Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mener du at det var like før du tok selvmord når du gikk inn på RLF delen? Det er forståelig til de grader.

Det å gå inn der er som å løpe mellom franskmennene og tyskerene sine skyttergraver under 1 verdenskrig.

Vis meg en kategori på forumet (unntatt OT) der det ikke er motpoler som ikke er i tottene på hverandre!

Enten er det tro vs tro, Android vs iPhone, Mac vs PC, BMW vs Audi, Carlsberg vs Heineken, Canon vs Nikon, biff vs svin, ingeniør vs økonom, Galaxy Tab vs iPad, de skoene vs de andre skoene, Intel vs AMD, AMD/ATI vs Nvidia, Ibsen vs Hamsun osv.

Joa, men der inne er det reint hat og 0 respekt. Thats whats differ.

Lenke til kommentar

At jeg nå endelig fikk bekrefta at jeg mangler fem studiepoeng (venta på svar siden juni) og ikke har en bachelorgrad, til tross for at det står at jeg har 181 studiepoeng på Studentweb. Dette betyr at jeg må finne meg et eller annet nettstudie som er relatert til utdanninsplanen for å få det godkjent slik at jeg kan få bachelorgraden min i multimedieteknologi, og det er alt annet enn enkelt. ><

Lenke til kommentar

"404 - File or directory not found.

The resource you are looking for might have been removed, had its name changed, or is temporarily unavailable." Når jeg prøver å fylle på kontantkortet mitt. Og at Tele2 ikke lar meg registrere meg som bruker når jeg trenger å gjøre det. :mad:

Lenke til kommentar

Irriterer meg at treningsdelen av dette forumet begynner å ligne mer og mer på treningsforum.no. Legger man ut noe bilder i treningsloggen sin så får man bare ''Lite muskler, sikker på at du har trent i et år?'' Slengt i trynet. Pluss alle disse retarda diskusjonene og kranglene i treningstråden. :ermm:

Deltok i kort tid på noen greier i treningsdelen, og erfaring tilsier at det er mest "Jeg har treng jævlig mye, og det er jævlig bra", også har de egentlig ikke trent.

Lenke til kommentar

Til tross for alle sikkerhetstiltakene på PCen, hadde jeg FAEN meg klart å få et par keyloggere. Nå har jeg installert både ditten og datten av antimalware og -spyware programmer, pluss addons for firefox, pluss ditt og pluss datt. Nå har ihvertfall Google sluttet å tulle med linker som tar meg helt andre steder enn dit jeg skal, men fytti helvete for et ork med å fikse ting.

Og i tillegg er sikkert flere online kontoer i fare nå fordi jeg har hatt malware de siste dagene uten at jeg har visst om det. GAH og atter GAH.

Endret av Therawyn
Lenke til kommentar

Folk som bare være viktigperer.

F.eks hvis man prater om den bibelske guden, og bare sier/skriver "Gud", så later de som om de ikke skjønner hvilken gud det er snakk om.

Neida, man må visst si Abrahams gud eller Jahweh.

Som om de egentlig ikke skjønte det.

Endret av ikkespisgress
  • Liker 5
Lenke til kommentar

Irriterer meg at treningsdelen av dette forumet begynner å ligne mer og mer på treningsforum.no. Legger man ut noe bilder i treningsloggen sin så får man bare ''Lite muskler, sikker på at du har trent i et år?'' Slengt i trynet. Pluss alle disse retarda diskusjonene og kranglene i treningstråden. :ermm:

Jeg ser bare at du har fått en negativ kommentar, og det er sjelden jeg leser slike poster her på forumet. Det er heller ikke mange "retarda" diskusjoner i treningstråden, greit, det hender, men heldigvis ikke ofte.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...