vikingkylling Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 Det er vanlig i l33t-speak å gjøre det siste utropstegnet om til et 1-tall. ;P Fra en som staver feil. Haha. (sorry, ble for fristende...) Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 Noen som kan forklare kristne metallband? Hykleri? Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 Hva gjør det til hykleri? Hvorfor er det anti-kristent bare fordi det er metall? Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 Fordi metal er satanistisk. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 En gang ble jeg kastet ut av en metalkonsert fordi jeg var altfor satanistisk, men jeg prøver igjen den 22 okt. når OTOH kommer til byen! Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 (endret) Fordi metal er satanistisk. Feil. Metal var ganske satanistisk for mange år siden, men "satanistene" gikk mer og mer over til black metal. Men selv black metal er mindre satanistisk nå enn før. Hør for eksempel denne sangen av Manowar, og les gjerne teksten (den følger med). Er dette satanisme? http://www.youtube.com/watch?v=6_VpHV5SuIM Endret 21. september 2011 av vikingkylling Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 Manowar er verdens ekleste band. 1 Lenke til kommentar
""" Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 (endret) Ja, det er satanisme. Det gjelder å lese mellom linjene. Endret 21. september 2011 av Necrosodomic Proctólogo Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 Du må lese så mye gjennom linjene at du kan dikte dine egne sangtekster. Da ser du hvor satanistiske de er. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 McHansern ER Satan. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 Gaahl er Satan. http://www.youtube.com/watch?v=puwllq0fBLs Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 McHansern ER Satan. Ikke si sånt a, blir så flau. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 (endret) Manowar er verdens ekleste band. Det viser bare hvor lite du kjenner til dem. Visste du for eksempel at de er opptatt med veldedighet, og at bassisten er med i Knights of Malta? Alice Cooper på sin side er oppkalt etter en heks, og ifølge ryktene voldtok han små babyer for å nevne noe. Navner stammer riktignok fra en virkelig person som ble regnet ssom heks, men for hans del er det bare et image. Det samme gjelder de småbarn-greiene. Han gjorde noen tvilsomme ting på scenen, men det var selvsagt bare skuespill og med dukker. I virkeligheten er han regnet som en svært så trivelig fyr. Si hva du vil om metal, men det aller meste er bare image. Er du et black metal band som synger om hvor mye du elsker dama di eller dukker opp på scenen i rose trikot blir du ikke akkurat tatt seriøst. Den eneste jeg vet faktisk var aktiv satanist er King Diamond, men han har droppet det tullet der for lenge siden og er lykkelig gift. Endret 21. september 2011 av vikingkylling 1 Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 Blir irritert når jeg ikke finner ny musikk, og bare fortsetter og høre på det samme. Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 jeg kom akkurat til å tenke på at alle i tråden er løgnere. for hvis det er noe som irriterer grenseløst, altså til "the limit" så ville samtlige av dere ergret dere til døde og ikke hatt anledning til å poste om det i denne tråden. Lenke til kommentar
Dellers Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 Si hva du vil om metal, men det aller meste er bare image. Er du et black metal band som synger om hvor mye du elsker dama di eller dukker opp på scenen i rose trikot blir du ikke akkurat tatt seriøst. Minus trikoten hadde jeg tatt dem mer seriøst om de sang om litt mer normale ting. Mye metall blir så "over the top" av klær, sminke, hurtighet og sære tekster at det ikke går an å ta dem seriøst. Det finnes liksom en grense for hvor mørk man kan være før det blir påtatt og karikert. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 Den eneste jeg vet faktisk var aktiv satanist er King Diamond, men han har droppet det tullet der for lenge siden og er lykkelig gift. Øystein Aarseth var vel satanist (i betydningen djeveltilbeder), men du regner kanskje ikke med folk som er døde? Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 Minus trikoten hadde jeg tatt dem mer seriøst om de sang om litt mer normale ting. Mye metall blir så "over the top" av klær, sminke, hurtighet og sære tekster at det ikke går an å ta dem seriøst. Det finnes liksom en grense for hvor mørk man kan være før det blir påtatt og karikert. Det kommer alt ann på hvilken sjanger du tenker på. Det er mye metal som ikke dreier seg om kostymer, smike og alt det der. Hurtighet er selvsagt en viktig del av metal, men det er en stor forskjell på hurtighet bare for å spille raskt og hurtighet for å spille bra raske sanger. Jeg er ikke så stor fan av black metal, men er mer fan av heavy metal. (Manowar, Metallica, King Diamond, Anthrax, Slayer osv). Øystein Aarseth var vel satanist (i betydningen djeveltilbeder), men du regner kanskje ikke med folk som er døde? Jeg respekterer de døde og ville foretrukket å la ham hvile i fred. Det har lite å si hva han gjorde og tenkte da han levde. Jeg ville foretrukket å beholde de gode minnene og glemme de vonde. Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 Facebook V 10000294897 irriterer meg noe grenseløst.. CHOOSE ONE LAYOUT AND STICK WITH IT FFS!!!!!!!! 1 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 Facebook V 10000294897 irriterer meg noe grenseløst.. CHOOSE ONE LAYOUT AND STICK WITH IT FFS!!!!!!!! Støttes. Jeg liker ikke FB i utgangspunktet. Å måtte drive å lære seg hvordan det nye designet deres funker hele tida irriterer bare enda mer enn hva konseptet i utgangspunktet gjør. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå