NothinDoin™ Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Da sier du "Bring it". Sannsynligheten for at han har kompiser som faktisk gidder å fly på deg for en sånn en sak er lik null. Og ja, jeg er utlending. Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Då kan du provosere han, le av at han trenger andre si støtte for å banke nokon, håne at han ikkje tør å ta ein einsleg liten nordmann sjølv. Så kan du kicke assen hans med dine kick-ass karate-moves som du sjølvsagt har lært. 2 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 (endret) Eller du kan gjøre livet hans surt, og anmelde han for trusler. Da kan du ta det til konfliktråd og skvise ut nåde fra den lille jævelen. Edit: Når jeg tenker meg om, så hadde jeg faktisk ringt 02800, og anmeldt forholdet rett foran nesen på han. Men det er lett å være stor i ord når man sitter bak et tastatur da. Endret 17. oktober 2011 av Gavekort 2 Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Da fiser du han i ansiktet. anyways så irriterer det meg at jeg har hørt på samme sangen i en halvtime. Jaja bra sange, men nok er nok. Det som er synd er at jeg ikke kan, eller gidder, å skifte sang. 1st world problems. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Risen min har blitt kald! #SecondWorldProblems 1 Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Da fiser du han i ansiktet. anyways så irriterer det meg at jeg har hørt på samme sangen i en halvtime. Jaja bra sange, men nok er nok. Det som er synd er at jeg ikke kan, eller gidder, å skifte sang. 1st world problems. Når jeg finner en ny sang jeg digger hører jeg på den så mye at jeg ikke kan fordra den inntil 2 mnd etter :!: Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 (endret) Da fiser du han i ansiktet. anyways så irriterer det meg at jeg har hørt på samme sangen i en halvtime. Jaja bra sange, men nok er nok. Det som er synd er at jeg ikke kan, eller gidder, å skifte sang. 1st world problems. Når jeg finner en ny sang jeg digger hører jeg på den så mye at jeg ikke kan fordra den inntil 2 mnd etter skjønner ikke at du orker det har hørt på sangen i tre kvarter nå, like før jeg blir sinnsyk. Endret 17. oktober 2011 av Tsjuden Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Når jeg finner en sang jeg liker, prøver jeg å ikke høre på den mer enn en gang per dag. Blir deprimert av å bli lei av ting jeg liker... 2 Lenke til kommentar
Zlatan92 Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 At en utlending (fra Albania) satt seg ned på en benk i andre siden av gangen. Han tar så opp PC'en sin, og spiller ut drittmusikk på fult nivå. Jeg sier vennlig: "Kan du slå av musikken, eller finne deg et headset/ørepropper?" Svaret jeg får tilbake; "Skal du ha bank eller? Hold kjeft, eller så sender jeg kompisene mine på deg". Wow. Sjokkerende at han var utlending? Nei. (Ikke rasistisk ment, men har fått lignende svar og kommentarer fra utlendinger før) Hvilken skole? Når jeg finner en sang jeg liker, prøver jeg å ikke høre på den mer enn en gang per dag. Blir deprimert av å bli lei av ting jeg liker... Hehe, som for eksempel Sean Paul - Got 2 luv u? Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Eller du kan gjøre livet hans surt, og anmelde han for trusler. Da kan du ta det til konfliktråd og skvise ut nåde fra den lille jævelen. Edit: Når jeg tenker meg om, så hadde jeg faktisk ringt 02800, og anmeldt forholdet rett foran nesen på han. Men det er lett å være stor i ord når man sitter bak et tastatur da. Du beviser din store klokskap gang på gang. Ikke ironisk ment, dette var faktisk ikke så dumt.. Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 La oss bruke politresursene våre på småkrangler; la mordere og pedofile slippe lettere? Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 For et idiotisk argument. Hvorfor må noen alltid dra opp det på sånne saker? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 La oss bruke politresursene våre på småkrangler; la mordere og pedofile slippe lettere? Det stemmer på en prikk! Politiet kan ikke jobbe med flere ting samtidig, så da må de velge. Nå som alle politifolk jobber med Utøyasaken er det totalt anarki i Oslo. Tok med tre flatskjermer i dag fra Expert, win! 6 Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Fyyyyyy fan Vær litt positiv da, du klarer dette! Irriterende at bruddet i ribbena mine var nesten leget før jeg klarte å brekke det opp igjen. Gjør så pokkers vondt å nyse. Sier du som chiller på hotell. Fy faaan Lenke til kommentar
RastaXP Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 (endret) Har en stygg coilwhine enten fra PSU, motherboard eller skjermkort. Begynner å bli gal. Den tar helt av når jeg beveger på musa, eller har visse applikasjoner åpen. Alle vidunder-råd på nettet ser heller ikke ut til å ha noen effekt. Maskinen er jo i utgangspunktet rimelig stille, og det gjør bare lyden enda mer plagsom. Endret 17. oktober 2011 av RastaXP Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 (endret) Begynte en massiv diskopprydding på en HP stasjonær fra 2005. Er ikke sikker på modell. Slo den på i 16:00 tida idag, men til nå har den bare nådd halvveis. Skal jeg la den stå på og gjøre seg ferdig til imorgen tidlig? Endret 17. oktober 2011 av Gjest Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Har en stygg coilwhine enten fra PSU, motherboard eller skjermkort. Begynner å bli gal. Den tar helt av når jeg beveger på musa, eller har visse applikasjoner åpen. Alle vidunder-råd på nettet ser heller ikke ut til å ha noen effekt. Maskinen er jo i utgangspunktet rimelig stille, og det gjør bare lyden enda mer plagsom. Hadde samme problemet med det gamle HD4870 skjermkortet mitt. Selv om det bare var hos meg når jeg ikke belastet skjermkortet. Var spesielt mye i nettleseren helt til jeg scrollet med musehjulet. Plagsomt er det. En anen ting som irriterer meg er at jeg klarte og softbricke telefonen min. Kunne fikset det, men jeg har så klart ødelagt MicroSD til USB dingsen min. så måtte bestille ny fra Komplett. Dette like etter at jeg var uten telefon i nesten 2 uker på grunn av at telenor og netcom kuker så jævlig med hverandre. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Først og fremst irriterer det meg at jeg har lyst å trøstespise. Så irriterer det at jeg ikke har noe å trøstespise på. Jævla depresjoner. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 At jeg sover utrolig dårlig for tiden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå