Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+987123

At det fuckings nikotinsuget aldri gir seg!! :mad:

 

Slutte å røyke?? Det kreves vilje og dette: SunnRøyk

 

Jeg har klart meg 3 dager fint ^^ Men anbefaler og drikke seg driting en helg og deretter prøve å slutte mens man er fyllesyk:P Og når du kjenner suget bruker du den SUNNE sigaretten!!

Endret av Slettet+987123
Lenke til kommentar

Desto mer du tenker på det, desto verre blir det. Gå å gjør noe, slik at du får tankene på noe annet. Les en bok, lag kveldsmat etc.

 

Funket ihvertfall knall da jeg sluttet! :)

 

Takk for tips, holdt meg siden juli nå.. Veit ikke om du husker meg fra snustråden? :p

Holdte på å sprekke her om dagen å gi helt opp.. var sååå close til å kjøpe meg en boks. Får bare dytte inn en stimorol og bite tenna sammen!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123

Mamma. Nok en gang. Fy faen, den dama blir jeg ikke klok på. Nå er hun rasende på meg fordi typen forandret oppløsningen (som var forferdelig slik den var) på skjermen hennes (han lånte maskinen hennes litt da vi var på besøk i går). Så forandret han det tilbake slik det var. Da klagde hun på at ikonene på skrivebordet var for store. Så satte han oppløsningen opp et hakk. Da var det bra. Så fikk jeg en rasende telefon fra henne i dag:

 

"Han har gjort skjermen smal! Alt er i smalskjerm! Og skriften på Startsida er pittesmått! Jeg skal ikke ha smalskjerm!"

"Så sett ned oppløsningen da vel."

"Det har ikke noe med oppløsningen å gjøre! Skjermen er for smal! Han får ALDRI låne noen data mer av meg!"

"Sett. Ned. Oppløsningen."

"Det er umulig å diskutere med deg! Jeg får få Geir til å fikse det. *klikk*"

 

Skulle ikke forundre meg om hun ber stefaren min om å formatere hele maskinen. :nei:

 

Jeg tenker verfall slik: Folk som endrer noe som helst på pcen min og ikke klarer å bruke den slik jeg har sotte den opp kan brenne i helv... Forstår moren din. :=P Men nå er ikke jeg en pc noob da, mer en veldig avansert.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123

Ting som irriterer meg grenseløst:

Folk på byen som tror de er noe og vil yppe seg til å sloss. Det har aldri gått så langt som at noen har slått først, og jeg skal aldri slå først, men skjer det noe en kveld vil jeg ikke gi meg før jeg har sendt den personen til sykehuset eller noe slik, og om noen truer meg etter en slik hendelse skal jeg drepe den personen og gi f.. i alt. Jeg kjenner jeg koker nå når jeg tenker på folk som lar sine egne problemer gå utover andre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...