Mchansern Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 Det er så kaldt uteeeeee. 1 Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 Ja, det er det. Snart tid for å gå fra skinnjakke til frakk nå. Stay cool. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 Føler det samme. Skinnjakka må nok henges opp snart. Og da er det ut med frakken. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 Greide å markere hele forumet som lest. Faen da. 2 Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 Det er så kaldt uteeeeee. 2°C her nå. Holy.fucking.shit! Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 Ja, det er det. Snart tid for å gå fra skinnjakke til frakk nå. Stay cool. Yeah man! Keep it dope! Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 Ja, det er det. Snart tid for å gå fra skinnjakke til frakk nå. Stay cool. Yeah man! Keep it dope! You be off tha' hook! Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 Enig med kuldeklagerne. 5 grader i dag tidlig. Hjelpe meg.. Vi er i oktober! Ikke januar! Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 Enig med kuldeklagerne. 5 grader i dag tidlig. Hjelpe meg.. Vi er i oktober! Ikke januar! Ikke for å skuffe deg, men i januar ligger det vel på nærmere 20-30 minus grader. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 Enig med kuldeklagerne. 5 grader i dag tidlig. Hjelpe meg.. Vi er i oktober! Ikke januar! Ikke for å skuffe deg, men i januar ligger det vel på nærmere 20-30 minus grader. Ikke her. Sist vinter var det sånn +- 15 grader på det kaldeste. 30 minus tror jeg ikke jeg har opplevd flere ganger enn jeg kan telle på mine to hender. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 Kommer vel sikkert snø på østlandet innen slutten av oktober. Forundrer meg ikke! Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 Uff, i dag våkna jeg til at det var minusgrader og snø ute. Nå er det vel 0 eller noe. Har ikke noe problemer med det til vanlig, men synes det er drøyt når det knapt er oktober. Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 Uff, i dag våkna jeg til at det var minusgrader og snø ute. Nå er det vel 0 eller noe. Har ikke noe problemer med det til vanlig, men synes det er drøyt når det knapt er oktober. HVOR? Jeg vil ha snø! Bilen min vil ha snø! Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 Ja, det er det. Snart tid for å gå fra skinnjakke til frakk nå. Stay cool. Værsågod, denne er til deg. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 Ja, det er det. Snart tid for å gå fra skinnjakke til frakk nå. Stay cool. Værsågod, denne er til deg. Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 Holder meg til standard vinterjakke jeg, er jeg faggot? Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 Holder meg til standard vinterjakke jeg, er jeg faggot? Jeg gjentar meg selv: 1 Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 Meget. Alltid greit å få spekulasjoner bekreftet, noe som irriterer meg faktisk. Lenke til kommentar
zatux Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 Biler som ikke kan holde siden sin på smale vestlandsveier. Fffuuu. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå