Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

At jeg har gitt et JÆVLA dårlig grunnlag for fysikkarakteren min helt i starten av skoleåret. På grunn av dårlige prestasjoner sitter jeg nå med kniven på strupen under alle fremtidige fysikkprøver og har ikke noe annet valg enn å gjøre det bra. JEG MÅ GJØRE DET BRA FOR FAEN...

 

Jaja, må få det ut, er deprimerende.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Advarsel: innlegget inneholder etterpåklokskap.

 

I stedet for kodebrikke kan man i visse tilfeller benytte mobilen.

I hvert fall hvis du har Postbanken og Telenor/Djuice.

 

Men for å få aktivert tjenesten, må du ha en fungerende kodebrikke, så det er vel for sent nå hvis du skulle betalt noe som haster.

 

Jeg mistet nylig min, og de sendte lynraskt ny i posten. Personlig oppmøte var unødvendig.

Endret av Mannen med ljåen
Lenke til kommentar

Ang. browserdiskusjonen (gidder ikke sitere nå):

 

Grunnen til at jrg bruker Opera er at den er minimalistisk, har et veldig greit interface og clone tab (det har forøvrig Chrome også). Pluss at jeg beholder fanene jeg har åpne selv om den kræsjer (var på mobilen, så trodde jeg hadde mistet dem. Men da jeg sjekket på PCen var de der fremdeles). Og som diskutant sa, lagrer den alt du har åpent når du lukker den. Jeg er selvfølgelig klar over at de andre kan gjøre dette også, men av alle de jeg har hatt (IE, Firefox og Chrome) er Opera den jeg har hatt minst problemer med. Har kun kræsjet én gang på 3 måneder. Firefox kræsjet titt og ofte, Chrome spiste for mye minne (til for å brukes eller ikke, det går på ytelsen).

 

On topic så er jeg irritert over at vannet i springen smaker metallisk av en eller annen grunn.

Endret av Therawyn
Lenke til kommentar

På skolen idag så vi en video om hvordan barnet blir til i magen til dama og hvordan det utvikler seg. De viste til og med en scene hvor man så at en unge ble født. :wow: Masse slim og blod og gørr og navelstreng og hele pakka. Jeg klarer ikke å spise med det bildet i hodet. :sick: Takk skolen... :wallbash:

 

Æsj....

 

Jeg irriterer meg over at jeg har sagt ja til noe jeg egentlig ikke vil, og nå må prøve å finne en unnskyldning..

Lenke til kommentar

At ikke bilradiospes får inn subben jeg vil ha før til mandag.. Jeg er lei av den sprengte 12" jeg har baki.. Den klarer jo bare 102 db =/

 

102db bør vel være nok. Jeg irriterer meg over å sitte i biler med for høy musikk. Spesielt dårlig musikk.

Jo, men når man har en irriterende popping fra en sprengt midlertidig subb, så er det ikke flott:P

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...