Bruker-33331 Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 http://www.vg.no/nyheter/utrolige-historier/artikkel.php?artid=10014713 GI NÅ FAEN DA GAMLE MANN, på tide å skjønne at du tar feil. Kult, anarki i norge! Skal ut å raide et par våpenskur i militærbasen ikke egentlig Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Folk som glemmer tastaturkombinasjon i Windows for å få bilde på prosjektoren. For hver bidige presentasjon så må jeg si det. Bah! Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Folk som glemmer tastaturkombinasjon i Windows for å få bilde på prosjektoren. For hver bidige presentasjon så må jeg si det. Bah! Dette er vel fordi det meste er plug & play i dag. Jeg hadde selv ikke giddet å huske tastaturkombinasjonen. Hvis dette ikke fungerte, et raskt sveip over alle F tastene Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 I dag fant jeg ut hvorfor jeg hater mandager. Faen. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 At Sonys kundestøtte tydeligvis har gått inn for å sette en ny standard i inkompetanse Lenke til kommentar
The Barnacle Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Fyyyyyy fan Vær litt positiv da, du klarer dette! Irriterende at bruddet i ribbena mine var nesten leget før jeg klarte å brekke det opp igjen. Gjør så pokkers vondt å nyse. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Hvordan i alle dager klarte du det lille frøken? Lenke til kommentar
The Barnacle Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Sånne yrkesskader som skjer i militæret vet du. Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Bare å komme seg opp av pcstolen da! Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 I dag fant jeg ut hvorfor jeg hater mandager. Fisk. Hvorfor det? Lenke til kommentar
Kea Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Gah, avslag på avslag på avslag. Jobbsøknader altså. Begynner å bli lei. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Bare å komme seg opp av pcstolen da! Hjelper veldig mye med bare å bare stå der helt tom i hodet og å se dum ut mens alle andre snakker om alt og ingenting. Lenke til kommentar
Zlatan92 Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 I dag fant jeg ut hvorfor jeg hater mandager. Fisk. Hvorfor det? Mandag er jo er dårlig dag for oss som ikke er arbeidsløse! Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 (endret) I dag fant jeg ut hvorfor jeg hater mandager. Fisk. Hvorfor det? Mandag er jo er dårlig dag for oss meg som ikke er arbeidsløse! Sånn. Du gav forresten ingen svar på hvorfor, bare en bekreftelse på at det er det. Endret 17. oktober 2011 av Diskutant Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 At Norge ikke har like fine våpenlover som enkelte stater i USA. Her kan du jo såvidt eie en rifle. 1 Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Folk som glemmer tastaturkombinasjon i Windows for å få bilde på prosjektoren. For hver bidige presentasjon så må jeg si det. Bah! Dette er vel fordi det meste er plug & play i dag. Jeg hadde selv ikke giddet å huske tastaturkombinasjonen. Hvis dette ikke fungerte, et raskt sveip over alle F tastene Koble til prosektoren -> Windows-tasten + P -> Duplikat (I W7 og Vista) Alle husker å koble til prosektoren, men glemmer Windows-tasten og P (FOR PRESENTATION) hver BIDIGE gang. Dette er vg3! De har hatt snart 3 år på huske dette, har vært nødvendig på alle muntlige eksamener og alle fremføringer.. LIKEVEL.. ! Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Magen var tydeligvis ikke enig med mammas sjokoladekake! Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 (endret) At en utlending (fra Albania) satt seg ned på en benk i andre siden av gangen. Han tar så opp PC'en sin, og spiller ut drittmusikk på fult nivå. Jeg sier vennlig: "Kan du slå av musikken, eller finne deg et headset/ørepropper?" Svaret jeg får tilbake; "Skal du ha bank eller? Hold kjeft, eller så sender jeg kompisene mine på deg". Wow. Sjokkerende at han var utlending? Nei. (Ikke rasistisk ment, men har fått lignende svar og kommentarer fra utlendinger før) Endret 17. oktober 2011 av Vertical^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå