Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Dette med skuddpremie er nok bare en talemåte.

En av hovedgrunnene til at jeg stort sett reiser alene på ferie er fordi det er helt håpløst å planlegge noe med andre folk - stort sett. Det er så utrolig kjipt å betale i dyre dommer for å komme til et sted der det er mye man vil se og gjøre, og så bare rekke halvparten fordi folk skal somle med alt mulig.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
IKKE LES DETTE. du vil bli kysset av kjærligheten i livet ditt.

I morgen vil bli den beste dagen i livet ditt. Nå har du begynt å lese denne. IKKE STOPP!

Dette er SÅ freaky!

... ... ...........................................................................

1. Si navnet ditt ti ganger.

2. Si din mors navn fem ganger

........................................................................3. Si din forelskelse tre ganger

4. Lim dette til fire andre grupper

Hvis du gjør dette, vil din forelsket kysse deg på nærmeste fredag.

Men hvis du leser dette og ikke lime inn denne, vil du ha veldig uflaks.

Send

dette til 5 grupper innen 143minutter. Når du er ferdig trykker du F6

og din forelskelses navn vil vises i store bokstaver på skjermen.

Dette er så freaky FORDI det faktisk funke

Folk er virkelig dumme. :ermm:

Endret av Gitarhm
Lenke til kommentar

Mener du at det var like før du tok selvmord når du gikk inn på RLF delen? Det er forståelig til de grader.

Det å gå inn der er som å løpe mellom franskmennene og tyskerene sine skyttergraver under 1 verdenskrig.

Vis meg en kategori på forumet (unntatt OT) der det ikke er motpoler som ikke er i tottene på hverandre!

Enten er det tro vs tro, Android vs iPhone, Mac vs PC, BMW vs Audi, Carlsberg vs Heineken, Canon vs Nikon, biff vs svin, ingeniør vs økonom, Galaxy Tab vs iPad, de skoene vs de andre skoene, Intel vs AMD, AMD/ATI vs Nvidia, Ibsen vs Hamsun osv.

Lenke til kommentar

Fryseskapet vårt døde i natt. Noe jeg fant ut for et par timer siden da jeg skulle hente meg noen pensler jeg hadde liggende frosset ned.

Med andre ord, rundt hundre bokser syltetøy har tint og det rant vann ut da jeg åpnet døren. Kastet omtrent 1/4 av alt inni der, og har fortsatt en del igjen, som jeg måtte tørke av og sette i fryseboksen.

Så kommer jeg opp og får høre at jeg må bruke morgendagen min på å ta ned alle skap og hyller i matboden og gangen, få ut fryseskapet (det går ikke ut hvis ikke, må ta av et par dører også), så tømme fryseboksen og ta ut den også, siden vi får en ny en i løpet av uka.

:|

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...