Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Det var vel ikke Minecraft jeg siktet til.

veit det, les innlegge mitt igjen.

Welcome to the internettz my friend harhar.gif

Åhh gawd de bruker web-no sense på jobb.. Hvis vi prøver å gå inn på en vg artikkel med ordet pupper, eller den nakne sannhet, så blir vi blokket..

Da kan det ikke være mange artikler igjen dere kan lese på vg...

nå er ikke vi noe VG folk heller, så lav har vi ikke sunket, ...enda. Det meste av nettsider virke faktisk, det er bare endel programmer som ikke for nettilgang, selv om windritt brannmur slepp dem igjennom.

Endret av NoiSe_NOR
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det at du har et annet morsmål er bare enda en grunn til at du burde fokusere på det.

Ja men jeg orke ikke no. Har faktisk andre ting å gjøre, å skrive rett tar litt lenger tid og brainpower for meg en til deg. Og som sagt nå det jeg skole arbeid så gjør eg det bra.

Ferdig med det.

Det er jo greit at du bryr deg så mye om at jeg gjør det bra på skole da^^

Endret av NoiSe_NOR
Lenke til kommentar

Det kan da ikke ta så mye ekstra tid, det handler stort sett om konsentrasjon. Selv om det klart er betydelig vanskeligere enn for meg (som er innfødt). Uansett er det stort sett tegnfeil og mindre typos, så det bør være greit å luke vekk.

Over til noe som virkelig irriterer meg: Verken amazon, play eller ebay har platene jeg er ute etter til fornuftig pris.

Lenke til kommentar

Kar på face:

Norge tar ting så lite seriøst

" Det kommer aldri til å skje bombe eller noen ting" Når det først skjer, er dem sykt sjokka over det! det skjer liksom overalt i verden..

Også begynner norge å bry seg

Diskuterte 11-åringen som vistnok har hengt seg. Folk gjorde narr av situasjonen og skrev ting jeg brekker meg når jeg tenker over. Denne karen (sitert over) forsvarer disse personene, og i et lite forsøk på å så respekt i den råtne jorda får jeg det over meg at Norge er "dramaqueens" og tar ting lite seriøst. Hva faen?

Lenke til kommentar

Kar på face:

Norge tar ting så lite seriøst

" Det kommer aldri til å skje bombe eller noen ting" Når det først skjer, er dem sykt sjokka over det! det skjer liksom overalt i verden..

Også begynner norge å bry seg

Diskuterte 11-åringen som vistnok har hengt seg. Folk gjorde narr av situasjonen og skrev ting jeg brekker meg når jeg tenker over. Denne karen (sitert over) forsvarer disse personene, og i et lite forsøk på å så respekt i den råtne jorda får jeg det over meg at Norge er "dramaqueens" og tar ting lite seriøst. Hva faen?

Når hengte en kid seg? har ikke sett no om det i avisene.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...