Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Steng deg inne på rommet, da. Eller vær ute hele tiden.

Det jeg har begynt å gjøre :D Er enten på rommet mitt eller ute :D

Har faktisk vært ute så mye i det siste at muttern spør hva det er jeg driver med ute. Aner ikke hva hun tror jeg driver med, liker bare ikke å sitte inne hele dagen. :hrm:

Endret av Gitarhm
Lenke til kommentar

Irriterer at jeg må sykt tisse, men hvis jeg går og tisser mister jeg plassen i godstolen på gardemoen. Dilemma.

Hva gjorde du på Gardermoen i dag?

Jeg har perm hver helg! Irriterer at permbussen går til

gardermoen 1600 fredag, og tilbake 2300 søndag. Er faen ikke en drit å gjøre på denne flyplassen.

Endret av The Barnacle
Lenke til kommentar

Irriterer at jeg må sykt tisse, men hvis jeg går og tisser mister jeg plassen i godstolen på gardemoen. Dilemma.

Hva gjorde du på Gardermoen i dag?

Jeg har perm hver helg! Irriterer at permbussen går til

gardermoen 1600 fredag, og tilbake 2300 søndag. Er faen ikke en drit å gjøre på denne flyplassen.

Haha, var der med noen andre fra Esk 6 i 13-15-tiden. En eldre kar som slo av en prat med meg med en gang jeg kom av flyet og pratet om militæret nedover i terminalen. Var ganske artig. Uansett, gnagsår irriterer.

Lenke til kommentar

Haha, var der med noen andre fra Esk 6 i 13-15-tiden. En eldre kar som slo av en prat med meg med en gang jeg kom av flyet og pratet om militæret nedover i terminalen. Var ganske artig. Uansett, gnagsår irriterer.

Esk 6? Da kjenner du vel kanskje en Nikolai.

Akkurat nå irriterer jeg meg over dårlig døgnrytme. Klassisk, hæ.

Endret av Quote
Lenke til kommentar
Gjest medlem-245286

Jeg har ikke nok penger så jeg kan bygge en genial pc!!!!!!!! Jeg prøver å bli sponset, snylte fra foreldre og alr, men får ikkkke tak i nok :/

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...