Zt Skrevet 23. september 2011 Del Skrevet 23. september 2011 Fikk melding om at de installerer VDSL her om 7 uker... det er responstid det. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 23. september 2011 Del Skrevet 23. september 2011 "Eg" får 2000 i stipend kvar månad pga mor mi si løn. Ho tek halvparten, og forventar at eg skal betale trafikalt grunnkurs på 3000 heilt åleine, sjølv om både bestefaren og faren min har sagt dei kan betale. Men det er tydelegvis ikkje mogleg pga nokre jævla "problem" ingen har tenkt å snakke om. Stipendet er dine penger personlig. Egentlig. Det som er så trist er at når du er under 18 disponerer foreldrene dine egentlig pengene dine. Men, stipendet er ditt. Anmeld hu! Trafikalt grunnkurs kan du godt betale selv. Få deg jobb. Ingenting å klage på. Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 23. september 2011 Del Skrevet 23. september 2011 Mamma ville også ta inn deler av stipendet mitt slik at jeg ikke skulle bruke alt på tull. Det handler bare om å ha LITT baller og prøve å diskutere litt med mora si. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 23. september 2011 Del Skrevet 23. september 2011 (endret) Eller bare nekte? Er du ikke over 18/18? Nekt uansett. NEKT NEKT OG NEKT. Hun vil bare ha penga for seg selv. Endret 23. september 2011 av Bundy Lenke til kommentar
Bordplate Skrevet 23. september 2011 Del Skrevet 23. september 2011 Hvis mor'mi ba meg trekke fra stipendet for å bruke på slike ting hadde jeg satt meg på rassen og rævhølet ned og stritta i mot! En ting er at du kan betale det selv, men å forvente at man skal ta fra stipendet er jo helt på trynet, de pengene skal jo gå til utdanningen (hehe ) Problemet med diskusjon løper i denne familien også. Og straks personen man snakker til blir satt i et dårlig lys i forbindelse med krangelen så snor man seg unna som en slange. Lenke til kommentar
dotten☻ Skrevet 23. september 2011 Del Skrevet 23. september 2011 "Eg" får 2000 i stipend kvar månad pga mor mi si løn. Ho tek halvparten, og forventar at eg skal betale trafikalt grunnkurs på 3000 heilt åleine, sjølv om både bestefaren og faren min har sagt dei kan betale. Men det er tydelegvis ikkje mogleg pga nokre jævla "problem" ingen har tenkt å snakke om. Litt ot kanskje, men dette irriterte meg. Hun stjeler altså dine penger? Får du ikke pengene utbetalt på din konto? Ta en skikkelig alvorsprat med hun, før du eventuelt tar saken videre. Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 23. september 2011 Del Skrevet 23. september 2011 "Eg" får 2000 i stipend kvar månad pga mor mi si løn. Ho tek halvparten, og forventar at eg skal betale trafikalt grunnkurs på 3000 heilt åleine, sjølv om både bestefaren og faren min har sagt dei kan betale. Men det er tydelegvis ikkje mogleg pga nokre jævla "problem" ingen har tenkt å snakke om. Litt ot kanskje, men dette irriterte meg. Hun stjeler altså dine penger? Får du ikke pengene utbetalt på din konto? Ta en skikkelig alvorsprat med hun, før du eventuelt tar saken videre. Ho tar det visst som ei sjølvfølge, fordi fattigdommen hennar er grunnen til at eg får så mykje. Difor trur eg ho tar pengane. Eg får verken vekepengar eller månadspengar frå nokon av foreldra. For all del, ho skal få litt, det trengs. Men at EG får 1000 kr/månaden, samt skal betale trafikalt, skulepc og mest sannsynleg skuleutstyr(til saman 7000kr) betyr at eg ikkje ser noko av pengane før langt ute i neste år. DET er urettferdig, og feil. Skal sjå om eg får snakka med henne om det. Men ho brukar å bli litt... langsur... Det er som å detonere ei atombombe, strålinga er livsfarleg lenge etterpå. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 23. september 2011 Del Skrevet 23. september 2011 Sant det. Kids med fattige foreldre får dritmye i stipend. Burde jo få litt tilbake av ungene sine når de tjener så dårlig. Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 23. september 2011 Del Skrevet 23. september 2011 Sant det. Kids med fattige foreldre får dritmye i stipend. Burde jo få litt tilbake av ungene sine når de tjener så dårlig. Det er sant. Og sikkert rettferdig på fleire måtar. Men at ho skal NEKTE meg å ta imot kontanthjelp frå andre i slekta, samt tvinge meg til å betale alt ut av eiga lomme(konf-konto+det halverte stipendet) er rett og slett elendig og idiotisk. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 23. september 2011 Del Skrevet 23. september 2011 Jeg mener at det aller minste du har krav på i denne saken er en grundig forklaring på hvorfor du ikke skal få lov til å ta imot hjelp fra andre i familien. Du bør være gammel nok til å få klarhet i slike ting. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq Skrevet 23. september 2011 Del Skrevet 23. september 2011 Få deg jobb. Ingenting å klage på. Å herregud som jeg hater de ordene der. Jeg har søkt på omtrent alle plasser der det er mulig å få jobb når du er under 18 år, men alle de stillingene går til ungene til de som jobber der. Lenke til kommentar
Quote Skrevet 23. september 2011 Del Skrevet 23. september 2011 Kanskje ikke noe som irriterer noe så grenseløst, men har dere merket at mobiler som man misliker tåler alt og allverden, mens våre kjære mobiler har alt for lett å bli ødelagt? I dag skulle jeg sette meg i en bil, og måtte bytte sko utenfor bilen. Tok derfor mobilen bak på bagasjeluka fordi jeg manglet lommer, for så å glemme å ta den med meg da jeg satt meg inn i bilen. Vi skulle kjøre ca 3-4 kilometer. 1 kilometer på humpete grusvei, resten på asfalt (med litt knappe svinger). Jeg visste selvsagt ikke at jeg hadde glemt mobilen på bagasjeluka. Da vi var kommet frem stoppet vi og gikk ut av bilen, da så kompisen min mobilen min som FREMDELES lå på bagasjeluka. Hvor sannsynlig er dette? Jeg tror det er så flaks at det er irriterende. 2 Lenke til kommentar
Bordplate Skrevet 23. september 2011 Del Skrevet 23. september 2011 Husker det samme skjedde med meg en gang, dog på hengerfeste og med iPoden Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 23. september 2011 Del Skrevet 23. september 2011 (endret) Eller bare nekte? Er du ikke over 18/18? Nekt uansett. NEKT NEKT OG NEKT. Hun vil bare ha penga for seg selv. Hvem betaler for maten der? Vaskemidler? Strøm? Vann? At en fyr som er over 18 og fortsatt bor hjemme betaler husleie er ren logikk. Endret 23. september 2011 av vikingkylling 1 Lenke til kommentar
Atald Skrevet 23. september 2011 Del Skrevet 23. september 2011 For tiden følger det mange frustrasjoner med å holde med Arsenal. Siste i rekken er at Wilshere nå må opereres. Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 23. september 2011 Del Skrevet 23. september 2011 Random depresjon. 1 Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 Få deg jobb. Ingenting å klage på. Å herregud som jeg hater de ordene der. Jeg har søkt på omtrent alle plasser der det er mulig å få jobb når du er under 18 år, men alle de stillingene går til ungene til de som jobber der. Omtrent. Du har søkt på omtrent alle plassene. Det er problemet med dagens ungdom. Vedder en tier på at du har søkt på alle de plassene du kunne tenkt deg å jobbe, men alle de kjedelige drittjobbene du egentlig ikke vil ha, de har du ikke søkt. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 Det er faktisk ikke bare og bare å få seg jobb, so sipp it. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 Jeg har fått alle jobber jeg noensinne har søkt på. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 Det er faktisk ikke bare og bare å få seg jobb, so sipp it. Jo. Gode karakterer kan alle få, bare de leser litt. Et godt intervju klarer alle. Pupper har du også. Use them. Jeg har fått alle jobber jeg noensinne har søkt på. Jeg også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå