Heddy Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Det irriterte meg voldsomt i dag da engelsklæreren i praksisskolen sa at vi skulle "share the class into two".. det gjorde fysisk vondt å lese det der. Ikke sant! Så ja, jeg irriterer meg grenseløst over engelsklærere med barneskoleengelsk! Lenke til kommentar
Bordplate Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Det er laget et arrangement, til minne eller opplysning om denne gutten, Even Andersen. Den hevder at han er død som følge av selvmord ved et lekestativ, men at handlingen skal ha vært umotivert av mobbing, hverken hjemme eller på skolen. Kom opp i en diskusjon blant noen personer jeg kjenner da nevnte sa det siterte (blant annet). Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Arg.. Jeg får ikke sove, og skal stå opp om under 4 timer.. Klarer ikke å slutte å tenke på ting.. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Clear your mind and let your thoughts fly like an office worker in the World Trade Center. Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Har prøvd de siste 3 timene.. Er umulig å få tømt tankene.. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Vel, en start hadde kanskje vært å slått av dataen... Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Det stemmer ikke, f.eks postet jeg da jeg kom i max lvl på wow. Og forrige mandag så postet jeg at jeg er skikkelig glad i Breaking Bad. Husker fortsatt den tiden du gikk under nicket "Cowboybob" Oi steike, er du så gammel at du husker Februar 2011? Oh yes. Kan tenke meg at folk ikke la merke til at du byttet, og du skriver på en helt annen måte må en det du gjorde før. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Ja, jeg skriver litt sånn der kommunalistisk. Lenke til kommentar
Zodihax Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Kommunalistisk? What the.. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Utsetting av oppvasken . Lenke til kommentar
emilkje Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Åhh gawd de bruker web-no sense på jobb.. Hvis vi prøver å gå inn på en vg artikkel med ordet pupper, eller den nakne sannhet, så blir vi blokket.. Har du prøvd canaldigital.no? mange som blir stoppet der Til og med det gamgle ISDN abonnementet på jobben levert av Canaldigital stoppet den. Lenke til kommentar
Saft Suse Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Siste Capri-Sonne i esken var uten sugerør! Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Tor Project løser vell det problemet? Så kan du surfe på Canaldigital, og puppe-artikler på VG resten av dagen. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Når man stikker sugerøret feil ned i Capri-Sonne "beholderen", så den går ut på andre siden, og alt lekker ut Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Tor Project løser vell det problemet? Så kan du surfe på Canaldigital, og puppe-artikler på VG resten av dagen. Høres ut som min lørdagskveld! (Irriterer meg at det ikke er så langt fra sannheten ) Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Så udugelige dere er på Capri-Sonne. Aldri hatt problemer med hverken sugerør eller beholder. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Lei av ikke føle tørste. Kan gå en dag uten å drikke, fordi jeg glemmer det. Da blir jeg ekstremt sliten og letargisk. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 I et øyeblikk der så leste jeg "legendarisk" Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Det stemmer! JEG ER LEGENDARISK, FAEN TA DETTE DÅRLIGE HUMØRET. SNAKKES, jeg stikker til den andre tråden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå