Spartapus Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 Om man skal spyle seg i ræven etter man har sluppet en fuktig en, så kan man bare gå i dusjen. Det må man jo hvis man ikke skal gå rundt med avføring smørt utover sprekken resten av dagen, men det er langt mer praktisk med en spylefunksjon og det er også mange situasjoner der man ikke har en dusj tilgjengelig. Noe av det jeg liker best med Tokyo er at man kan gå inn i en sliten, brun pub og allikevel finne et toalett med spylefunksjon. Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 er ikke like konsentrert stråle i dusjen Ta av dusjhodet. Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 Hun tror vel nå at alle nordmenn går rundt og lukter svett ræv. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 Stemmer jo det. Da jeg var i USA så luktet alle mye mer behagelig enn her i Norge. Selv i Harlem. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 Elsker disse karene som trener i tettsittende trikot og parfymerer hele treningsstudioet med skrittsvetten sin. Det gjelder forøvrig noen kvinner og... Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 Folk som tror du er satanist bare fordi du hører på metal. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 Det er man jo. 5 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 Men for faen! Facebook har omgjort alt igjen. Var jo ikke så lenge siden de gjorde det sist. Når det først er ræv, så makter de å gjøre det mer ræv. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 Skift språk til English (UK) så utsetter du driten. Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 Nå har han nye fyren som er plassert vis a vis ved meg på kontoret sittet og mumlet og pratet med seg selv i hele dag. Snart må jeg be ham om å klappe igjen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 Skift språk til English (UK) så utsetter du driten. Har det på UK nå gitt. Faen altså. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 (endret) Folk som tror du er satanist bare fordi du hører på metal. Enig der. Jeg hører på metall, går i sorte klær, sort skinnjakke og hele greien, og av praktiske grunner har jeg som regel skulderlangt hår og skjegg. Det har hendt seg mer enn en gang at kassadamen har vært smånervøs når jeg dukker opp, spesielt om det er sent på kvelden og ingen andre i nærheten. Hadde jeg handlet øl da hadde hun vel tiltet. I samme gate har vi tollen på flyplasser. Der er ikke så ofte jeg tar fly utenlands, men når jeg gjør det blir jeg stoppet i tollen hver jævla gang når jeg skal inn i landet igjen. Det er nesten så jeg stapper litt vanlig tobakk blandet med oregano i en liten gjennomsiktig plastpose og gjemmer den i skoen bare på pur faen neste gang. Endret 21. september 2011 av vikingkylling 1 Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 Pft, bare fordi man brenner ned noen kirker og tørker seg bak med noen bibelsider er man da ikke satanist? Lenke til kommentar
chokke Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 Folk som tror du er satanist bare fordi du hører på metal. Kanskje ikke satanist, men noe feilskrudd er en. Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 (endret) Pft, bare fordi man brenner ned noen kirker og tørker seg bak med noen bibelsider er man da ikke satanist? BLASPHEMY!!1 Endret 21. september 2011 av Kaymeerah Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 Pft, bare fordi man brenner ned noen kirker og tørker seg bak med noen bibelsider er man da ikke satanist? BLASPHEMY!!1 Fra en som presterer å stave !!! feil. Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 Trodde mange kristne hadde det problemet? Javel, da er jeg vel bare dårlig å spille kristen. Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 Det er vanlig i l33t-speak å gjøre det siste utropstegnet om til et 1-tall. ;P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå