Bruker-33331 Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Trikset er: Si "ja" til alt! Hvis ikke du skal si nei, og når de begynner å skal krangle, unngå fella! Som f.eks "begynner noe på tv'en nå jeg skal se, cya!" 1 Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Trikset er: Si "ja" til alt! Hvis ikke du skal si nei, og når de begynner å skal krangle, unngå fella! Som f.eks "begynner noe på tv'en nå jeg skal se, cya!" Lett å si .. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Steng deg inne på rommet, da. Eller vær ute hele tiden. Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 (endret) Steng deg inne på rommet, da. Eller vær ute hele tiden. Det jeg har begynt å gjøre Er enten på rommet mitt eller ute Har faktisk vært ute så mye i det siste at muttern spør hva det er jeg driver med ute. Aner ikke hva hun tror jeg driver med, liker bare ikke å sitte inne hele dagen. Endret 2. oktober 2011 av Gitarhm Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Hun tror du driver med rusmidler. 4 Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Hun tror du driver med rusmidler. Hun tror vel noe sånt. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 For å lage drama. Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Irriterer at jeg må sykt tisse, men hvis jeg går og tisser mister jeg plassen i godstolen på gardemoen. Dilemma. Hva gjorde du på Gardermoen i dag? Lenke til kommentar
The Barnacle Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 (endret) Irriterer at jeg må sykt tisse, men hvis jeg går og tisser mister jeg plassen i godstolen på gardemoen. Dilemma. Hva gjorde du på Gardermoen i dag? Jeg har perm hver helg! Irriterer at permbussen går til gardermoen 1600 fredag, og tilbake 2300 søndag. Er faen ikke en drit å gjøre på denne flyplassen. Endret 2. oktober 2011 av The Barnacle Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Irriterer at jeg må sykt tisse, men hvis jeg går og tisser mister jeg plassen i godstolen på gardemoen. Dilemma. Hva gjorde du på Gardermoen i dag? Jeg har perm hver helg! Irriterer at permbussen går til gardermoen 1600 fredag, og tilbake 2300 søndag. Er faen ikke en drit å gjøre på denne flyplassen. Haha, var der med noen andre fra Esk 6 i 13-15-tiden. En eldre kar som slo av en prat med meg med en gang jeg kom av flyet og pratet om militæret nedover i terminalen. Var ganske artig. Uansett, gnagsår irriterer. Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Bestemor ble hasteoperert i morges, vi fikk da høre at hun har under en måned igjen å leve; under en samlings middag med familien på restaurant, brøt noen seg inn i bilen vår, stjal datamaskin, lommebok og stereo, samt knuste ruten. Ganske irritert. 4 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Ouch! Det var en rimelig trist dag! Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Bestemor ble hasteoperert i morges, vi fikk da høre at hun har under en måned igjen å leve; under en samlings middag med familien på restaurant, brøt noen seg inn i bilen vår, stjal datamaskin, lommebok og stereo, samt knuste ruten. Ganske irritert. *brohug* Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Bilen min etter inbrudd. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Alle de gode artistene og bandene som ikke er på Spotify :/ 2 Lenke til kommentar
Quote Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 (endret) Haha, var der med noen andre fra Esk 6 i 13-15-tiden. En eldre kar som slo av en prat med meg med en gang jeg kom av flyet og pratet om militæret nedover i terminalen. Var ganske artig. Uansett, gnagsår irriterer. Esk 6? Da kjenner du vel kanskje en Nikolai. Akkurat nå irriterer jeg meg over dårlig døgnrytme. Klassisk, hæ. Endret 3. oktober 2011 av Quote Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 torrenthorer på smålan. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 Mobilen min gikk tom for strøm i løpet av natten, så det var bare flaks at jeg våknet nå. 2 Lenke til kommentar
Gjest medlem-245286 Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 Jeg har ikke nok penger så jeg kan bygge en genial pc!!!!!!!! Jeg prøver å bli sponset, snylte fra foreldre og alr, men får ikkkke tak i nok :/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå