Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Om man skal spyle seg i ræven etter man har sluppet en fuktig en, så kan man bare gå i dusjen.

 

Det må man jo hvis man ikke skal gå rundt med avføring smørt utover sprekken resten av dagen, men det er langt mer praktisk med en spylefunksjon og det er også mange situasjoner der man ikke har en dusj tilgjengelig. Noe av det jeg liker best med Tokyo er at man kan gå inn i en sliten, brun pub og allikevel finne et toalett med spylefunksjon.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Folk som tror du er satanist bare fordi du hører på metal. :hrm:

 

Enig der. Jeg hører på metall, går i sorte klær, sort skinnjakke og hele greien, og av praktiske grunner har jeg som regel skulderlangt hår og skjegg. Det har hendt seg mer enn en gang at kassadamen har vært smånervøs når jeg dukker opp, spesielt om det er sent på kvelden og ingen andre i nærheten. Hadde jeg handlet øl da hadde hun vel tiltet. :p

 

I samme gate har vi tollen på flyplasser. Der er ikke så ofte jeg tar fly utenlands, men når jeg gjør det blir jeg stoppet i tollen hver jævla gang når jeg skal inn i landet igjen. Det er nesten så jeg stapper litt vanlig tobakk blandet med oregano i en liten gjennomsiktig plastpose og gjemmer den i skoen bare på pur faen neste gang. :p

Endret av vikingkylling
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...