Bordplate Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 Jaha? Det var da enda godt. Hvordan ender del 2 da? Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 Det finner vi ut når den kommer ut. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 (endret) At jeg må drive med hjernedød programmering! Ikke misforstå meg, for programmering er kjempegøy, men det er ikke dette! Vi har ikke lov til å bruke objektorientert programmering, eller finne noen bedre løsninger! Istedet må vi skrive instruks for instruks! bob.position(100,300,0,false); bob.moveForward(120); bob.turn(90); bob.moveForward(70); bob.turn(90); bob.moveForward(20); bob.turn(90); bob.moveForward(50); bob.turn(-90); bob.moveForward(30); bob.turn(-90); bob.moveForward(30); bob.turn(90); bob.moveForward(20); bob.turn(90); bob.moveForward(30); bob.turn(-90); bob.moveForward(50); bob.turn(90); bob.moveForward(20); bob.position(200,300,0,false); bob.moveForward(120); bob.turn(90); bob.moveForward(40); bob.turn(45); bob.moveForward(40); bob.turn(90); bob.moveForward(40); bob.turn(45); bob.moveForward(20); bob.turn(-135); bob.moveForward(80); bob.turn(135); bob.moveForward(20); bob.turn(45); bob.moveForward(60); bob.turn(-135); bob.moveForward(50); bob.turn(90); bob.moveForward(15); bob.position(300,300,0,false); bob.moveForward(20); bob.turn(90); bob.moveForward(60); bob.turn(-90); bob.moveForward(20); bob.turn(-90); bob.moveForward(60); bob.turn(90); bob.moveForward(60); bob.turn(90); bob.moveForward(80); bob.turn(90); bob.moveForward(20); bob.turn(90); bob.moveForward(60); bob.turn(-90); bob.moveForward(20); bob.turn(-90); bob.moveForward(60); bob.turn(90); bob.moveForward(60); bob.turn(90); bob.moveForward(80); Endret 1. oktober 2011 av Gavekort Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 (endret) #1: Hvorfor? #2: Hvorfor bryr du deg om regler? #3: Fuck the police. Jeg regner med at bob er en klasseinstans. Ergo har du objektorientert noe. Endret 1. oktober 2011 av Lycantrophe Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 #1: Fordi det er en oppgave som skal leveres inn. #2: Fordi jeg får karakter på dette, og jeg gjør akkurat det som jeg har fått beskjed om! #3: Husk prevensjon! bob er en klasse ja, men skriptet jeg lager har vi ikke lov til å dele opp. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 (endret) Og hva er hensikten? Det er jo helt fjernt. Jeg får også karakterer og gjør sjelden som jeg blir bedt om. :---D Edit: Hvorfor var egentlig et spørsmål til hvorfor du ikke har lov til objektorientere eller faktisk løse problemet smart. Endret 1. oktober 2011 av Lycantrophe Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 Dette var det verste delen, som jeg snart er ferdig med. Alt det andre har et snev av fornuft i seg. Hadde sikkert ikke gjort noe om jeg hadde løst problemet litt smartere, men nå ble det til at jeg slavisk skrev inn alle instruksene. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 Irriterer meg over at jeg ikke skjønner en dritt av hva dere to snakker om! Hvem i helvete er Bob? Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 Initialisert klasse. Gavekort: Som sagt, fuck the police. Verden venter ikke på folk som følger regler. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 Har enda en uke igjen før den skal leveres, så skal se om jeg får til noe! Lenke til kommentar
Kea Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 At Razer enda ikke har svart på mail, og det er gått tre dager. Argh! Dette er ikke et godt førsteinntrykk. Folk skryter sånn av Razer sine produkter. Det kan så være at de slår alle andre når det gjelder kvalitet, men kundeservicen er jammen ikke mye å skryte av. Og det er en ganske stor del av et selskap. Jeg begriper ikke hva som er kvalitet med Razer, med mindre flashy lys og sånn er kvalitet. Hva er du har kjøpt forresten? Jeg syns ihvertfall Razer leverer kvalitet. Bestilte et Razer Megalodon. Men fått ordnet problemet nå. Kjøper heller på Elkjøp senere. The lesser of two evils. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 At posisjonen midfield blir oversatt til midtstopper i filmen Mean Machine. Hater subtekstforfatterne i Norge. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 Folk som har teite mellomnavn på facebook. Dere vet hvem dere er, stopp med det. Det er ikke kult. 2 Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 Folk som har teite mellomnavn på facebook. Dere vet hvem dere er, stopp med det. Det er ikke kult. Spesielt når de har Bieber som mellomnavn.. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 Enda verre med folk med teite fornavn. SUBKOMMANDANT HO Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 (endret) Enda verre med folk med teite fornavn. SUBKOMMANDANT HO Jeg vet, flaueste jeg har sett siden krigens dager. Endret 1. oktober 2011 av Mchansern Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 Voksne mennesker som er helt kake etter 2 timer på fylla. HVORDAN I HELVETTE ER DET MULIG?! 1 Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 De tåler vel alkohol dårligere enn deg fordi de ikke er alkoholikere? 6 Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 At posisjonen midfield blir oversatt til midtstopper i filmen Mean Machine. Hater subtekstforfatterne i Norge. All denne klagingen på undertekstforfattere har fått meg til å tenke på å bli sånn dud som skriver undertekster. Har aldri lagt merke til at undertekstene er så dårlig oversatt før ettersom jeg forstår engelsk, men nå ser jeg at dette er en måte å bli rik i en fei på. Oisann, den posten ble visst ikke merget. Jeg skriver faen meg treigt om morgenen azz. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 De tåler vel alkohol dårligere enn deg fordi de ikke er alkoholikere? At det var sa du? Jeg drakk ikke i går.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå