Bordplate Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Åååå....rævva kjedelig her fortiden. Har virkelig ikke en dritt å ta meg til, alt av venner er bortreist eller for LAT til å gidde å sosialisere seg (ja, måtte Gud være med dem). Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 No more spotify unlimited. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Openoffice sux hard. Kjøp Microsoft Office. No more spotify unlimited. Why? Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 No more spotify unlimited. Why? Jeg tok ut 50 kr uten å spørre muttern, så jeg har ikke råd til mer. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 No more spotify unlimited. Why? Jeg tok ut 50 kr uten å spørre muttern, så jeg har ikke råd til mer. Hæ? Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 No more spotify unlimited. Why? Jeg tok ut 50 kr uten å spørre muttern, så jeg har ikke råd til mer. Hæ? Spotify unlimited koster 50 kr i måneden, tok ut 50 fra mammas kort uten å spørre, hun blir ikke glad hvis jeg gjør det igjen Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Folk som ikke gir beskje i god nok tid! Tok meg fri fra jobb fordi vi skulle på Go Kart så sier han som skulle kjøre at han ikke kan kjøre, 20 min etter vi skulle ha dratt! Hvor jobber du? Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Folk som ikke gir beskje i god nok tid! Tok meg fri fra jobb fordi vi skulle på Go Kart så sier han som skulle kjøre at han ikke kan kjøre, 20 min etter vi skulle ha dratt! Hvor jobber du? Pusser opp en hytte. 1 Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Openoffice sux hard. Kjøp Microsoft Office. Hvorfor kjøpe når man har TPB ? Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Fordi enkelte har respekt for loven. Hvis du ikke liker lovene her i landet så kan du bare flytte ut til f.eks Sverige, der er det masse folk som deg. Hilsen Torleif 1 Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Demokrati står ikke høyt på listen din Torleif? Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Saksøk Sony! Hilsen Torleif Demokrati står ikke høyt på listen din Torleif? Det står i loven at Norge er et demokrati! Hvis du ikke liker det så kan du flytte til Kina! Hilsen Torleif Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Saksøk Sony! Hilsen Torleif Demokrati står ikke høyt på listen din Torleif? Det står i loven at Norge er et demokrati! Hvis du ikke liker det så kan du flytte til Kina! Hilsen Torleif Hva har du røkt? Norge har demokrati som styreform, og det betyr at folket bestemmer i stor grad hvilken politikk som skal føres. Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Saksøk Sony! Hilsen Torleif Demokrati står ikke høyt på listen din Torleif? Det står i loven at Norge er et demokrati! Hvis du ikke liker det så kan du flytte til Kina! Hilsen Torleif Hva har du røkt? Norge har demokrati som styreform, og det betyr at folket bestemmer i stor grad hvilken politikk som skal føres. Everything makes sense now: 6 Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Uhm, Steve Jobs er død? shait! http://www.vg.no/nyheter/utenriks/artikkel.php?artid=10030569 Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 (endret) . Endret 13. desember 2012 av Gjest Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Denne tråden er vel litt feil for det? Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 He's in the iCloud now! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå