Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Folk som faen ikke forstår at de har vikeplikt når de rygger! Faens forpulte idioter. Klarer å skape kaos i et fem etasjers parkeringshus når jeg har det travelt.

Og folk som blokkerer innganger på butikker mens de står og prater. De står og prater og jævler midt foran den bommen i sin egen verden. DØ!

Generelt trege folk irriterer meg. Får fullstendig klaus, krampe og begynner å svette samtidig. Vær treg på en annen planet.

Samtidig er jeg et tålmodig menneske. Men INNI meg. INNI MEG!

Endret av Hyperio
  • Liker 5
Lenke til kommentar

Folk som går tre i bredden på fotgjengerfeltet, men nekter å flytte seg for andre. Det gjør meg ekstremt irritert. Noen ganger setter jeg til skuldra skikkelig for å demonstrere at de ikke eier fotgjengerfeltet. Jeg sier ikke jeg gjør det, jeg viker ofte litt for andre men samtidig nekter jeg å gå ut i veien eller på gresset.

• Liker 4
Lenke til kommentar

Generelt trege folk irriterer meg. Får fullstendig klaus, krampe og begynner å svette samtidig. Vær treg på en annen planet.

JA! Og folk som faen ikke klarer å snakke uten å bruke hundre år.

"Du jeg skal dra bort for å..................................................øø........................................ja jeg skal ......... uuuh.... bort på butikken, ja.

• Liker 1
Lenke til kommentar

JA! Og folk som faen ikke klarer å snakke uten å bruke hundre år.

"Du jeg skal dra bort for å..................................................øø........................................ja jeg skal ......... uuuh.... bort på butikken, ja.

Då hadde du blitt suicidal av å møte mor mi.

Ho kan ikkje gjere meir enn ein ting samtidig. Om eg spør om noko når ho skriver SMS, skjer det faktisk at ho svarar meg etter ho er ferdig med meldinga, etter 2-4 minutt.

Som om ho er i dvale for svarte.

Lenke til kommentar

Ett gammelt ektepar i 70 årene er å handler på butikken rett oppi veien her.

Jeg skulle kjøpe en halvliter med brus og en boks snus og disse to her hadde en stappfull handlevogn med all slags dritt i.

Ny kasse åpnes, jeg går for å stille meg i kø, skulle akkurat legge brusen og snusboksen på rullebåndet så kommer denne gamle idioten av en flintskalle og presser den helvetes vognen sin rett foran trynet på meg så da står jeg der i 10 minutter og venter på at alle varene deres skal betales og så videre.

Her er det normalt å slippe forbi folk med lite varer, men disse to har tydeligvis ikke skjønt det.. Sikkert innflyttere fra byen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...