Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

At vi mennesker trenger søvn :hrm:

 

Og at enkelte av oss trenger mye mer enn andre...

 

Irriterer meg også over at ettersom jeg er sykemeldt så har jeg nå gått glipp av en egentlig ganske fin sommer (velvel det kommer flere, men det er nå jeg fortsatt er ung og uten forpliktelser) så når alle andre har vært ute på stranda, badet og kost seg så har jeg måtte ligge på mage hjemme i sofaen (har forøvrig ikke kunnet dusje på vanlig måte engang siden juni. Må vaske meg med klut i stedet.).

Nå i denne tiden så tar alle rundt meg fagprøva, mens jeg må vente i et halvt år eller noe sånt for å få tatt den.

Etter at jeg skulle ha tatt fagprøva hadde jeg tenkt å reise hjem til Halden igjen, men neida, i stedet får jeg et halvt år ekstra i jævla Sola. Salt og dritt på vinteren.

Dama er på firmatur til Venezia nå, fikk melding i stad, 28 grader og stor sol. De skal ut og spise god mat i kveld osv. mens jeg er her i kalde høstnorge og neste ikke får gjort annet enn å sitte her på forumet og irritere meg. (For all del, jeg unner henne virkelig turen, men jeg skulle gjerne vært der jeg og. Kunne trengt litt sol og varme uten å svette ihjel inne og kaste en kald klut på ryggen for å få ned varmen. JEG VIL DRA TIL EN FIN STRAND OG BADE!)

Endret av CFM
Lenke til kommentar

Berg-Hansens android app (reisebyrå).

 

Kansellerer fly, en times tid før avgang, når hva jeg gjorde var å bekrefte en endring til en annen flight.

 

Deretter 25 min i tlf kø for å få bestilt en ny reise, hvor det første den dama som svarer sier er:

 

"Mænn det har jo fungært fint hos mæ!" etterfulgt av: "Sorry, den flaiten blei akkorat fullbokka!"

Lenke til kommentar

At Diskusjon.no i hovedsak består av vaskekte hippier! Ærlig talt så er jeg også liberal til en grad, men det grenser nesten over til et hippie-anarki der alle rusmidler skal legaliseres og gis ut gratis, veier skal lages av blomster, politiet skal avskaffes, prostitusjon skal være lovlig og fartsgrensene skal være minimum 367 Km/t.

 

Om jeg skal være litt mer seriøs, så vil jeg si at det er litt i overkant teit når man vil legalisere alle rusmidler, samt prostitusjon. Det er mange ting som skulle vært annerledes, men jeg har ikke lyst å få tilbake de afrikanske horene igjen, samt legalisere alle rusmidler helt uten videre.

 

- Sosial liberal

Endret av Gavekort
  • Liker 2
Lenke til kommentar

At Diskusjon.no i hovedsak består av vaskekte hippier! Ærlig talt så er jeg også liberal til en grad, men det grenser nesten over til et hippie-anarki der alle rusmidler skal legaliseres og gis ut gratis, veier skal lages av blomster, politiet skal avskaffes, prostitusjon skal være lovlig og fartsgrensene skal være minimum 367 Km/t.

 

Du begynte bra, men avsluttet forferdelig.

Lenke til kommentar

Jeg har en sterk følelse på at jeg hadde fått utrolig mange minuser om en slik funksjon hadde eksistert. Men å være kontroversiell er en del av gleden ved diskusjoner, slik at jeg kan provosere dere hippier.

 

Jeg vil fortsatt holde grep om at dette forumet er latterlig liberalistisk, og at det skaper en hivemind-syklus.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...