Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Eller du kan gjøre livet hans surt, og anmelde han for trusler. Da kan du ta det til konfliktråd og skvise ut nåde fra den lille jævelen.

 

Edit: Når jeg tenker meg om, så hadde jeg faktisk ringt 02800, og anmeldt forholdet rett foran nesen på han. Men det er lett å være stor i ord når man sitter bak et tastatur da.

Endret av Gavekort
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Da fiser du han i ansiktet.

 

anyways så irriterer det meg at jeg har hørt på samme sangen i en halvtime. Jaja bra sange, men nok er nok. Det som er synd er at jeg ikke kan, eller gidder, å skifte sang. 1st world problems. laugh.gif

 

Når jeg finner en ny sang jeg digger hører jeg på den så mye at jeg ikke kan fordra den inntil 2 mnd etter :!:

Lenke til kommentar

Da fiser du han i ansiktet.

 

anyways så irriterer det meg at jeg har hørt på samme sangen i en halvtime. Jaja bra sange, men nok er nok. Det som er synd er at jeg ikke kan, eller gidder, å skifte sang. 1st world problems. laugh.gif

 

Når jeg finner en ny sang jeg digger hører jeg på den så mye at jeg ikke kan fordra den inntil 2 mnd etter laugh.gif

 

skjønner ikke at du orker det :)

 

har hørt på sangen i tre kvarter nå, like før jeg blir sinnsyk.

Endret av Tsjuden
Lenke til kommentar

At en utlending (fra Albania) satt seg ned på en benk i andre siden av gangen. Han tar så opp PC'en sin, og spiller ut drittmusikk på fult nivå.

Jeg sier vennlig: "Kan du slå av musikken, eller finne deg et headset/ørepropper?"

Svaret jeg får tilbake;

"Skal du ha bank eller? Hold kjeft, eller så sender jeg kompisene mine på deg".

 

Wow. Sjokkerende at han var utlending? Nei. (Ikke rasistisk ment, men har fått lignende svar og kommentarer fra utlendinger før)

Hvilken skole?

 

Når jeg finner en sang jeg liker, prøver jeg å ikke høre på den mer enn en gang per dag.

Blir deprimert av å bli lei av ting jeg liker...

Hehe, som for eksempel Sean Paul - Got 2 luv u?

Lenke til kommentar

Eller du kan gjøre livet hans surt, og anmelde han for trusler. Da kan du ta det til konfliktråd og skvise ut nåde fra den lille jævelen.

 

Edit: Når jeg tenker meg om, så hadde jeg faktisk ringt 02800, og anmeldt forholdet rett foran nesen på han. Men det er lett å være stor i ord når man sitter bak et tastatur da.

 

Du beviser din store klokskap gang på gang. Ikke ironisk ment, dette var faktisk ikke så dumt..

Lenke til kommentar

Har en stygg coilwhine enten fra PSU, motherboard eller skjermkort. Begynner å bli gal. Den tar helt av når jeg beveger på musa, eller har visse applikasjoner åpen. Alle vidunder-råd på nettet ser heller ikke ut til å ha noen effekt. Maskinen er jo i utgangspunktet rimelig stille, og det gjør bare lyden enda mer plagsom.

Endret av RastaXP
Lenke til kommentar

Begynte en massiv diskopprydding på en HP stasjonær fra 2005. Er ikke sikker på modell. Slo den på i 16:00 tida idag, men til nå har den bare nådd halvveis. :dontgetit:

 

Skal jeg la den stå på og gjøre seg ferdig til imorgen tidlig?

Endret av Gjest
Lenke til kommentar

Har en stygg coilwhine enten fra PSU, motherboard eller skjermkort. Begynner å bli gal. Den tar helt av når jeg beveger på musa, eller har visse applikasjoner åpen. Alle vidunder-råd på nettet ser heller ikke ut til å ha noen effekt. Maskinen er jo i utgangspunktet rimelig stille, og det gjør bare lyden enda mer plagsom.

 

Hadde samme problemet med det gamle HD4870 skjermkortet mitt. Selv om det bare var hos meg når jeg ikke belastet skjermkortet. Var spesielt mye i nettleseren helt til jeg scrollet med musehjulet. Plagsomt er det.

 

En anen ting som irriterer meg er at jeg klarte og softbricke telefonen min. Kunne fikset det, men jeg har så klart ødelagt MicroSD til USB dingsen min. så måtte bestille ny fra Komplett. Dette like etter at jeg var uten telefon i nesten 2 uker på grunn av at telenor og netcom kuker så jævlig med hverandre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...