style(småpizza) skal man helst bruke bestikk imo.

Samme her. Bikkja mi liker å spise rett fra bordet though, noe som er en smule irriterende. Mekka pizza, setter den på bordet for så å stikke på dass, kommer tilbake så er det bare et stykke igjen. Bikkja ligger fornøyd i buret, klar over udåden sin, men tilfreds.

Endret av Webmaster Esso
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Har du prøvd å følge rådet som står i feilmeldingen?

Uansett så er videre feilsøking offtopic for denne tråden.

 

Det irriterer meg å komme til busstoppen rett etter at bussen gikk, så det er maksimalt lenge å vente på neste.

 

Dessuten er det satt opp gjerde rundt holdeplassene i sentrum,

så for å komme seg fra billettkontoret til en av holdeplassene, kan man ikke unngå en lang omvei rundt gjerdet. Dermed må jeg gå på veien lengre enn nødvendig, i stedet for å bare gå rett over.

 

Og verst av alt: Ingen av benkene er under tak. Så man må velge mellom å stå under tak, eller sitte og bli våt.

Endret av Mannen med ljåen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...