Gitarhm Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 Det er vanskelig å få jobb når man er under 18. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 åååhhhh. orker ikke. Idiotiske utsagn, men jeg orker ikke. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 Jo. Gode karakterer kan alle få, bare de leser litt. Et godt intervju klarer alle. Pupper har du også. Use them. Ett godt intervju, ja. Problemet er når man kommer til 2.gangs-intervju. TOO MUCH WORK. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 Er ikke akkurat motiverende å få høre "nei vi ansetter ikke folk som er under 18" hver jævla gang bare pga det er ulovlig å selge rusmidler hvis man er under 18. Herregud for en drittlov. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 Er ikke akkurat motiverende å få høre "nei vi ansetter ikke folk som er under 18" hver jævla gang bare pga det er ulovlig å selge rusmidler hvis man er under 18. Herregud for en drittlov. Så enig. Hvorfor kan ikke de på 12 få selge øl, eller brennevin? Hvorfor kan man ikke ha sex med folk som er under 16? Tåpelige lover. Man kan jo begynne å spekulere hvorfor de har fengslet Breivik, han sier jo han har hatt gode intensjoner. Skal vi straffe handlinger med gode intensjoner? For et FUCKA OPP LAND!!!!!111111111111112242345234 6 Lenke til kommentar
korehoret Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 Mega Fortune jackpotten er vunnet Den var min Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 Bakfangeren som skulle passe passet ikke.... 1 Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 At vennene mine har gått sjetteklasemodus på meg når jeg ikke ville være med på LAN. Jeg er nå fjernet fra alle mulige vennelister og de nekter å ha kontakt med meg, fordi jeg var for sliten etter jobb. Herregud. 1 Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 Er ikke akkurat motiverende å få høre "nei vi ansetter ikke folk som er under 18" hver jævla gang bare pga det er ulovlig å selge rusmidler hvis man er under 18. Herregud for en drittlov. Da får du begynne å selge dop. 1 Lenke til kommentar
Zt Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 Fikk ånden over meg idag og skulle feste en kabel langs med listene på stuen. Gikk tom for fester hvalvveis igjennom... yay Men men, alt ser bedre ut enn en ledning rett over gulvet. Lenke til kommentar
Ntaw Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 Jeg henger meg på alle de kule kidsa som har fått alle jobbene de noen gang har søkt på. Har aldri har hatt jobb, men wut-evah. OT: Jeg er litt stiv i nakken. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 Har søkt på en jobb. Fikk den. Er der fortsatt. Epic. 1 Lenke til kommentar
Jambimaster Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 Når kompisen til jenta jeg skal på fest med henger seg på. De er bare venner, og jeg burde være for gammel til sjalusi av det kaliberet, men det irriterer rævhårene av meg likevel! 1 Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 Når kompisen til jenta jeg skal på fest med henger seg på. De er bare venner, og jeg burde være for gammel til sjalusi av det kaliberet, men det irriterer rævhårene av meg likevel! Si ifra? Det er stor sjanse for at det faktisk funker! Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 Gjettelek. Om du klarer å gjette hvem som tilhører VG så er du egentlig ikke så jævla flink. 1 Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 Forumchicks. Lenke til kommentar
Zodihax Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 Gjettelek. Om du klarer å gjette hvem som tilhører VG så er du egentlig ikke så jævla flink. Nederste, selvsagt. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 Jeg hater å jobbe. Jeg kan gjøre 9 av 10 ting riktig, men den ene tingen jeg gjør feil vil bli påpekt. Det jeg gjorde riktig vil ikke bli nevnt. Hvis jeg kommer et par minutter forsent, klikker folk i vinkel. Hvem faen bestemmer at jeg må være på et bestemt sted i universet til en bestemt tid? Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 Jeg hater å jobbe. Jeg kan gjøre 9 av 10 ting riktig, men den ene tingen jeg gjør feil vil bli påpekt. Det jeg gjorde riktig vil ikke bli nevnt. Enig i det der. Irriterer meg over folk som ikke kan respektere at andre har forskjellige meninger og tro enn dem. Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 Jeg hater å jobbe. Jeg kan gjøre 9 av 10 ting riktig, men den ene tingen jeg gjør feil vil bli påpekt. Det jeg gjorde riktig vil ikke bli nevnt. Hvis jeg kommer et par minutter forsent, klikker folk i vinkel. Hvem faen bestemmer at jeg må være på et bestemt sted i universet til en bestemt tid? Du, den dagen du skrev under kontrakten. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå