Dragen Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 At Scott Pilgrim filmen suger hestekølle. 1 Lenke til kommentar
chokke Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Jeg leser ikke lasertråden nei... e: Du bør vel ikke gå ut fra at folk gjør det, i og med at det er en relativ snever hobby / interesse. Åh! Takk for at du minner meg på det! Folk som bringer som et tema *har du lest poster av meg i [for meg uinteressant emne]* argumentasjon. Nei, ikke ta utgangspunkt i det. Hell, ta utgangspunkt i at personen du snakker med er helt gjennomsnittlig og kan ikke mer eller mindre enn en annen tilfeldig utplukket person på gata. Uansett tema. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Og det er like sannsynlig at det er berusa mannfolk i alderen 30+ som det er ein "ungdomsjævel" Mest sannsynlig en ungdomsjævel, ettersom det er de som har gjort det tidligere (opptil flere ganger). Hadde det vært en beruset mann på 30+ så hadde jeg heller ikke hatt noen skrupler. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 GAAAHHH!!! ALLE JULEAVATARENE!! og caps lock.. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 At bikja her i huset har spist og siklet ned den ene tøflen min! går ikke ann å la ting være ubevoktet 1 sek, hun er besett. Skithund. Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Jenny Skavlan kledde ikke av seg på Senkveld.. Jeg er ikke sint, bare veldig skuffet. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Jenny Skavlan kledde ikke av seg på Senkveld.. Jeg er ikke sint, bare veldig, veldig skuffet. 1 Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 (endret) Jenny Skavlan kledde ikke av seg på Senkveld.. Jeg er ikke sint, bare veldig skuffet. Gjorde hun vel! Men du snudde deg vekk akkurat da, og strakk deg etter et pizzastykke.. Jeg fikk det med meg! I can see you! *poke* Endret 12. november 2010 av Diskutant Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 (endret) Bra jeg har PVR boks. Skal spole tilbake å se, jeg. EDIT: Fuuuuuuuu.. Endret 12. november 2010 av toro3 Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 (endret) EDIT: Fuuuuuuuu.. :!: Endret 12. november 2010 av Diskutant 1 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 (endret) h:wallbash: Stygge nett, stygge cookies,fdsfsdafdsfrasd fwedsf Endret 12. november 2010 av Gavekort 1 Lenke til kommentar
CFM Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Når man er midt inni et rolig parti i en film og gjerne har skrudd opp lyden litt ekstra for å høre noe så blir filmen plutselig avbrutt av en hælvettes lyd medfølgende av "Filmen sponses av blablabla" og så begynner reklamepausa. Det er en grunn til at jeg så og si har sluttet å se på TV. 2 Lenke til kommentar
Saft Suse Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Jeg har en laptop som vanligvis står ved TV-en for å se på serier i reklamepausene. Det fungerer greit nok. Lydnivået på reklamene irriterer fortsatt dog. Det blir jo bare høyere og høyere med årene. Lenke til kommentar
Zt Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Hadde akkurat en diskusjon med dama over webcam fordi hun er i ett annet land for øyeblikket. Så plutselig blir hun stille midt i samtalen og jeg spørr hva hun holder på med... neida, hun bare oppdaterer seg på noen artikler! Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 At det norske språket er inadekvat i flere sammenhenger. Eksempel: I Norge har vi intet ord for det engelsk ordet "town". Village -> Town -> City -> Metropolis. Landsby -> By -> By -> Metropol. Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Landsby ble vel brukt før i tiden, men nå har ordet "town" blitt så modernisert at det høres galt ut å oversette det til landsby. Skyt meg hvis jeg tar feil, men jeg tror det er derfor. Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 At det norske språket er inadekvat i flere sammenhenger. Eksempel: I Norge har vi intet ord for det engelsk ordet "town". Village -> Town -> City -> Metropolis. Landsby -> Bygd -> By -> Metropol. Slik eg ville ha sagt det. Lenke til kommentar
Saft Suse Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Evt. tettsted? Godt mulig jeg er helt på jordet her. Akkurat denne saken har irritert meg en stund også. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Eller småby. Vi har ord for det meste når man tenker etter. Men en skikkelig erstatning for "love" har vi ikke. Man sier hele tiden "I love you" til barna sine i amerikanske TV-serier som Under samme tak. På norsk blir det vel enten Jeg er glad i deg, eller Jeg elsker deg. Begge deler virker kunstig. Lenke til kommentar
Hestekølle Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 At Scott Pilgrim filmen suger hestekølle. At det var? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå