Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg bor rett under en innflygnings trase for lokalfly. Dette kan bli min bane. Hva kan jeg gjøre? Jeg vil ikke bli drept av en feil innflygning.

Utrolig irriterende!

Dette kan du gjøre:

softgun.jpg

hva skal han med en softgun?

irriterer meg at jeg må gjøre lekser nå :thumbdown:

Lenke til kommentar

Kjøp en grønn laser.

Det der er faenmeg det dummeste forslaget jeg har hørt. Jeg som jobber med luftfart blir provosert av å høre på dette pisspreiket her. Skulle gjerne sett 10+ år i fengsel for å å prøve å blende piloter med laser. Fyfaen i helvete. Svarte faen, jeg hadde kaldkvelt en sånn ungdomsjævel på stedet, hvis jeg hadde hatt muligheten.

Also: Jeg kødder ikke.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Kjøp en grønn laser.

Det der er faenmeg det dummeste forslaget jeg har hørt. Jeg som jobber med luftfart blir provosert av å høre på dette pisspreiket her. Skulle gjerne sett 10+ år i fengsel for å å prøve å blende piloter med laser. Fyfaen i helvete. Svarte faen, jeg hadde kaldkvelt en sånn ungdomsjævel på stedet, hvis jeg hadde hatt muligheten.

Det var tydeligvis ironi, sidan ein grønn laser hadde auka sjansen for at flyet kræsja i huset hans.

Og me som gjerne vil behalde retten til å kjøpe laser hadde gjort det same om me fekk tak i idiotane som trur det er tøft å blende fly. Risikere menneskeliv, ooooh så kjekt……

Og det er like sannsynlig at det er berusa mannfolk i alderen 30+ som det er ein "ungdomsjævel"

Endret av svelemoe
Lenke til kommentar

Kjøp en grønn laser.

Hadde du sett noen av postene mine i lasertråden hadde du skjønt at dette var ironi.

Lenke til kommentar

At helsesøster er umulig å få tak i.. Faen.

Hvorfor skal du ha tak i hue 21.50?

Ikke nødvendigvis nå, men alltid. Er umulig å få tak i henne, hun er aldri på kontoret sitt når hun sier hun skal være der og svarer sjeldent/aldri på telefon.

Neste gang jeg ser henne skal jeg rope noe ala. " Jeg fikk klamydia pga. deg, promuskiøse tøs!"

• Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...