Pubé Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 Hvis du er glad i dine Foreldre så sett dette på veggen din.En gutt ignorerte dette, og foreldrene døde 365 dager senere. Jeg er glad i mine foreldre♥ Lenke til kommentar
Kea Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 Jeg irriterer meg over det faktum at jeg ikke lenger kan handle i den nærmeste butikken (Eurospa) fra der jeg bor men nå må sykle helt inn i byen hver gang jeg skal ha noe. Lenke til kommentar
Metaldude Skrevet 11. oktober 2011 Del Skrevet 11. oktober 2011 Jeg blir skikkelig irritert når jeg sparker foten inn i sånne forbannete harde kanter! Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 11. oktober 2011 Del Skrevet 11. oktober 2011 Når engelsklæreren spør en elev et spørsmål på engelsk, og eleven svarer på norsk. Like logisk som at jeg skulle svart norsklæreren på engelsk. 4 Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 11. oktober 2011 Del Skrevet 11. oktober 2011 Apropos Torleif. Er ikke dette identitetstyveri og trakassering egentlig? I og med at Torleif Kahrs eksisterer. Gavekort eksisterer også, og har du rett til å utgi deg selv for å være ett? :O Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 11. oktober 2011 Del Skrevet 11. oktober 2011 Neppe Jeg måtte bare... 1 Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 11. oktober 2011 Del Skrevet 11. oktober 2011 VELDIG vondt i magen. Har du mensen? Lenke til kommentar
greiven Skrevet 11. oktober 2011 Del Skrevet 11. oktober 2011 Bli ganske så irritert over folk som dibser lesesalplasser på Universitetsbiblioteket på UiO. Legger igjen bøker, mat, klær, you name it, på plassene, også er de borte dritlenge før de kommer tilbake. DØD OVER LESESALDIBSERE! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 11. oktober 2011 Del Skrevet 11. oktober 2011 Løft tingene opp. Legg det på gulvet ved siden av. Voila. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 11. oktober 2011 Del Skrevet 11. oktober 2011 Bli ganske så irritert over folk som dibser lesesalplasser på Universitetsbiblioteket på UiO. Legger igjen bøker, mat, klær, you name it, på plassene, også er de borte dritlenge før de kommer tilbake. DØD OVER LESESALDIBSERE! Jeg gjør alltid det. Kan fort gå to timer før jeg kommer tilbake. Woho Lenke til kommentar
laurell Skrevet 11. oktober 2011 Del Skrevet 11. oktober 2011 Bli ganske så irritert over folk som dibser lesesalplasser på Universitetsbiblioteket på UiO. Legger igjen bøker, mat, klær, you name it, på plassene, også er de borte dritlenge før de kommer tilbake. DØD OVER LESESALDIBSERE! Spis maten, stjel en bok... de legger ikke noe igjen neste gang Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 11. oktober 2011 Del Skrevet 11. oktober 2011 Bli ganske så irritert over folk som dibser lesesalplasser på Universitetsbiblioteket på UiO. Legger igjen bøker, mat, klær, you name it, på plassene, også er de borte dritlenge før de kommer tilbake. DØD OVER LESESALDIBSERE! Free stuff! 1 Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 11. oktober 2011 Del Skrevet 11. oktober 2011 Leilighetprisene atter en gang! http://www.finn.no/finn/realestate/homes/object?finnkode=31152883 Over 70 000 kvadratmeteren for pokker! Det ligger noen gater bortforbi her, men hallo? 6,5 millioner for det DER! Den leiligheten ble solgt for bare en uke eller to siden. Mener den gikk for over 7 millioner, kjøperen angrer visst. 1 Lenke til kommentar
Quote Skrevet 11. oktober 2011 Del Skrevet 11. oktober 2011 J*vla trege internett! Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 11. oktober 2011 Del Skrevet 11. oktober 2011 plagsomme bugs i spill. 2.0 versjonen av gt5 har klart å fucke opp et endurance race totalt. (ny funksjon som gjør det mulig for normale dødlige å fullføre et endurance) 3.5 timer spillt og savegame klikker ved gjennoppstart av racet. trur faktisk dette var siste gang jeg gadd å spille gt5. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 11. oktober 2011 Del Skrevet 11. oktober 2011 (endret) J*vla trege internett! Delvis sensur av f.eks banning irriterer. Hva skal det være godt for? Tror du ikke jeg vet hva du egentlig mente å skrive bare fordi du setter en stjerne der en av bokstavene skulle vært? Tulling.. Endret 11. oktober 2011 av Diskutant Lenke til kommentar
Bordplate Skrevet 11. oktober 2011 Del Skrevet 11. oktober 2011 Enig diskutant. I videotitler osv på engelsk også er det verste. "Fu*k", kan du ikke like gjerne skrive "fuck-faen-i-helvette-kuk" som jeg vet du egentlig mente? Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 11. oktober 2011 Del Skrevet 11. oktober 2011 J*vla trege internett! Delvis sensur av f.eks banning irriterer. Hva skal det være godt for? Tror du ikke jeg vet hva du egentlig mente å skrive bare fordi du setter en stjerne der en av bokstavene skulle vært? Tulling.. Like meiningslaust som idiotar som seier "heck" eller "frikkin" eller "oh my gosh". Kva faen er poenget med å bytte ut ord ein ser på som støtande, når dei nye orda har NØYAKTIG lik betydning? Det er det som ligg i ordet som er støtande, ikkje ordet i seg sjølv. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå