norgi Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 (endret) Det var vel ikke Minecraft jeg siktet til. veit det, les innlegge mitt igjen. Welcome to the internettz my friend Åhh gawd de bruker web-no sense på jobb.. Hvis vi prøver å gå inn på en vg artikkel med ordet pupper, eller den nakne sannhet, så blir vi blokket.. Da kan det ikke være mange artikler igjen dere kan lese på vg... nå er ikke vi noe VG folk heller, så lav har vi ikke sunket, ...enda. Det meste av nettsider virke faktisk, det er bare endel programmer som ikke for nettilgang, selv om windritt brannmur slepp dem igjennom. Endret 26. september 2011 av NoiSe_NOR Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Det at du har et annet morsmål er bare enda en grunn til at du burde fokusere på det. Lenke til kommentar
norgi Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 (endret) Det at du har et annet morsmål er bare enda en grunn til at du burde fokusere på det. Ja men jeg orke ikke no. Har faktisk andre ting å gjøre, å skrive rett tar litt lenger tid og brainpower for meg en til deg. Og som sagt nå det jeg skole arbeid så gjør eg det bra. Ferdig med det. Det er jo greit at du bryr deg så mye om at jeg gjør det bra på skole da^^ Endret 26. september 2011 av NoiSe_NOR Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Det kan da ikke ta så mye ekstra tid, det handler stort sett om konsentrasjon. Selv om det klart er betydelig vanskeligere enn for meg (som er innfødt). Uansett er det stort sett tegnfeil og mindre typos, så det bør være greit å luke vekk. Over til noe som virkelig irriterer meg: Verken amazon, play eller ebay har platene jeg er ute etter til fornuftig pris. Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Når jenter okkuperer poolbordet. De spiller ikke det minste seriøst, og bruker 30min på ett spill. Holder køa helt fucka, finner opp egne regler. Faen jeg hater jenter altså, de er ikke godt for noe utenom å trykke ut barn. Ugh. Spyr av deg og mannsjåvinismen din. 2 Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Ugh. Spyr av deg og mannsjåvinismen din. Ironi Hva irriterer meg? Folk uten humor. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Jeg mente ikke deg.. Jeg mente generelt. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 FTW er bare en tullekonto. Ingenting som postes derifra er seriøst. Ingenting. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Det stemmer ikke, f.eks postet jeg da jeg kom i max lvl på wow. Og forrige mandag så postet jeg at jeg er skikkelig glad i Breaking Bad. 2 Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Det irriterte meg voldsomt i dag da engelsklæreren i praksisskolen sa at vi skulle "share the class into two".. 1 Lenke til kommentar
Bordplate Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Uff....denne spansken altså. Å si at det ikke er verdens morsomste fag er vel ikke å pynte på sannheten? Gleder meg til jeg er ferdig med VG2. Har riktignok religion og historie i 3. klasse, men er da faen meg på norsk! 1 Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Engelsken på VG1 er jo latterlig enkel, kommer riktignok mest sannsynlig til å få en sekser da, men det å lære noe å få litt utfordring er bedre... Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 (endret) Det stemmer ikke, f.eks postet jeg da jeg kom i max lvl på wow. Og forrige mandag så postet jeg at jeg er skikkelig glad i Breaking Bad. Husker fortsatt den tiden du gikk under nicket "Cowboybob" Endret 26. september 2011 av Knut Knudsen Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Det irriterte meg voldsomt i dag da engelsklæreren i praksisskolen sa at vi skulle "share the class into two".. det gjorde fysisk vondt å lese det der. Lenke til kommentar
Bordplate Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Kar på face: Norge tar ting så lite seriøst " Det kommer aldri til å skje bombe eller noen ting" Når det først skjer, er dem sykt sjokka over det! det skjer liksom overalt i verden.. Også begynner norge å bry seg Diskuterte 11-åringen som vistnok har hengt seg. Folk gjorde narr av situasjonen og skrev ting jeg brekker meg når jeg tenker over. Denne karen (sitert over) forsvarer disse personene, og i et lite forsøk på å så respekt i den råtne jorda får jeg det over meg at Norge er "dramaqueens" og tar ting lite seriøst. Hva faen? Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Det stemmer ikke, f.eks postet jeg da jeg kom i max lvl på wow. Og forrige mandag så postet jeg at jeg er skikkelig glad i Breaking Bad. Husker fortsatt den tiden du gikk under nicket "Cowboybob" Oi steike, er du så gammel at du husker Februar 2011? Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Kar på face: Norge tar ting så lite seriøst " Det kommer aldri til å skje bombe eller noen ting" Når det først skjer, er dem sykt sjokka over det! det skjer liksom overalt i verden.. Også begynner norge å bry seg Diskuterte 11-åringen som vistnok har hengt seg. Folk gjorde narr av situasjonen og skrev ting jeg brekker meg når jeg tenker over. Denne karen (sitert over) forsvarer disse personene, og i et lite forsøk på å så respekt i den råtne jorda får jeg det over meg at Norge er "dramaqueens" og tar ting lite seriøst. Hva faen? Når hengte en kid seg? har ikke sett no om det i avisene. 1 Lenke til kommentar
Bordplate Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Søk 'Even Andersen' på facebook. Om det er sant eller ikke vet jeg ikke, men at de kan gjøre narr av en slik situasjon er kvalmende. Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Jeg søkte, men skjønte ikke helt hva du mente? Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Vi trenger litt oppklaring her! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå