Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

11-åring jeg har på facebook..

Det er 365 dager i et år til å gjøre lekser. Hvis man fjerner alle søndagene er det 313 dager igjen, så er det ca 50 dager da det er for varmt til å gjøre lekser. Da har vi 263 dager igjen. Vi sover minst 8 timer hver dag, som er 122 dager i et år, da er det 141 dager igjen. Hvis vi bruker 1 time på oss selv hver dag så vil det bli 15 dager på et år, det vil si at vi har 126 dager igjen. Så må vi ...............spise og drikke på omtrent 2 timer dagelig, som blir 30 dager. Da sitter vi igjen med 96 dager. For å utvikle oss, må vi ut å røre oss 2 timer om dagen og 2 timer går med til håndball, 92 brukt. Da sitter vi igjen med 4 dager. Og vi er jo mennesker og blir minst syk 3 dager i året som da betyr at vi har 1 dag igjen. Men hei, så har jeg jo bursdag en dag i året! -Så nei, jeg har ikke tid til lekser! ;) kopier den hvis du er enig :)

 

:nei2:

Lenke til kommentar

Jeg er en IDIOT. På skolen idag, ei fin jente går forbi meg. Ned en trapp ( du vet sånn trap som du går ned så til venstre å ned igjen) hu går ned, stopper opp, ser på meg - Tar av ørepluggene eller hva enn det var å spør om jeg sa noe noe mens hu smiler. Så svarer jeg 'nei, gjorde ikke det' og da småhumra hu, du vet ' heh' WHY svarte jeg ikke noe annet - eller noe sånt. Får håpe jeg møter hu igjen da :p

Endret av Quakecry waits for alice
Lenke til kommentar

Irriterer meg noe så grenseløst at gårskvelden ble litt for fuktig.

 

Igjennom byen renner det en liten elv. Dum og full som jeg var, skulle jeg tydeligvis gå rett hjem. Altså ikke bry meg om broer. Det jeg husker er at jeg plutselig stod på en liten holme med vann rundt meg. Resultatet ble at mobilen min mest sannsynlig er ødelagt, klærne mine er naturligvis helt våte, og tidligere på kvelden hadde jeg mistet lommeboka mi. Fantastisk...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...