Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

At folk skal hate på oss selgere :cry:

 

Jeg hater selgere og dere går inn for å bli hatet! :mad:

 

Jeg har ikke noe imot oppsøkende salg i utgangspunktet, men selgerne gjør alt for at jeg skal hate dem. En ting er at de er innspåslitne, men det går heller ikke an å snakke med dem som normale mennesker; de har en slags "rutine" de repeterer som roboter (utrolig irriterende), de avbryter deg hele tiden mens du prater og hvis du ikke er interessert så begynner de å "argumentere" for at du ikke skjønner ditt eget beste. Senest i går hadde jeg en jente på døra som ville selge meg alarm, og da jeg sa jeg måtte tenke på det (også kjent som et HØFLIG avslag) kom hun med "så du er ikke opptatt av sikkerhet?" Nei, jeg liker selvfølgelig å bli ranet, din ***** idiot...

 

Edit: Jeg glemte å nevne de falske smilene og den påtatte vennligheten. Sykt irriterende. Bare snakk vanlig, det er få mennesker som er så dumme at de faktisk tror på det skuespillet.

Endret av Spartapus
  • Liker 2
Lenke til kommentar

du skjønner åpenbart ikke ditt eget beste.

 

Mvh selger

 

Edit:

 

for å være litt seriøs; grunnen til at selgere kommer med robot-replikken sin (du tenker vell på telefonselgere her), er jo fordi den funker; skal være ytterst forsiktig med hva du sier som selger, folk er jo ute etter å finne den minste grunn for å hate dem.

 

Derimot skal det sies at om en ringer 100 personer, er det bare 10 som har din holdning, gruppen som faktisk kjøper er omtrent like stor.

 

Hvis du ikke er interessert, si det, hvis du får argumenter, repetér deg selv, og de vil legge på. De har ikke mer lyst til å prate med deg enn du har lyst til å prate med dem.

Endret av Notelitten
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Forskjell på telefonsalg og svindel, slik Ucan2 er.

 

Sitat:

 

 

skrevet av RødExtra ved freakforum:

http://freak.no/forum/archive/index.php/t-195833.html

 

Hold deg unna Ucan2. Største lureriet som fortsatt pågår innnen tele-salg.

 

Ucan2 ansetter unge jyplinger som må selge abonnomentet til alle vennene sine' date=' for så å selge det til deres venner igjen-

Når så den ansatte har solgt til alle de han klarte å overtale, og disse kundene mottar regningene mister denne ucan2-medarbeider jobben, og også sine venner som han har løyet for.

 

Det er så mye dritt med dette "selskapet" at du gjør nok best i å holde deg LANGT unna.

 

Selgerene lokker med at dette er et abonement som kun gis til spesielt utvalgte. Ved å få deg til å føle deg såpass "heldig" føler selgerne at det er god nok unnskyldning for å legge inn salg. Du må aldri finne på å oppgi personnr til disse folkene. det kan få store konsekvenser for deg, din mobil, og din fritid.

 

Kundeservice er ikke eksisterende hos selskapet, da de kun ansetter selgere. Med andre ord, får du problemer med noe har du ingen å henvende deg til.

 

Ucan 2 oppgir heller ikke prisene sine på telepriser.no, noe som burde være mistenksomt nok i seg selv.

 

Jeg har googlet litt rundt om ucan2 tidligere, og husker jeg fant enormt mange historier om folk som følte seg lurt, trakkasert og tråkket på.

 

 

Det er faktisk en egen facebook-grupper for de som føler seg lurt.

 

Negativiteten rundt dette selskapet er endeløs.

 

Hvis negativ-omtale virkelig fungerer, tror jeg de har en potensiell klient.

 

Hold deg langt unna, og be de aldri ringe deg igjen.[/quote']

 

Endret av Notelitten
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...