Leo_Khenir Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 At inneklimaet på jobb er så ræva at jeg omtrent ikke kan være på jobb før jeg får hodepine. I samme kategori kommer det at jeg ikke kan åpne noen vinduer i leiligheten for å lufte, slik at klimaet hjemme ikke er av det aller beste det heller. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Arbeiderpartiet ITavisen og demmes strålende artikler! /ironi Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Skjulte nummere som ringer, vet jo aldri om det er en forbannet selger eller om det er noe viktig. Rakk uansett ikke å ta mobilen før den stoppet å ringe, så jaja. Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Telefonselgere har ikke lov til å ringe med skjult nummer, ihvertfall ikke her i Norge. Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Skjulte nummere som ringer, vet jo aldri om det er en forbannet selger eller om det er noe viktig. Rakk uansett ikke å ta mobilen før den stoppet å ringe, så jaja. Ta telefonen. Hvis det er kødderinger, si: Neste gang dere skal kødderinge bør dere ta skjult nummer. Funker hver gang :!: Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Skjulte nummere som ringer, vet jo aldri om det er en forbannet selger eller om det er noe viktig. Rakk uansett ikke å ta mobilen før den stoppet å ringe, så jaja. Slik som min mor pleier å si: Om det var noe viktig, så ringer de igjen! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Med mindre de er døde, og ringte deg tilfeldigvis mens de lå i krampedøden. Pytt pytt. 9 Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Kan ikke koble til headsettet mitt til tven (minijack inngang), så jeg må sitte her på en vond pcstol å se på film på den lille 22" pcskjermen -.- Lenke til kommentar
Coa Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Har gått og gledet meg til nachos, og når jeg endelig skal lage det viser det seg at osten er blitt dårlig og butikken stengt. Skuffelsen av å måtte spise tunfisk til middag er for stor til å kunne beskrives med ord. Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 2,5 millioner stemte "0". Enten tenker jeg helt feil eller så er det veldig mange dumme i verden. Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 14 ftw! Ganging og deling først! Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 De bare stemmer på det øverste alternativet Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Jeg ville stemt 0.. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 (endret) 2,5 millioner stemte "0". Enten tenker jeg helt feil eller så er det veldig mange dumme i verden. Edit: Ah.. Skjønte hva du mente.. Endret 4. oktober 2011 av Diskutant Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 14 ftw! Ganging og deling først! Sammme her 2,5 millioner stemte "0". Enten tenker jeg helt feil eller så er det veldig mange dumme i verden. Hvis du ganger noe med 0, så blir det 0. Ganging og deling kommer først. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Summen blir ikke 0. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 De bare stemmer på det øverste alternativet Eller så skal de være "fuck the police" og stemme 0 selv om de vet at det ikke stemmer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå