Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Haha :p Nei off, nå fikk dere jo det til å høres ut som jeg ville ha oppmerksomhet, så AB'en hadde rett ;) Men synes bildetråder er ganske artig!

Men konklusjonen er at KG og AB-funksjon irriterer meg sterkt! Mye mindre drama her, ganske så deilig.

Lenke til kommentar

KG er Kvinneguiden. I forumet kan man komme over geniale kvinnfolklogikk. True story. AB har jeg heller ikke peiling på.

Uansett, uansett når jeg legger meg er jeg like trøtt om morran og sliter å stå opp. Først utover dagen begynner hjernen å våkne opp.

Lenke til kommentar

Madammen henger en del på KG for å le av de tåpelige kvinnemenneskene som skaper drama over ingenting der. Fritt eksempel fra hodet:

"Typen min så på rumpa til en annen jente når vi gikk tur i dag, hva skal jeg gjøre?"

Første reply er da alltid "SLÅ OPP MED HAM HERREGUD HAN FORTJENER DEG IKKE DEN UTRO BASTARDEN".

Irriterer meg forsåvidt kraftig at slike kvinnemennesker får ytre sin mening i et fritt forum. Jævla Ottar-rekrutteringssted, hele greia (med mindre man er oppegående, da).

• Liker 1
Lenke til kommentar

Madammen henger en del på KG for å le av de tåpelige kvinnemenneskene som skaper drama over ingenting der. Fritt eksempel fra hodet:

"Typen min så på rumpa til en annen jente når vi gikk tur i dag, hva skal jeg gjøre?"

Første reply er da alltid "SLÅ OPP MED HAM HERREGUD HAN FORTJENER DEG IKKE DEN UTRO BASTARDEN".

Irriterer meg forsåvidt kraftig at slike kvinnemennesker får ytre sin mening i et fritt forum. Jævla Ottar-rekrutteringssted, hele greia (med mindre man er oppegående, da).

Vær glad de har kvinneguiden så de ikke kommer hit å ytrer den!

Lenke til kommentar

Irriterer meg ekstremt over folk som har feilparkert (igjen). Parkering Forbudt-sone, de står forran utkjørsler og sperrer for min rimelig store bil som skal inn. Og så klarer de å la være å svare/svare surt/ikke flytte bilen når jeg vennlig ringer dem opp og forklarer at de står feilparkert, at parkeringsvaktene ofte er innom gata og at jeg ikke kommer meg frem. Gaaaah!

Har flytta nummeret til parkeringsselskapet til hurtigtast 1 nå. Håper dere liker bøtene ders forbanna drittsekker.

Lenke til kommentar

Vær glad de har kvinneguiden så de ikke kommer hit å ytrer den!

Noen av oss flykter hit ;)

Akkurat nå irriterer boka jeg må ha lest ut før imorra livskiten ut av meg.. noe av det kjedeligste mølet jeg har lest på en lang stund!

Lenke til kommentar

Irriterer at fremtidige bilmekanikere må gjennom hele litteratursuppa på skolen.

Analysere tekster av Vesaas, drøfte frampeik i film, skrive rapport etterpå og krype inn i forfatterens hode for å skrive noe svada i rapporten om forfatterens tanker.

Bare for balansens skyld burde ingen litteraturstudenter regnes som bestått før de minimum klarer å overhale en motor.

Skal vi praktisk orienterte lære svadaen deres før vi kan bli f.eks. mekanikere, bør de også lære å fikse ting før de får bli litteraturprofessorer.

Og det ville i tillegg være langt nyttigere i det daglige liv.

• Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...