Patrick123 Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 At det er meldt sludd. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 6. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2011 Poff, fire innlegg forsvant. Dere burde ha lært til nå at spam og andre tulleinnlegg fjernes.Dette innlegget skal ikke kommenteres. Har du reaksjoner på moderering tar du kontakt med meg via en privat melding. Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 At det er meldt sludd. Jeg vil også ha! Sladdeføre!! Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Bomregning. Unødvendige greier! Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Hva skjer om jeg kommenterer en moderatormelding? Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Hva skjer om jeg kommenterer en moderatormelding? Only one way to find out. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 I'm going in! Poff, fire innlegg forsvant. Dere burde ha lært til nå at spam og andre tulleinnlegg fjernes. Dette innlegget skal ikke kommenteres. Har du reaksjoner på moderering tar du kontakt med meg via en privat melding. Nå venter vi og ser... Lenke til kommentar
lur4d Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Snakkes om et par dager Patrick123 Lenke til kommentar
Quote Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Det er da ingenting, her i Bergen så haglet det i dag! Hilsen Torleif Brekke i Gulen er faktisk det stedet i Norge med mest nedbør. Så det hjelper ikke å komme med "Bergen-kortet". Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Jeg har en følelse at folk bruker sånne statuser, eller tar screemshots bare for å vise til alle at de har mac. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 De snakket om Steve Jobs' død på radioen i dag, og da presterte de å se "jeg tror ikke jeg kjenner noen som ikke har et Mac-produkt" MAC-PRODUKT?!?? Hva i alle dager??????? Eller fra VGTV utenfor hovedlokalene til Apple. "Apple has revolutionized evey technology today. They stand behind everything we use in our daily life.". And i was like, WATTAFAAAAAAAAK?! Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Nå venter vi og ser... Hammertime! +10 internets hvis du tok den. Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Som i banhammer, ja? Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Leste en tråd om Steve Jobs, "why would god take steve jobs?": "Because God is a greedy bastard who wanted the iPhone 5 before the rest of us." Så kommer denne luringen: "Don't you judge God or someday he might judge you. Satan is the most selfish and greedy being there is. So that evil concept came from him and not God." Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 At spotify skal poste alt jeg hører på på facebook. Hva i helvete er greia med den funksjonen? Kan umulig gjøre noe godt.. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 (endret) At spotify skal poste alt jeg hører på på facebook. Hva i helvete er greia med den funksjonen? Kan umulig gjøre noe godt.. file > private listening win edit: evnt ikke ha spotify koblet opp mot facebook. win x2 Endret 6. oktober 2011 av Zeromac Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 At spotify skal poste alt jeg hører på på facebook. Hva i helvete er greia med den funksjonen? Kan umulig gjøre noe godt.. file > private listening win edit: evnt ikke ha spotify koblet opp mot facebook. win x2 Greit å ha noen venner på siden, liker å se når de har nye spillelister med musikk jeg liker. Lenke til kommentar
Quote Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 At spotify skal poste alt jeg hører på på facebook. Hva i helvete er greia med den funksjonen? Kan umulig gjøre noe godt.. Regner med det har noe med at Spotify ble lansert i USA nylig, og for å spre ordet så har man gått til Facebook. Ingenting gir bedre reklame enn spam på veggen din på Facebook. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 Jeg sluttet å bruke spotify for en stund siden, men av og til så liker jeg å sette på Fairytale sånn at alle på Facebook ser det. Hilsen Torleif 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå