Amberlamps Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Sitte på skolen og gjøre en etikkoppgave når det er over 20 grader ute og full sol! Lenke til kommentar
Myst Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Og en fredag attpåtil. Snart helg, hold ut. Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 11-åring jeg har på facebook.. Det er 365 dager i et år til å gjøre lekser. Hvis man fjerner alle søndagene er det 313 dager igjen, så er det ca 50 dager da det er for varmt til å gjøre lekser. Da har vi 263 dager igjen. Vi sover minst 8 timer hver dag, som er 122 dager i et år, da er det 141 dager igjen. Hvis vi bruker 1 time på oss selv hver dag så vil det bli 15 dager på et år, det vil si at vi har 126 dager igjen. Så må vi ...............spise og drikke på omtrent 2 timer dagelig, som blir 30 dager. Da sitter vi igjen med 96 dager. For å utvikle oss, må vi ut å røre oss 2 timer om dagen og 2 timer går med til håndball, 92 brukt. Da sitter vi igjen med 4 dager. Og vi er jo mennesker og blir minst syk 3 dager i året som da betyr at vi har 1 dag igjen. Men hei, så har jeg jo bursdag en dag i året! -Så nei, jeg har ikke tid til lekser! kopier den hvis du er enig :nei2: Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 (endret) Jeg er en IDIOT. På skolen idag, ei fin jente går forbi meg. Ned en trapp ( du vet sånn trap som du går ned så til venstre å ned igjen) hu går ned, stopper opp, ser på meg - Tar av ørepluggene eller hva enn det var å spør om jeg sa noe noe mens hu smiler. Så svarer jeg 'nei, gjorde ikke det' og da småhumra hu, du vet ' heh' WHY svarte jeg ikke noe annet - eller noe sånt. Får håpe jeg møter hu igjen da Endret 30. september 2011 av Quakecry waits for alice Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Høres ut som en klassisk scene fra en random romantisk komedie. Ergo du får dama til slutt. 1 Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Lillestrømspillere.. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Høres ut som en klassisk scene fra en random romantisk komedie. Ergo du får dama til slutt. Men han må forberede seg på at han først fucker det til, en annen (langt kjekkere og mer køddete) fyr "boner" henne i en stund før han ender opp med henne igjen etter 120 bortkastede minutter. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Nei, nei, douchebagen får ikke bonet henne med det samme. De er på en fest og han er full, hun litt småfull. Han prøver seg mot hennes vilje og vår mann kommer og redder henne. Lenke til kommentar
ColdCode Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 (endret) At jeg har mye lekser og prosjekter og læreren finner ut at h*n vil gi enda mer Endret 30. september 2011 av Spritty Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Ikke vær så sikker på det. Sjangsen er stor for at hun blir sammen med douchebagen, de boner i en stund før hun finner ut at "poststarteren" er hennes rette og ser at han er hjelpesløs uten henne. Hun skjønner at de i alltid burde ha vært sammen. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 At Windows krasjer og får lyst til å gjøre dette! Den videoen var så dårlig at jeg fikk AIDS. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 (endret) Ikke tull med sånt, det er en alvorlig sykdom som mange homser dør av. Endret 30. september 2011 av ☭ FTW ☭ 1 Lenke til kommentar
Zlatan92 Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Jeg er en IDIOT. ok? Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 At jeg bryr meg så mye. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Jeg er en IDIOT. ok? Ja og det irriterer meg. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Traileren jeg nettopp så for The Three Musketeers.. den irriterte meg no jævlig! Lenke til kommentar
Quote Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 Irriterer meg noe så grenseløst at gårskvelden ble litt for fuktig. Igjennom byen renner det en liten elv. Dum og full som jeg var, skulle jeg tydeligvis gå rett hjem. Altså ikke bry meg om broer. Det jeg husker er at jeg plutselig stod på en liten holme med vann rundt meg. Resultatet ble at mobilen min mest sannsynlig er ødelagt, klærne mine er naturligvis helt våte, og tidligere på kvelden hadde jeg mistet lommeboka mi. Fantastisk... Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 Sitter på båt på vei inn til en hytte. Jeg holder på og pisse på meg (ikke toalett) og jeg husker ikke om takluka på bilen er helt lukket.... Lenke til kommentar
Bordplate Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 Så nettopp slutten på Starcraft 2. Kom nettopp på hvor mye jeg hater åpne slutter. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 Du har bare sett slutten på del 1 av Starcraft 2. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå