Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Som om Chrome ikke også kræsjer fra tid til annen. Jeg brukte faktisk Chrome før, men byttet til Opera fordi Chrome er en resource hog. Og av FF og Opera liker jeg Opera best selv om jeg hadde Firefox før Chrome.

Greier bruke 4 gb ram med opera.. Og maks 2 med chrome..(oftest 1gb, og da snakker vi minimum 10 faner)

Endret av Bundy
Lenke til kommentar

Greier bruke 4 gb ram med opera.. Og maks 2 med chrome..(oftest 1gb, og da snakker vi minimum 10 faner)

Er det en fordel å bruke lite minne?

Opera slutter å bruke minnet om det er noe annet som trenger det. PC-en blir ikke treigere av at du bruker mye minne. Minne er til for å brukes.

 

På en annen side. 4 gb ram? Hvor mange faner har du, egentlig? Min Opera bruker 300 megabyte minne, og jeg har fem faner oppe.

 

Nei. Opera er stygg å se på.

Stygt å se på? Du tenker på de få pixlene på toppen av skjermen som Opera bruker?

Lenke til kommentar

Her er det kabel-tv som er delvis gåen. Dvs, samtlige kanaler kommer normalt, men Viasat 4 og noen andre kommer ikke og er helt typisk når jeg skulle ha sett på film!

 

Dust jeg er så klarte jeg å ødelegge hele oppsettet også da analogkanalene funket nok til å kunne se på og nå er de borte også.

 

Kul måte å tilbringe fredagskvelden på.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...