Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg leser ikke lasertråden nei...

e: Du bør vel ikke gå ut fra at folk gjør det, i og med at det er en relativ snever hobby / interesse.

Åh! Takk for at du minner meg på det!

Folk som bringer som et tema *har du lest poster av meg i [for meg uinteressant emne]* argumentasjon. Nei, ikke ta utgangspunkt i det.

Hell, ta utgangspunkt i at personen du snakker med er helt gjennomsnittlig og kan ikke mer eller mindre enn en annen tilfeldig utplukket person på gata. Uansett tema.

Lenke til kommentar

Og det er like sannsynlig at det er berusa mannfolk i alderen 30+ som det er ein "ungdomsjævel"

Mest sannsynlig en ungdomsjævel, ettersom det er de som har gjort det tidligere (opptil flere ganger).

Hadde det vært en beruset mann på 30+ så hadde jeg heller ikke hatt noen skrupler.

Lenke til kommentar

Når man er midt inni et rolig parti i en film og gjerne har skrudd opp lyden litt ekstra for å høre noe så blir filmen plutselig avbrutt av en hælvettes lyd medfølgende av "Filmen sponses av blablabla" og så begynner reklamepausa. Det er en grunn til at jeg så og si har sluttet å se på TV.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Hadde akkurat en diskusjon med dama over webcam fordi hun er i ett annet land for øyeblikket. Så plutselig blir hun stille midt i samtalen og jeg spørr hva hun holder på med... neida, hun bare oppdaterer seg på noen artikler!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...