Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mamma. Nok en gang. Fy faen, den dama blir jeg ikke klok på. Nå er hun rasende på meg fordi typen forandret oppløsningen (som var forferdelig slik den var) på skjermen hennes (han lånte maskinen hennes litt da vi var på besøk i går). Så forandret han det tilbake slik det var. Da klagde hun på at ikonene på skrivebordet var for store. Så satte han oppløsningen opp et hakk. Da var det bra. Så fikk jeg en rasende telefon fra henne i dag:

 

"Han har gjort skjermen smal! Alt er i smalskjerm! Og skriften på Startsida er pittesmått! Jeg skal ikke ha smalskjerm!"

"Så sett ned oppløsningen da vel."

"Det har ikke noe med oppløsningen å gjøre! Skjermen er for smal! Han får ALDRI låne noen data mer av meg!"

"Sett. Ned. Oppløsningen."

"Det er umulig å diskutere med deg! Jeg får få Geir til å fikse det. *klikk*"

 

Skulle ikke forundre meg om hun ber stefaren min om å formatere hele maskinen. :nei:

Endret av Therawyn
  • Liker 5
Lenke til kommentar

Begynner å bli kraftig lei pappa og naziregimet hans. Barnesikring på nettet som slår inn klokka 22:00 hver kveld. Jeg er nå bedt på et dataparty av en jeg nå går i klasse med, får at jeg skal få lov må pappa da snakke med denne personens foreldre.

 

Eller, de eneste to personene jeg kan være hos slik, er to stykk jeg har kjent siden førsteklasse...

Endret av Knut Knudsen
Lenke til kommentar

Begynner å bli kraftig lei pappa og naziregimet hans. Barnesikring på nettet som slår inn klokka 22:00 hver kveld. Jeg er nå bedt på et dataparty av en jeg nå går i klasse med, får at jeg skal få lov må pappa da snakke med denne personens foreldre.

 

Eller, de eneste to personene jeg kan være hos slik, er to stykk jeg har kjent siden førsteklasse...

 

Er ikke du 16-17år da? Hørtes veldig nazi ut. For å si det sånn, han kommer ikke langt med å oppføre seg sånn.

Lenke til kommentar

Få deg Skandiabanken! Kan ikke beskrive hvor mye jeg elsker banken min! Eneste utgiftene jeg betaler, er 150kr i året for kortet.

 

Flott at banken er ute av drift bare minutter før kl 20....

 

De er tilgitt idag. Første gangen jeg har opplevd nedetid.

 

De er nede hele tiden

 

Velkommen i klubben du også! :D

Lenke til kommentar

Begynner å bli kraftig lei pappa og naziregimet hans. Barnesikring på nettet som slår inn klokka 22:00 hver kveld. Jeg er nå bedt på et dataparty av en jeg nå går i klasse med, får at jeg skal få lov må pappa da snakke med denne personens foreldre.

 

Eller, de eneste to personene jeg kan være hos slik, er to stykk jeg har kjent siden førsteklasse...

 

Er ikke du 16-17år da? Hørtes veldig nazi ut. For å si det sånn, han kommer ikke langt med å oppføre seg sånn.

Er 16, 17 om et halvt år. Broren min, som er syv år eldre enn meg, hadde det akkurat som jeg har det nå.

Lenke til kommentar

Få deg Skandiabanken! Kan ikke beskrive hvor mye jeg elsker banken min! Eneste utgiftene jeg betaler, er 150kr i året for kortet.

 

Flott at banken er ute av drift bare minutter før kl 20....

 

De er tilgitt idag. Første gangen jeg har opplevd nedetid.

 

De er nede hele tiden

 

Velkommen i klubben du også! :D

 

Virkelig? Har vært medlem i et år, og opplever ikke noe særlig til nedetid.

Lenke til kommentar

Alle de gode artistene og bandene som ikke er på Spotify :/

Mens jeg hørte på Spotify Radio i sted kom det plutselig noe gnål av noe dritt som skulle vise seg å være Ring Meg av Gabrielle, men det var noe med introen til denne sangen. Den fikk meg til å tenke på Rammsteins Ich Tu Dir Weh. De siste to årene har jeg jevnlig sjekket om Rammstein har kommet tilbake til Spotify, og nå har de endelig gjort det! Håper flere store kommer tilbake etter hvert.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...