Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"Den jenta du akkurat kalte feit? Hun overdoserer på slankepiller, eller prøver å la være å spise og trener hardt. Den jenta du kalte stygg? Hun tilbringer timer i sminke og håper at folk vil like henne. Gutten du bare droppet? Han blir banket opp hjemme. Den fyren du har gjort narr av fordi han gråter? Hans mor er døende. Sett dette som statusen din hvis du er mot mobbing. Jeg vedder på at 50% av dere ikke gjør det, men jeg er sikker på at mennesker med et hjerte vil gjøre det..."

 

Jeez.

 

"Den jenta du akkurat kalte feit? Hun overdoserer på slankepiller, eller prøver å la være å spise og trener hardt."

So? Hun blir til slutt tynn og blir ikke kaldt feit lenger.

 

"Den jenta du kalte stygg? Hun tilbringer timer i sminke og håper at folk vil like henne."

Det er derfor hun er stygg. Oversminking er ikke pent.

 

"Gutten du bare droppet? Han blir banket opp hjemme."

Skal man være med han i sympati da?

 

"Den fyren du har gjort narr av fordi han gråter? Hans mor er døende."

Hvordan kan noen vite slikt på forhånd?

Endret av ikkespisgress
  • Liker 6
Lenke til kommentar

Sitter her med Mario & Luigi 3 på DS, havnet i en fem. seks minutters cutscene hvor jeg må trykke forbi dialogen hele tiden for hver jævla person som snakker, og hele driten gikk rett over i en bosskamp uten å gi meg lov til å lagre først. Tapte kampen, og prøvde å starte på nytt, men da måtte jeg gjennom hele den jævla cutscenen på nytt. Hva er det folk tenker med? Har man en bosskamp må man da for helvete få lov til å lagre først og forberede seg!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

En ting som er MEKTIG irriterende er hestemøkk. Mens hundeeiere er flinke og plukker opp det lille som er, lar hesteeierne det ligge igjen bøtevis midt i veien. Jeg sykler regelrett i sikksakk de 4,5 kilometerne til universitetet. Blir jo snart mørkere også, så da blir det vel til at jeg sykler midt oppi og tryner.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Printe billett? Hva er det for noe oldschool? Sist jeg fløy, fikk jeg sms med link til en barcode reader. Scanna den to ganger (før sikkerhetskontroll og ved ombordstigning), og major profit. Skal sies at halve asylmottaket som sto før og etter meg i køen ved sikkerhetskontrollen så på meg som om jeg var rape gal når jeg la mobilen oppå strekkodeleseren, men jeg fikk da passere.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Til helvete med SAS, og dens nettsider! Jeg kan ikke printe billetten min, fordi noe er galt med nettsidene demmes!

 

Det er ikke akkurat det man vil treffe på når man er drit stresset!

 

SAS.no er Norgesverdens verste webside.

 

www.checkmytrip.com.

 

Skriv inn referanse og etternavn, så kan du printe ut billett derfra.

 

Takk meg senere.

Endret av Mchansern
Lenke til kommentar

Printe billett? Hva er det for noe oldschool?

 

Jeg både printer billetten og henter billetten med referanse-nummer! Bare for å konstantere at jeg er en kontrollfreak når det kommer til fly/reise, så kan jeg også si at jeg alltid ankommer flyplassen 2 timer før avreise, og har en svær mappe med papirer, som en annen nerd!

 

Nå har jeg sittet å undersøkt import/toll i UK også, bare fordi jeg er nervøs som et helvete!

 

*snip*

 

Takker deg nå jeg! Men fikk det til tilslutt!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...